Laat maar komen.quote:
Iets meer budget bij onze zuiderburen.quote:Op maandag 11 juni 2007 14:45 schreef fretclick het volgende:
line-up van lowlands staat toch bijna gelijk aan line-up van pukkelpop?
quote:
3 keer in de laatste 8 jaar (heb geen zin om te kijken hoeveel jaar het werkelijk is) lijkt me wat veel. Dan zouden bands als Pearl Jam, Radiohead, voor mijn part Lenny Kravitz meer welkom zijn. (niet dat ik zoveel heb met LK, maar toch...)quote:
Agreed. Mogen Kubus & Bang Bang ook even langskomen ergens 't weekend.quote:Op maandag 11 juni 2007 18:51 schreef Dark_Angelus het volgende:
Opgezwolle in de Bravo. Dat lijkt me wel weer wat.
Dat is dan wel weer zo. Maar de zaterdag is echt een kutdag tot nog toe, dus grote kans dat er elders ook alleen kutbands staanquote:Op maandag 11 juni 2007 18:50 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Laat maar komen, hoe meer debielen in de alpha, hoe rustiger op de rest vna het terrein
Nu ja, zo een probleem is het toch niet als er kutbands zijn? Dan kan je nog altijd gaan zuipen tot je erbij neervalt.quote:Op maandag 11 juni 2007 20:36 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer zo. Maar de zaterdag is echt een kutdag tot nog toe, dus grote kans dat er elders ook alleen kutbands staan![]()
Dus beter sluiten gewoon alsnog de Chemical Brothers of Daft Punk ofzo af
Lenny Kravitz!quote:Op maandag 11 juni 2007 18:10 schreef peaceman het volgende:
Dan zouden bands als Pearl Jam, Radiohead, voor mijn part Lenny Kravitz meer welkom zijn. (niet dat ik zoveel heb met LK, maar toch...)
quote:Op maandag 11 juni 2007 21:10 schreef rubbereend het volgende:
Nog iemand antwoord gehad op de mails naar Loc7000 over de everzwijn hammetjes?
quote:Op maandag 11 juni 2007 21:56 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Die wil ik idd ook wel verdoemen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |