quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:00 schreef Leia het volgende:
Damn, ik raak helemaal verlekkerd van die TT:9
idem hierquote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:59 schreef OA het volgende:
[..]
Ik zou echt nooit een werkster willen hebben...
Dan doe ik zelf wel een stapje meer in het weekend ofzo...![]()
1) jaquote:
hier ook slechts van 4 tot 7:30 geslapenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:01 schreef vrolijke-frits het volgende:
Slapen lukt ook niet met dit weer
Kort nachtje gehad en vanochtend met werken zat ik bijna te slapen
Nou ja, morgen wel uitslapen dan maar!
mja, vna mij hoeft het ook niet zo nodigquote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:01 schreef MPG het volgende:
[..]
idem hierzoeen nieuwsgierig vrouwmensch dat in al je spullen zit te neuzen
quote:
Hij stond al klaar, dus het vorige topic moest even volgespamdpost worden!quote:
1) Mooizoow.. komt dan nog wel goed met hem... ooitquote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:01 schreef Muck het volgende:
[..]
1) jagelukkig ben ik heel goed in heropvoeden, en issie ook nog eens heel lief
2) *pruillipje trekt
Mijn moeder heeft een werkster. Gaat prima.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:01 schreef MPG het volgende:
[..]
MOet er niet aan denken...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb gewoon van 12 tot 7 geslapen!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:02 schreef MPG het volgende:
[..]
hier ook slechts van 4 tot 7:30 geslapen
vriendin van maat was nogal luidruchtig
1) hell yeahquote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:03 schreef MPG het volgende:
[..]
1) Mooizoow.. komt dan nog wel goed met hem... ooit
2) Aaah... MPG smelt... *voorzichtige knuffel om niet teveel te plakken (ook voor jj dan maar)*
Hehe, dat is helemaal irritant!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:02 schreef MPG het volgende:
[..]
hier ook slechts van 4 tot 7:30 geslapen
vriendin van maat was nogal luidruchtig
Ik wilde wel, zij wilde wel, maar het mocht niet van maatquote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:03 schreef OA het volgende:
[..]
MOet er niet aan denken...![]()
[..]
Ik heb gewoon van 12 tot 7 geslapen!![]()
Dus omdat jij niet wilde, heeft ze haar vriend/jouw maat maar besprongen...![]()
Geef die maat eens ongelijk.... Wie weet is het (z'n meisje) een zwaarbevochten overwinning geweest...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik wilde wel, zij wilde wel, maar het mocht niet van maat![]()
Het luidruchtige sloeg op ons 3en... vage liedjes zingen, kaarten, etcAlleen had zij daar een beetje het voortouw in
Ik woon niet groot. Is zo'n werkster duur?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:03 schreef Leia het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft een werkster. Gaat prima.
Wou express geen huissleutel zodat ze niet de schuld kreeg als er ooit eens wat weg was.
Krijgt gewoon geld en doet wat er op het lijstje staat.Prima!
Kuukie!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:08 schreef Kuukske het volgende:
Ja, hoi. Ik ga verhuizen. Supertof appartementje.
En dan ga ik nu even verder met regelen en zo..
.
Neuh... zij klaagde dat hij niet wilde, kroop demonstratief bij mij in bed, hij besprong haar toen zowat :pquote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:08 schreef OA het volgende:
[..]
Geef die maat eens ongelijk.... Wie weet is het (z'n meisje) een zwaarbevochten overwinning geweest...![]()
Maar die 2 hebben nu geen bonje ofzo...?![]()
kuuk, relaxedquote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:08 schreef Kuukske het volgende:
.
Ze komt 1 keer per 2 week.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik woon niet groot. Is zo'n werkster duur?
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:08 schreef Kuukske het volgende:
.
super kuukquote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:08 schreef Kuukske het volgende:
.
hier exact hetzelfdequote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:11 schreef Leia het volgende:
[..]
Ze komt 1 keer per 2 week.
Dan werkt ze dinsdag ochtend voor 30 euro. Dan doet ze meestal dingen als de keuken schoonmaken, beneden stofzuigen. Of andere keer weer de badkamer schoonmaken, stofzuigen op zolder en op de 1e verdieping etc. Het scheelt veel, we laten haar zeg maar alleen de 'grote' klusjes doen, die mijn moeder veel tijd schelen.
Dat bedoel ik... een zwaarbevochten overwinning!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Neuh... zij klaagde dat hij niet wilde, kroop demonstratief bij mij in bed, hij besprong haar toen zowat :p
Maar ze houden nog altijd heel veel van elkaar
Hij had haar trouwens afgepakt van haar ex![]()
![]()
....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maarre... handjes thuis houden MPG...
Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
Yeah Feli Kuuk.....quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:08 schreef Kuukske het volgende:
.
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:13 schreef OA het volgende:
[..]
Dat bedoel ik... een zwaarbevochten overwinning!
Dat idee uit die spoiler heb ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maarre... handjes thuis houden MPG...![]()
Mijn handjes blijven thuis... je denkt toch niet dat ik vannacht serieus met haar zou hebben ge![]()
![]()
![]()
, zelfs al zou de mogelijkheid me open en bloot geboden zijn en hadden we er allebei wel zin in?
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:08 schreef Kuukske het volgende:
En dan ga ik nu even verder met regelen en zo.:*.:W.
Staat 'ie er weer? Cool!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:10 schreef eer-ik het volgende:
ijs: check
water: check
zwembad: check
airco: nope
en als achteraf zou blijken dat die relatie een grap was?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Maarre... handjes thuis houden MPG...![]()
[/spoiler]
Dat idee uit die spoiler heb ik ook
Mijn handjes blijven thuis... je denkt toch niet dat ik vannacht serieus met haar zou hebben ge![]()
![]()
![]()
, zelfs al zou de mogelijkheid me open en bloot geboden zijn en hadden we er allebei wel zin in?
quote:
die relatie is geen grap... ze wonen al 2 jaar samen, en zijn nu langzaam aan huisje kopen en trouwen aant denkenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:17 schreef eer-ik het volgende:
[..]
en als achteraf zou blijken dat die relatie een grap was?
En dat je het makkelijk had kunnen doen![]()
haha, okquote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:18 schreef MPG het volgende:
[..]
die relatie is geen grap... ze wonen al 2 jaar samen, en zijn nu langzaam aan huisje kopen en trouwen aant denken
Op zoeen manier een vriend bedonderen, is wel erg laag...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Maarre... handjes thuis houden MPG...![]()
[/spoiler]
Dat idee uit die spoiler heb ik ook
![]()
![]()
Indd... maar met alle suggesties hier de laatste twee dagen weet je maar nooit hehquote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:19 schreef OA het volgende:
[..]
Op zoeen manier een vriend bedonderen, is wel erg laag...![]()
Hoe kan je nou denken dat ik daar op zinspeelde....![]()
Uit de APV van Ter Aar:quote:
quote:
A.P.V. art. 2:26
Het gebruik maken dan wel het ter beschikking stellen van een privézwembad binnen de gemeentegrenzen van de gemeente Ter Aar, dient uitsluitend te geschieden zonder kleding!!
Dit ter meerdere vreugde van de buurt waarin u woont!
WbD - Ter Aar is hooguit een km of 35...quote:
tis at ik zo nog moet werken....quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:22 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Maar zeer zeker de moeite waard! Vorig jaar was té chill in dat ding!
't is wel de moeite waard, ik heb zo'n briljant zwembadquote:
Ook uit de APV van Ter Aar:quote:
quote:
A.P.V. art. 2:26b
Het is niet toegestaan aan inwoners van enige andere gemeente dan de gemeente Ter Aar te kijken naar naaktrecreatie die in Ter Aar geschiedt.
Oh.. ja.... dan is het ietsjes verder...quote:
quote:
quote:
quote:Van Arnhem
Naar Ter Aar
Afstand 100,4 km.
Reisduur 01:07
Arnhem is gelderland lieve schatquote:
per auto zeker.... maar die heb ik nietquote:
hoe kom jij daar nou weer bij?quote:
Forum Opties | |
---|---|