WTF achter het hoofd van Mariëlle zie je nog 2 kerels staan en die rechter lijkt toch wel erg op Brainless!!(of moet ik nu aan de bril?)quote:
klopt het is inderdaad Rat!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:39 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
WTF achter het hoofd van Mariëlle zie je nog 2 kerels staan en die rechter lijkt toch wel erg op Brainless!!(of moet ik nu aan de bril?)
tuurlijk, daarna stelt natasjatje zich beschikbaar als draagmoedertje voor de kindjes van Eric en zullen leven ze saampjes nog lang en gelukkig.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:38 schreef Peter6000 het volgende:
Er groeit een mooie vriendschap tussen Natasia en Eric.
Wat mij betreft winnen ze gezellig met zijn tweetjes de villa.
hij lijkt niet op brain maar hij is het gewoon volgens mij!!!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:39 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
WTF achter het hoofd van Mariëlle zie je nog 2 kerels staan en die rechter lijkt toch wel erg op Brainless!!(of moet ik nu aan de bril?)
ja, die foto is gemaakt tijdens de danswedstrijd black/white of zoietsquote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:39 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
en zo is dat maar net verkondig het overal zou ik zeggenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:40 schreef fredfik het volgende:
Die Eric is de grootste smeerlap die er in de kooi zit. gisteravond is de ware reden van Huub zijn woede en gedrag door Huub gegeven. Eric heeft Huub, terwijl hij sliep, ge pi jpt en Huub heeft dit, op "bevel" vann de productie voor stilgehouden. Hij deed alsof hij het leuk vond. Precies hetzelfde gebeurde in de bewuste nacht met Nicolaas. En misschien herinner je je ook nog hoe hij bij die Michael doordramde, terwijl die toch vaak genoeg "Nee" had gezegd. Huub zei gistermiddag nog tegen Amanda, die hem vroeg waarom hij zo kwaad was op Eric, dat hij dat na de kooi nog wel eens uit zou leggen, dat hij boos was vanwege het verraad van Eric terwijl hij (huub) Eric meerdere malen had gered, zelfs over zijn eigen rug. Dit was wat Huub bedoelde. DIt vermoedde ik al langer, maar nuweet ik het zeker. Logisch dus dat Huub zo'n verkrachter keihard terug wil pakken. Wat heeft die Eric bij mij afgedaan! De miljonairs mogen niks zeggen vanwege hun contract, maar wij gelukkig wel!!
waar en wanneer vond die wedstrijd plaats dan was dat voor DGK?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:41 schreef Desii het volgende:
[..]
ja, die foto is gemaakt tijdens de danswedstrijd black/white of zoiets
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:35 schreef riri het volgende:
[..]
ja...onvoorstelbaar wat een zwakkeling het is...precies daar doelde huub dus op,die heeft zo vaak al gezien dat erik zich op momenten dat het echt nodig was als een slappeling gedroeg en niet als een echte vriend....en nu zie je natasia het geslagen hondje opnemen en vertroetelen zodat ook hij niet meer onder haar tentakels kan wegglippen...kusje hier en kusje daar en erik is weer tevreden...zielige vertoning die jongen...een echte kerel die staat voor zijn woord is hij niet,hij weet niet eens wat dat is.
Dat BEAN groepje presteert ook niks,alleen maar zich gedragen als mensen uit een achterbuurt,schreeuwen,schelden en super jaloers.
Stelletje mislukkelingen dat BEAN groepje.
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:40 schreef fredfik het volgende:
Die Eric is de grootste smeerlap die er in de kooi zit. gisteravond is de ware reden van Huub zijn woede en gedrag door Huub gegeven. Eric heeft Huub, terwijl hij sliep, ge pi jpt en Huub heeft dit, op "bevel" vann de productie voor stilgehouden. Hij deed alsof hij het leuk vond. Precies hetzelfde gebeurde in de bewuste nacht met Nicolaas. En misschien herinner je je ook nog hoe hij bij die Michael doordramde, terwijl die toch vaak genoeg "Nee" had gezegd. Huub zei gistermiddag nog tegen Amanda, die hem vroeg waarom hij zo kwaad was op Eric, dat hij dat na de kooi nog wel eens uit zou leggen, dat hij boos was vanwege het verraad van Eric terwijl hij (huub) Eric meerdere malen had gered, zelfs over zijn eigen rug. Dit was wat Huub bedoelde. DIt vermoedde ik al langer, maar nuweet ik het zeker. Logisch dus dat Huub zo'n verkrachter keihard terug wil pakken. Wat heeft die Eric bij mij afgedaan! De miljonairs mogen niks zeggen vanwege hun contract, maar wij gelukkig wel!!
nee, was tijdens DGKquote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:43 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
waar en wanneer vond die wedstrijd plaats dan was dat voor DGK?
Oké dit bewijst dus maar weer dat als ze de kooi uit gaan voor een uitstapje de hele familie en vriendenkring ook word uitgenodigt voor een meet&greet om ff lekker info enz enz door te spelen. Vandaar dat niemand de laatste tijd meer naar huis belt met punten. erg ovallend.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:41 schreef Desii het volgende:
[..]
ja, die foto is gemaakt tijdens de danswedstrijd black/white of zoiets
Ik weet niet of het echt waar was. Maar toen ik 's nachts dat op de stream volgde kon ik gewoon niet geloven dat Huub deze 'verkrachting' bewust heeft meegemaakt. Toch vind ik het een beetje raar datquote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:40 schreef fredfik het volgende:
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:36 schreef 2live het volgende:
[..]
wij worden ook helemaal gehersenspoeld; ik ben echt allergisch voor dit woord sinds Brian dat te pas en te onpas gebruikt.
![]()
idd bewijs !!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:45 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
Oké dit bewijst dus maar weer dat als ze de kooi uit gaan voor een uitstapje de hele familie en vriendenkring ook word uitgenodigt voor een meet&greet om ff lekker info enz enz door te spelen. Vandaar dat niemand de laatste tijd meer naar huis belt met punten. erg ovallend.
Ja, dat moet ze ook niet doen. Dan wordt dat ego nog groter ... en wijder.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:47 schreef Peter6000 het volgende:
Eric is op Huub afgeknapt vanwege zijn veel te grote ego, iets wat Lieke hem ook regelmatig verwijdt.
Huub heeft het zelf gister duidelijk gezegd en Eric heeft in de kooi al vaker geprobeerd zich aan iemand te vergrijpen vooral bij zijn net meerderjarige date werd ik er gewoon onpasselijk vanquote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:47 schreef Peter6000 het volgende:
Ach gut, de populatie beschuldigd Eric inmiddels van verkrachting.
Ja, het is natuurlijk een fijne aanleiding om homohaat te kunnen verspreiden.
Volgens mij heeft het seksueel losbandige gedrag hier niets mee te maken.
Het gaat er (in Huubs visie) om dat Eric teveel dekking zoekt bij andere (rare redenatie natuurlijk, het is niet zo dat je als Huub-aanhanger dictator Huub altijd maar moet volgen).
Eric is op Huub afgeknapt vanwege zijn veel te grote ego, iets wat Lieke hem ook regelmatig verwijdt.
het is best gek dat daar zo makkelijk aan voorbijgegaan wordt, want de redactie weet hier van en heeft dus gewoon eraan meegewerkt dat het is stil gehouden. Twee keer zelfs, alleen liet nico zich de mond niet snoeren en gisteren werd het Huub dus ook teveel. Ik snap niet dat de pers daar niet op ingesprongen is.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:40 schreef fredfik het volgende:
Huub heeft een beetje zelfrespect in zijn donder, dat ontbreekt bij Eric.. Eric probeert het op een kansloze manier uit te spelen door te blijven hameren op dingen die wel/niet zijn gebeurd.. Huub weet de waarheid, maar spreekt hier gewoon niet over, dramt er iig niet over door,... Heeft wel wat beters te doenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:47 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik weet niet of het echt waar was. Maar toen ik 's nachts dat op de stream volgde kon ik gewoon niet geloven dat Huub deze 'verkrachting' bewust heeft meegemaakt. Toch vind ik het een beetje raar datric blijft doorgaan over die knal onder water en Huub hem niet echt pakt op wat er toen gebeurt is in die bewuste rapenight... Hij laat wel eens een opmerking vallen maar that's it.
Lieke moet wel, anders wordt ze eruit gestemd.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, dat moet ze ook niet doen. Dan wordt dat ego nog groter ... en wijder.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |