Tja als ie de moeite nam om de stukken te lezen en het niet steeds wegflikkerde, kon ik met je meegaanquote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:21 schreef Dangel het volgende:
Henk Westbroek.
Kan ik inkomen !!, Na het zesde glas ijskoude slobberwijnquote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:26 schreef Buschetta het volgende:
Henkway is mijn held......
Is een goeie , zekerquote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:41 schreef TheYoung1 het volgende:
Mijn moeder....
Nou, niet om dr kookkunsten, want dat waren echt "kunsten".....quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:47 schreef henkway het volgende:
[..]
Is een goeie , zeker
zeker wel als ze lekker boontjes kan koken tenminste, met nootmuskaat
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:48 schreef henkway het volgende:
[..]
Dat was ik weet je nog, die workshop in engeland??![]()
ja die ookquote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:53 schreef metallicelmo het volgende:
Steven Seagal natuurlijk !![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Nou daar heb je een goeie, WIBI, zou ik die graag eens willen ontmoeten, een concert bijwonen staat hoog op de agenda.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:50 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Nou, niet om dr kookkunsten, want dat waren echt "kunsten".....![]()
Maar het zolang vol houden met 4 van die rebellen, en nog je moeder blijven![]()
En anders is Wibbi mn held!!![]()
Wel lekker ja, maar geen Wibbi..quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:55 schreef henkway het volgende:
[..]
Nou daar heb je een goeie, WIBI, zou ik die graag eens willen ontmoeten, een concert bijwonen staat hoog op de agenda.
En anders deze wel ( boxen aan)
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:07 schreef SlimShady het volgende:
Hitler, de Duitse motor.
Ja die Jambers, scoort ook, maar geen geniaal mensquote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:19 schreef El_Rolando het volgende:
Paul Jambers.
Ik verdenk ALI van verraad aan zijn broeders, ofschoon ik het hem niet kwakijk kan nemen, gezien de carrieremogelijkheden.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:48 schreef Aurelianus het volgende:
Ali Lazrak.
RTja steven scoort hoog. niet vanwege intelligentie maar vanwege de enorme puinhopen die hij achterlaatquote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:53 schreef metallicelmo het volgende:
![]()
![]()
[afbeelding]
Medelijden? Je hebt toch wel meegekregen dat het een acteur is?quote:
Arvo Part, componist uit Estland. Componeert voornamelijk minimalistische stukken, met een sterk spiritueel karakter.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:05 schreef toma het volgende:
wie is het ?
Ja zeker wel, jammer dat hij niet van de LSD en de speed kon afblijven, dan had hij nog geleefd misschienquote:
ik vind die lulkoek van m gewoon lachwekkend. Die persconferenties is het beste komedie in Nederland van de laatste jaren.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:08 schreef El_Liberaliste het volgende:
Ondanks dat ik Ajax-supporter ben;
Louis van Gaal. Wat een man, een icoon gewoon. Kan uren naar hem luisteren
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:53 schreef metallicelmo het volgende:
![]()
![]()
[afbeelding]
Hij is idd geweldig... Maaar nog lang niet zo goed als!!!quote:
Die was ook erg goed ja. Mooie technische deathmetal.quote:
Je onderbreekt mijn reeks idolen tweemaal, arbeiderquote:Op dinsdag 19 juni 2007 01:18 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Man, die vent lijkt sprekend op Hitler!![]()
Je trekt 5 minuten uit om je reeks hier neer te plempen, amateurquote:Op dinsdag 19 juni 2007 01:19 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Je onderbreekt mijn reeks idolen tweemaal, arbeider
Die Benito is soo schattigquote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:59 schreef hallodagg het volgende:
John Frusciante, wat ie tot nu toe allemaal heeft gepresteerd, solo en met de Peppers. Ik vind dat ie bij Off The Map uitzonderlijk goed speelt.
Fotootje:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:13 schreef afdak het volgende:
[afbeelding]
Cartman ftw!
[Edit]: Gvd post iemand net boven mij 't zelfde![]()
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:41 schreef TheYoung1 het volgende:
Mijn moeder....
Hehe, met ons drieën hebben we een vrouwelijke heldquote:Op zondag 10 juni 2007 18:38 schreef Boixos_Nois het volgende:
Mijn moeder
Eigenlijk heeft ie geen ADHD...hij drinkt gewoon teveel koffie.quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:35 schreef MouzurX het volgende:
TWEEK!
[afbeelding]
"WE'RE ALL GONNA DIE!!!!"
Geweldig met zijn adhd en al zijn zenuwtrekjes
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:55 schreef Mr.Morrison het volgende:
[afbeelding]
Need I say more?
[afbeelding]
Let Jimmy take over
DIO!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:20 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
[afbeelding]
En hij deed het gewoon alweer afgelopen weekend op Fields of Rock met Heaven and Hell. Hulde aan deze man, 65 en dan zo'n optreden!
Ik moest bijna janken van hun optredenquote:
Ik dacht dat Bin Ladin jouw held was ?!?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:27 schreef Pizzakoppo het volgende:
Clarence Seedorf, en niet zomaar maar echt al jaren!
Waarom dacht je dat?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:30 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Ik dacht dat Bin Ladin jouw held was ?!?
Ze denken dat je moslim bent,quote:
die gaat mijn sig inquote:
Zijn moeder.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:41 schreef TheYoung1 het volgende:
Mijn moeder....
Je bent mij voor, maar deze man is geniaal.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:59 schreef hallodagg het volgende:
John Frusciante, wat ie tot nu toe allemaal heeft gepresteerd, solo en met de Peppers. Ik vind dat ie bij Off The Map uitzonderlijk goed speelt.
Fotootje:
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |