quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:44 schreef Crappery het volgende:
Dus ik heb nu een gat in mijn trap, maar kan nu wel via de trap naar de wc :'(
Exactly my thoughtsquote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:53 schreef Ab-Normaal het volgende:
Geweldig gewoon, de zooi flikkert naar beneden halve huis in puin en je loopt naar je pc en gaat een klaagtopic maken![]()
Ik ben geen bouwkundige, maar ik heb wel eerst de "brokstukken" even in de gang gelegd.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:53 schreef Ab-Normaal het volgende:
Geweldig gewoon, de zooi flikkert naar beneden halve huis in puin en je loopt naar je pc en gaat een klaagtopic maken![]()
Das bij elke wasmachine, anders staat ze te springen als ze gaat zwieren.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:00 schreef Crappery het volgende:
Verteld hij me ook dat er gewoon een blok beton in die wasmachine zat
Of op de tubgirl-manier.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:02 schreef Mabuse het volgende:
Dat word poepen op z'n frans boven een putje
En jij maar denken dat ie zo zwaar is vanwege de wasverzachter?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:00 schreef Crappery het volgende:
Mijn buurman is nu even bezig. Verteld hij me ook dat er gewoon een blok beton in die wasmachine zat
En jij maar denken: "Had ik nu het zeepbakje eerst maar leeggemaakt".quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:00 schreef Crappery het volgende:
Mijn buurman is nu even bezig. Verteld hij me ook dat er gewoon een blok beton in die wasmachine zat
Guess again. Nieuwe wasmachine, nieuw pleeplavond en nieuwe pleepot, alleen omdat je zo stom was om in je eentje een wasmachine te verslepen.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:44 schreef Crappery het volgende:
Mijn hele huis in puin
Ik moest mijn wasmachine onder hebben, en ik was alleen thuis. Lukt wel dacht ik.
Ja waarschijnlijk heeft ze alleen maar d'r nagel gebroken oidquote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:19 schreef Schijtgeit het volgende:
Maar stiekum denk ik dat TS overdrijft.
Had ik nou ook. Al die gasten kijken...quote:
gvd zo me best doen om het in te houden hequote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:28 schreef spanks het volgende:
[..]
Had ik nou ook. Al die gasten kijken...![]()
Standaard. De meeste zelfstandige winkeliers (die dus in hun eentje een wasmachine komen afleveren) halen daarom meestal even de bovenkant van het apparaat los en draaien de betonblokken eruit. Zonder die betonblokken lukt het namelijk meestal wel alleen.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:00 schreef Crappery het volgende:
Ik tel er 5 plus een getal en 2 leestekens.quote:
Deze opmerking is alleen grappig als je jezelf bedenkt dat dit kennelijk een oprechte poging tot humor was.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |