Mja.. kan beter idd...quote:
Nog niet, nog een kleine 5 minuutjesquote:
En dan mag ik de rest van de avond weer alleen hier doorbrengen...quote:
Dankjequote:
Ik heb rond 5 uur op m'n werk 1 keer een donder gehoord, verder is het alleen maar bewolkt nuquote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:54 schreef OA het volgende:
Oh, het hagelt hier nu ook!!![]()
Harde knallen, mooie flitsen!![]()
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Misschien zelf eensch wat quality time spenderen met de vrouw? ... gastvrouwe gisteraaf verweet dr vriend dattie te weinig aandacht voor haar had de laatste tijd... en kroop wat later op de avond bij mij in bed....![]()
Ik heb braaf mijn handen thuis gehoudenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:21 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik heb rond 5 uur op m'n werk 1 keer een donder gehoord, verder is het alleen maar bewolkt nuVaag is dat
[..]ga daar eens wat dieper op in!
De vrouw is de hort op...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Dankje
Komt er werkelijk NIEMAND je gezelschap houden? Papier? JJ? Frits?
Misschien zelf eensch wat quality time spenderen met de vrouw? ... gastvrouwe gisteraaf verweet dr vriend dattie te weinig aandacht voor haar had de laatste tijd... en kroop wat later op de avond bij mij in bed....![]()
Wat ga jij doen in de meterkast??quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:43 schreef kless het volgende:
Zo tijd voor een refill...
en ff lekker sch... euh kleinste hokje vant huis bezoeken.
Groot gelijkquote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb braaf mijn handen thuis gehouden... ik wil geen ruzie met mn maat
das een kast hèquote:
Schuilen voor z'n vrouw of het onweer?quote:
Ook een klein hokje toch?quote:
Kuuk is er!!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:35 schreef Kuukske het volgende:
Hallo schatjuuhs
Jah.. topgearquote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:37 schreef Kuukske het volgende:
Ja TopGear is op tv heh. Dus dan ga ik Fok!ken.
Die zit "ergens" dat niet thuis is....quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:41 schreef BrandX het volgende:
terug van training, en op zoek naar JJ. Is die al gesignaleerd hier vanavond?
![]()
is het afgelast?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:43 schreef Kuukske het volgende:
Zo, je zal trouwens maar kaartjes hebben voor Rolling Stones met dit weer.
nooit...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:47 schreef Kuukske het volgende:
Nu.nl? Je checkt toch zeker de Frontpage wel.
Maar jij bent dan ook iets 'verslaafder' dan gemiddeld...quote:
Oh, jij post alleen boven gemiddeld veel...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:56 schreef Kuukske het volgende:
Dat is zoooo niet waar.
ohw, nou ja, dan zie ik wel of ik haar nog tref vanavond. En anders geen boksen voor JJquote:
Heb je eigenlijk je karretje weer terug?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:02 schreef BrandX het volgende:
[..]
ohw, nou ja, dan zie ik wel of ik haar nog tref vanavond. En anders geen boksen voor JJ![]()
Toch zijn er heel wat users met heel veel minder posts (per dag) waar veel meer onzinnigheden uitkomen....quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:02 schreef Kuukske het volgende:
Mja, uitgeluld noemen ze dit geloof ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |