abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50234766
Betrouwbare bron
Guest
Natasja Blank
« on: Yesterday at 11:51:44 » Quote

--------------------------------------------------------------------------------
Er wordt een onderzoek ingesteld naar de bevindingen van mevrouw Natasja Blank inzake de zorg en gezondheid omtrend haar twee kinderen door buro jeugdzorg.

Er zijn aantoonbare aanwijzingen dat mevrouw Blank, ondanks herhaaldelijk aangeven van haar familie, het welzijn van haar kinderen, met name dat van haar jongste zoontje Yairo, volkomen koud laat.

Er zijn dan ook vermoedens gerezen dat mevrouw Blank een een terdege emotionele band mist met haar kinderen, dat het noodzakelijk word geacht haar uit de ouderlijke macht te ontzetten.

Verder onderzoek blijkt dan ook niet noodzakelijk te zijn en er zal zo spoedig mogenlijk een procedure tot ontzetting in gang worden gezet.

Bron : Mamjo
Geniet van je EQ en IQ, je weet maar nooit hoe anderen dit waarderen.
pi_50234768
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 12:47 schreef akveor het volgende:

[..]

Ik weet niet of het echt waar was. Maar toen ik 's nachts dat op de stream volgde kon ik gewoon niet geloven dat Huub deze 'verkrachting' bewust heeft meegemaakt.
Heb me nog nooit zó boos gemaakt om streams als toen die nacht. Huub volledig van de wereld.. en Eric die heel sneaky zijn gang ging bij Huub. En niemand van achter die Eric tegen hield.
Dat er niet over gesproken mocht worden kijk ik niet eens raar van op.. dan had Eric 'geboeid' de kooi kunnen verlaten en was Tien ws aangeklaagd dat ze dit zomaar hebben laten gebeuren.
pi_50234788
Jemig, wat een hoopje zwakte is die eric.. In alles wat hij doet
  vrijdag 8 juni 2007 @ 12:53:32 #254
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_50234793
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 12:47 schreef Peter6000 het volgende:
Ach gut, de populatie beschuldigd Eric inmiddels van verkrachting.
Ja, het is natuurlijk een fijne aanleiding om homohaat te kunnen verspreiden.
Volgens mij heeft het seksueel losbandige gedrag hier niets mee te maken.

Het gaat er (in Huubs visie) om dat Eric teveel dekking zoekt bij andere (rare redenatie natuurlijk, het is niet zo dat je als Huub-aanhanger dictator Huub altijd maar moet volgen).
Eric is op Huub afgeknapt vanwege zijn veel te grote ego, iets wat Lieke hem ook regelmatig verwijdt.
Homohaat? Ben je wel goed bij je hoofd.....? Volgens mij is de haat tegen ric gericht en niet tegen homo's in het algemeen.
Eric is toch zelf degene geweest die tegen Natasia was? Soms zelfs publiekelijk beschermde als Huub weer eens wat te grof werd tegen haar. Maar ik kan begrijpen dat ie afgeknapt is op Huub's enorme ego. Maar dat heeft dan, in mijn opinie, meer te maken dat ric het zelf niet kan verdragen om in de schaduw te staan van dat ventje.
  † In Memoriam † vrijdag 8 juni 2007 @ 12:53:38 #255
128220 Peter6000
pi_50234798
Erics vinger is gekneusd omdat Huub er gisteren aan heeft gehangen.

100.000 euro boete is dat toch?
pi_50234808
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 12:47 schreef akveor het volgende:

[..]

Ik weet niet of het echt waar was. Maar toen ik 's nachts dat op de stream volgde kon ik gewoon niet geloven dat Huub deze 'verkrachting' bewust heeft meegemaakt. Toch vind ik het een beetje raar dat ric blijft doorgaan over die knal onder water en Huub hem niet echt pakt op wat er toen gebeurt is in die bewuste rapenight... Hij laat wel eens een opmerking vallen maar that's it.
maar gisteravond heeft hij dat toch ook gezegd en ook dat hij het bij nico ook gedaan had.
ieder oordeel heeft zijn nadeel
  vrijdag 8 juni 2007 @ 12:54:43 #257
138563 bright_side_of_life_
bright side of life
pi_50234838
Eric : "Ik moet naar de tandarts en ik weet niet wat ze gaan doen. Ik heb immers een kras op m'n arm en Huub heeft mijn vinger gekneusd".

Nou Eric, jouw verhaal kan ik niet helemaal volgen .........
Keep the Sunny Side Up
pi_50234888
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 12:47 schreef Peter6000 het volgende:
Ach gut, de populatie beschuldigd Eric inmiddels van verkrachting.
Ja, het is natuurlijk een fijne aanleiding om homohaat te kunnen verspreiden.
Volgens mij heeft het seksueel losbandige gedrag hier niets mee te maken.

Het gaat er (in Huubs visie) om dat Eric teveel dekking zoekt bij andere (rare redenatie natuurlijk, het is niet zo dat je als Huub-aanhanger dictator Huub altijd maar moet volgen).
Eric is op Huub afgeknapt vanwege zijn veel te grote ego, iets wat Lieke hem ook regelmatig verwijdt.
Mag jij mij uitleggen, WAAROM! Huub dat erg vond.. Hij loopt zo met Eric en Sjaak mee om dingen te doen, maar waarom zou hij dan nu nog daar over zeuren? Omdat het niet bewust was, Huub wil niet worden aangerand in zijn slaap... Maar hij hield het stil, want Eric was een kameraad voor hem, totdat er geen rede meer is om het stil te houden, dat was dus gister
Waarom zou Huub zijn ogen dichthouden op dat moment, waarom zou hij doen alsof hij slaapt.. Als hij zich had omgedraaid en onder de dekens was gegaan, was er veel minder te zien geweest
pi_50234892
deze vond ik ook wel heel kenmerkend leuk nivootjuh!
BLIJFT EEN FEIT
Guest
Re: Natasia vertrekt uit 'Gouden Kooi'
« Reply #6 on: 04-06-2007, 19:00:25 - EDT » Quote

--------------------------------------------------------------------------------
die K. stinkende vieze vuile kaaskoppen moeten lekker hun stinkende bekken houden want hun zouden maar al te graag in de goudenkooi willen zitten maar ze( kennen het nie betalen),omdat ze zo vreselijk gierig zijn en zuinig dan zijn ze jaloers op die vrouw omdat zij er wel inzit en alles wat ze bereikt heeft in de kooi.
Natasia mag trots zijn op zichzelf en op wat ze hebt bereikt.
het is en blijft een FEIT..... dat die hollanders jaloers zijn op ons mooie zwarte aantrekkelijke vrouwen
omdat hun mannen ons niet kunnen weerstaan,want wat hun niet hebben ,,,,,,hebben wij welllllll en nog veel meer zelfs.
kijk maar naar die tingi pola LIEKE die niet eens een bad neemt terwijl ze menstrueerd ,dat is een van de grootste redenen dat haar liefje HUUB STIEKEMPJES NAAR natasia VERLANGD,ZIJ IS SCHOON WAST ZICH MOOI IEDERE DAG,RUIKT LEKKER FRISSS.

vrijdag 8 juni 2007 @ 12:56:21 #260
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_50234908
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 12:52 schreef ericahysterica het volgende:
Betrouwbare bron
Guest
Natasja Blank

Er wordt een onderzoek ingesteld naar de bevindingen van mevrouw Natasja Blank inzake de zorg en gezondheid omtrend haar twee kinderen door buro jeugdzorg.

Er zijn aantoonbare aanwijzingen dat mevrouw Blank, ondanks herhaaldelijk aangeven van haar familie, het welzijn van haar kinderen, met name dat van haar jongste zoontje Yairo, volkomen koud laat.

Er zijn dan ook vermoedens gerezen dat mevrouw Blank een een terdege emotionele band mist met haar kinderen, dat het noodzakelijk word geacht haar uit de ouderlijke macht te ontzetten.

Verder onderzoek blijkt dan ook niet noodzakelijk te zijn en er zal zo spoedig mogenlijk een procedure tot ontzetting in gang worden gezet.

Raar bericht.
Eerst wordt gemeld dat er er een onderzoek wordt ingesteld. En op het eind van het bericht is verder onderzoek niet noodzakelijk.

Bullshit bericht, lijkt me. Niet in de laatste plaats gezien de bron én spelfouten.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_50234919
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 12:54 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Eric : "Ik moet naar de tandarts en ik weet niet wat ze gaan doen. Ik heb immers een kras op m'n arm en Huub heeft mijn vinger gekneusd".

dat vindt de tandarts een te groot risico om iemand die zo zwaar gewond is te helpen. Dus ik denk dat hij nog een keer terug moet komen.
ieder oordeel heeft zijn nadeel
pi_50234926
bron mamjo
pi_50234933
quote:
Betrouwbare bron
Guest
Natasja Blank

Als het waar is juich ik het toe.
  † In Memoriam † vrijdag 8 juni 2007 @ 12:56:59 #264
128220 Peter6000
pi_50234934
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 12:54 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

Ik ben ook wel eens met een kras op mijn arm naar de tandarts geweest.

Maar die trok zich er niets van aan en ging gewoon boren terwijl ik juist behoefte had aan emotionele bevestiging ivm met die kras.
pi_50234949
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 12:53 schreef Peter6000 het volgende:
Erics vinger is gekneusd omdat Huub er gisteren aan heeft gehangen.

100.000 euro boete is dat toch?
Ben je nu ookal voor Eric of is het gewoon specifiek anti-Huub? Triest figuurtje
  vrijdag 8 juni 2007 @ 12:57:47 #266
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_50234961
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 12:52 schreef Clank het volgende:

[..]

Heb me nog nooit zó boos gemaakt om streams als toen die nacht. Huub volledig van de wereld.. en Eric die heel sneaky zijn gang ging bij Huub. En niemand van achter die Eric tegen hield.
ik ben blij dat ik het niet live heb meegemaakt had me er weer veelste druk overgemaakt maar gadverdamme bah bah bah die kutflikker
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_50234971
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 12:56 schreef Copycat het volgende:

[..]

Raar bericht.
Eerst wordt gemeld dat er er een onderzoek wordt ingesteld. En op het eind van het bericht is verder onderzoek niet noodzakelijk.

Bullshit bericht, lijkt me. Niet in de laatste plaats gezien de bron én spelfouten.
ja maar vond het wel aardig dit bericht
  † In Memoriam † vrijdag 8 juni 2007 @ 12:58:34 #268
128220 Peter6000
pi_50234992
quote:
Betrouwbare bron
Guest
Natasja Blank

Dat is ff betrouwbaar als gemaskerde mannen in een Fiat Panda bij het huis van Netty.
pi_50235016
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 12:58 schreef Peter6000 het volgende:

[..]

Dat is ff betrouwbaar als gemaskerde mannen in een Fiat Panda bij het huis van Netty.
alles voor het amusement
  vrijdag 8 juni 2007 @ 13:02:29 #270
138563 bright_side_of_life_
bright side of life
pi_50235140
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 12:58 schreef Peter6000 het volgende:

[..]

Is dat dezelfde Fiat Panda die nu bij de tandarts staat te wachten ?
Keep the Sunny Side Up
pi_50235165
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 12:39 schreef Flabberguest het volgende:

[..]

WTF achter het hoofd van Mariëlle zie je nog 2 kerels staan en die rechter lijkt toch wel erg op Brainless!!(of moet ik nu aan de bril?)
Verdomd ja!
pi_50235267
Zouden ze vandaag in die bloedhitte ook nog worden afgebeuld door Carlos?
pi_50235294
Natasia: Schatje.
Eric: Ja lief..
  vrijdag 8 juni 2007 @ 13:07:50 #274
174540 getl0st
rot op en raak kwijt.
pi_50235328
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 13:03 schreef mootie het volgende:

[..]

Verdomd ja!
wtf doet hij op die foto.. en van wanneer was dat dan
I've got more game than Monopoly.
  vrijdag 8 juni 2007 @ 13:07:59 #275
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_50235332
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 12:55 schreef ericahysterica het volgende:
deze vond ik ook wel heel kenmerkend leuk nivootjuh!
BLIJFT EEN FEIT
Guest
Re: Natasia vertrekt uit 'Gouden Kooi'
« Reply #6 on: 04-06-2007, 19:00:25 - EDT » Quote

die K. stinkende vieze vuile kaaskoppen moeten lekker hun stinkende bekken houden want hun zouden maar al te graag in de goudenkooi willen zitten maar ze( kennen het nie betalen),omdat ze zo vreselijk gierig zijn en zuinig dan zijn ze jaloers op die vrouw omdat zij er wel inzit en alles wat ze bereikt heeft in de kooi.
Natasia mag trots zijn op zichzelf en op wat ze hebt bereikt.
het is en blijft een FEIT..... dat die hollanders jaloers zijn op ons mooie zwarte aantrekkelijke vrouwen
omdat hun mannen ons niet kunnen weerstaan,want wat hun niet hebben ,,,,,,hebben wij welllllll en nog veel meer zelfs.
kijk maar naar die tingi pola LIEKE die niet eens een bad neemt terwijl ze menstrueerd ,dat is een van de grootste redenen dat haar liefje HUUB STIEKEMPJES NAAR natasia VERLANGD,ZIJ IS SCHOON WAST ZICH MOOI IEDERE DAG,RUIKT LEKKER FRISSS.
en maar klagen dat de nederlanders racisten zijn. Hypocriete debielen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')