Lijkt me wel dat er een verschil is tussen een regeringslid en een lid van de TK. Bos moet respect uitdragen naar de TK, imho oa ook door kleding, terwijl de TK-leden hun voeten mogen vegen aan het kabinet.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:32 schreef pberends het volgende:
Oh mijn mening: van mij mag het gewoon, ik vind het wel grappig. Van mij mag Bos er ook zo bijlopen als hij er zin in heeft.
Zijn vrouw maakt die truien.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:45 schreef Waaghals het volgende:
wat nog erger is, volgens mij is het niet iemand die maar wat uit de kast rukt maar vind ie het ook nog eens mooi
Als je het reglement van orde bedoelt, succes met zoeken: Klik. Heb zelf even vluchtig gekeken, maar kon er niks over vinden.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:59 schreef HarryP het volgende:
Onder weisglas zou het nooit gebeurt zijn. In de statuten van de 2e kamer staat volgens mij dat alle kamerleden een jasje moeten dragen. (Was eens op het nieuws)
Maar goed er zit nu een partijdige PvdA-er als voorzitster in de 2e kamer.
Kort rokje zonder iets eronder aanquote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:14 schreef pekel het volgende:
Wat wordt de volgende trend? Met zwembroek de Kamer in?
En dan met zo'n jurkje:quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:32 schreef pberends het volgende:
Oh mijn mening: van mij mag het gewoon, ik vind het wel grappig. Van mij mag Bos er ook zo bijlopen als hij er zin in heeft.
Ik zie Bos toch niet graag in zo'n jurkje.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:43 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
En dan met zo'n jurkje:
[afbeelding]
Wie weet krijgt ie dan weer stemmers
Volgens mij stond die gast van de LPF al eens in campingsmoking in de Kamer.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:14 schreef pekel het volgende:
Wat wordt de volgende trend? Met zwembroek de Kamer in?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |