Helaas 90% van het andere volk in de trein welquote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:37 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik ben geen zwetende kut mens....![]()
..en heb geen grafherrie...
![]()
![]()
![]()
![]()
Trek je toch eens niet alles zo aan!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:37 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik ben geen zwetende kut mens....![]()
..en heb geen grafherrie...
![]()
![]()
![]()
![]()
te allen tijde dacht ik!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:36 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Valt 't tegen?
Dat ik niet te aller tijden (hoe schrijf je dat nou eigenlijk?) bier wil drinken?
Ik zit denk ik even aan m'n tax...
Met het vooruitzicht dat ik morgen moet werken, en vanavond als het effe meezit nog met die chick moet praten....
*rilquote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:35 schreef eer-ik het volgende:
[..]
En je hebt niet al die zwetende kutmensen met hun grafherrie om je heen zitten
Ten alle tijden dacht ikquote:
Ik denk met jou mee denk ikquote:
en de wasmand weer snel volquote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:42 schreef Muck het volgende:
een voordeel van dit weer: de was is wel lekker snel droog
Ik ben sinds vorige week donderdag hard bezig geweest met elke dag goed veel zuipen.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe... verstandig dat je ff mindert...
Ik ben nu 2 dagen op rij aan t bier geweest.... en gisteraaf laat nog die fles rode wijn met de vriendin van mn maat
ik mag vanmiddag weerquote:
dat dacht ik ook altijd, maar iemand zei dat het te aller tijden was, of ten aller tijden.quote:
Whehe... ouwe zuipschuitquote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:43 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik ben sinds vorige week donderdag hard bezig geweest met elke dag goed veel zuipen.
Met afgelopen woensdag als toppunt.
Precies, en laat dat nou exact de reden zijn waarom ik het zeiquote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Helaas 90% van het andere volk in de trein wel![]()
Jij hebt ook geen droger?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:42 schreef Muck het volgende:
een voordeel van dit weer: de was is wel lekker snel droog
Het is je vergeven hoor! MPG en Papier overigens ook!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:43 schreef eer-ik het volgende:
[..]
dat dacht ik ook altijd, maar iemand zei dat het te aller tijden was, of ten aller tijden.
Maar goed, nu vergeet ik het niet meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
haha, idd, 't is per slot van rekening gewoon vakantie he...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe... ouwe zuipschuit
Naja.. na de examens mag het wel
treinen richting venlo?quote:
je gaat toch geen droger gebruiken als het zulk mooi weer is...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:44 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Precies, en laat dat nou exact de reden zijn waarom ik het zei
[..]
Jij hebt ook geen droger?
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:45 schreef OA het volgende:
[..]
Het is je vergeven hoor! MPG en Papier overigens ook!whehe, nee, sterker nog, ik moet er nog aan beginnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Signature.
tuurlijk wel, ik moet altijd zo snel mogelijk m'n kleren hebbenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:45 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
je gaat toch geen droger gebruiken als het zulk mooi weer is...![]()
eer-ik...het milieu...!!!!!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:46 schreef eer-ik het volgende:
[..]
tuurlijk wel, ik moet altijd zo snel mogelijk m'n kleren hebben
Idd, daarom hebben wij ook waslijnen buiten opgehangen!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:45 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
je gaat toch geen droger gebruiken als het zulk mooi weer is...![]()
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:45 schreef OA het volgende:
[..]
Het is je vergeven hoor! MPG en Papier overigens ook!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Waar zit je nu danquote:
alleen in de winter gebruik ik mijn droger, de lucht in mijjn huis is zo droog dat het zowieso binnen 24 uur droog is...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:47 schreef OA het volgende:
[..]
Idd, daarom hebben wij ook waslijnen buiten opgehangen!![]()
Overigens smijt in lakens, handdoeken en ondergoed wel in de droger...![]()
Ik was meestal alles achter elkaar en niet alles past tegelijk aan de lijnen....
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:48 schreef MPG het volgende:
[..]
![]()
[/spoiler]
Ik had maar een 6 voor Nederlands...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar dat had meer te maken met een niet geheel op de waarheid gebaseerde boekenlijst....
yep..goed plan...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:50 schreef kless het volgende:
woei
ikke terug.
en nu.
euh
broodje pindakaas met echte stukkjes noot, koffie + glas water er naast... leek me wel goed idee
Opzoekvaardigheid +1quote:
pmquote:
quote:
literatuurquote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:50 schreef OA het volgende:
[..]
Ik had maar een 6 voor Nederlands...![]()
Maar dat had meer te maken met een niet geheel op de waarheid gebaseerde boekenlijst....![]()
pindakaas met stukjes nootquote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:50 schreef kless het volgende:
woei
ikke terug.
en nu.
euh
broodje pindakaas met echte stukkjes noot, koffie + glas water er naast... leek me wel goed idee
Google is your best friend!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Net 2 bammetjes daarmee verorberd!quote:
Ik heb trouwens heel geen droger.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:49 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
alleen in de winter gebruik ik mijn droger, de lucht in mijjn huis is zo droog dat het zowieso binnen 24 uur droog is...![]()
da's wel een stukje uit de richtingquote:
U weet er meer van?quote:
Ik moet nog een paar examens doen.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:50 schreef OA het volgende:
[..]
Ik had maar een 6 voor Nederlands...![]()
Maar dat had meer te maken met een niet geheel op de waarheid gebaseerde boekenlijst....![]()
Heejjj, een 'nieuwe' mod hier!quote:
ik ben niet lelijkquote:
Kijk...!!!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik moet nog een paar examens doen.
Ik kan me trouwens herinneren op de MAVO (ja ja lang geleden) een 5 gehad te hebben voor tentamen nederlands omdat ik 2 boeken gelezen had (van de 12 of 15 weet ik het)
Mod op SEX.. leert een snelle blik langs de subfora..quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:54 schreef eer-ik het volgende:
[..]
da's wel een stukje uit de richting
Trouwens, jij bent de eerste mod die ik tegenkom in een topic, waar ik nog nooit van gehoord heb
Op het VWO niet dan?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:56 schreef OA het volgende:
[..]
Kijk...!!!Goed bezig geweest Papier!
![]()
Zoals het een goed mavo (vmbo) scholiertje betaamd....![]()
oh ja, ik deed havo en daar gebeurde het uiteraard ook....![]()
de toyota priusquote:
ja, ook datquote:Jij?![]()
ja, ik weiger dat altijd te doen, ik zit in dit topic, anders moet ik weer nieuwe schermen open maken enzo... Schiet niet opquote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:58 schreef OA het volgende:
[..]
Mod op SEX.. leert een snelle blik langs de subfora..![]()
priusquote:
en gevaarlijk, want i khoor ze niet aankomenquote:
quote:Muckie... lief en knap meiske
Ja.. ik heb immer 2 tabs openstaan...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:58 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, ik weiger dat altijd te doen, ik zit in dit topic, anders moet ik weer nieuwe schermen open maken enzo... Schiet niet op
Klopt ja!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:00 schreef eer-ik het volgende:
[..]
prius is inderdaad een graflelijke bak
Heb je gelijk in.
ja joh, dan moet ik weer op control+t drukken enzo, veels te veel moeitequote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:02 schreef OA het volgende:
[..]
Ja.. ik heb immer 2 tabs openstaan...
KSC & myAT...![]()
Indd... gevaarlijke graflelijke kutbakken zijn hetquote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:02 schreef Muck het volgende:
[..]
en gevaarlijk, want i khoor ze niet aankomen![]()
[..]
dank je
daarom zeg ik toch, dat een prius lelijk is en dat ze daar gelijk in heeft.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:03 schreef OA het volgende:
[..]
Klopt ja!![]()
Muckie is toch niet zo lelijk....![]()
Volgens het fobo valt het allemaal reuze mee!![]()
Hier op het werk heb ik de extensie "morning coffee" in FF..quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:04 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja joh, dan moet ik weer op control+t drukken enzo, veels te veel moeite
whehe, jij bent niet veel minder lui dan ik hequote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:08 schreef OA het volgende:
[..]
Hier op het werk heb ik de extensie "morning coffee" in FF..
Dat is een knop naast de knop die je weer naar je startpagina brengt...
Die extensie kan je dus instellen, zodanig dat met één druk op de knop al je (zelf opgegeven) favoriete pagina's openen!![]()
Spa en Fruit - Lemon Cactus ookquote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:05 schreef kless het volgende:
kop Koffie met glas water er naast is best wel lekker!!!
installedquote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:08 schreef OA het volgende:
[..]
Hier op het werk heb ik de extensie "morning coffee" in FF..
Dat is een knop naast de knop die je weer naar je startpagina brengt...
Die extensie kan je dus instellen, zodanig dat met één druk op de knop al je (zelf opgegeven) favoriete pagina's openen!![]()
https://addons.mozilla.org/nl/firefox/addon/2677
quote:
Nee. Gemak dient de mensch!!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:09 schreef eer-ik het volgende:
[..]
whehe, jij bent niet veel minder lui dan ik he
quote:
Werkelijk een mooi stukje zachtwaar!!quote:
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:13 schreef eer-ik het volgende:
effe boodschappenn doen, brb
Zekers, ook al staat mijn vuurvos zo ingesteld dat hij opent met de tabs die ik de laatste keer niet afgesloten hebquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |