laten zo joh!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:14 schreef WaSTeiL het volgende:
Ik wil binnenkort eigenlijk wel uitbreiden, maar ik wil ook weer niet de boel verpesten wat ik nu heb.
Huidige situatie:
[afbeelding]
Nu zit ik te denken aan onderstaande, maar dan is het wel het resultaat dat ik nooit meer van het vierkantjes syndroom afkom.
[afbeelding]
Waarom wil ik er nou weer zo graag er wat bij hebben...![]()
![]()
Ik heb besloten om het zo te laten. Kostte wat moeite, maar nu zit ik eraan te denken om op mijn been verder te gaan.quote:
een goede keuze!!!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:45 schreef WaSTeiL het volgende:
[..]
Ik heb besloten om het zo te laten. Kostte wat moeite, maar nu zit ik eraan te denken om op mijn been verder te gaan.![]()
Mooi zo, de eenvoud maakt 'm tequote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:45 schreef WaSTeiL het volgende:
[..]
Ik heb besloten om het zo te laten. Kostte wat moeite, maar nu zit ik eraan te denken om op mijn been verder te gaan.![]()
Ik moest er een webcam voor kapen (Vista! Al je hardware opnieuw mogen kopen! Jeuh!), maar here you go.quote:Op maandag 18 juni 2007 01:07 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Post eens een pic van je tat(s) dan
Nah, maar het is dit of Paint en een hoop inbeeldingsvermogen.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:46 schreef ParanoidEv het volgende:
De foto doet hem nou niet echt goed tot z'n recht komen
Ok, dank voor bevestiging. Ben nog niet helemaal uit wat ik wil dus van plan om eens langs te gaan en dan te kijken naar ideeen, mogelijkheden e.d. Kan op internet ook vrij weinig vinden over typische stijlen uit deze omgeving (m.u.v. van grote back en leg pieces enzo) dus eens kijken wat er mogelijk is.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:19 schreef Neuk het volgende:
Uncle: Rob Deut is primaMaar wat wil je nou eigenlijk precies?
Jeroen Franken is wat dat betreft ook heel goed.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:22 schreef Uncle het volgende:
Wil zelf al hele tijd een tattoo laten zitten en heb wel enkele ideen. Aangezien mijn roots in Indonesie liggen zoek ik eigenlijk een shop in nederland die daar veel ervaring mee hebben en ook ontwerpen kunnen maken in die style. Iemand link of naam van een shop die daarvoor in aanmerking komt?
Was de naam Rob Deut al tegen gekomen. Iemand daar ervaring mee?
http://www.bmeink.com/fire001.htmlquote:Op zondag 24 juni 2007 15:35 schreef ymme het volgende:
Mijn vriend wil graag vlammen op zijn onderarm. Iemand een site met voorbeelden hiervan?
In in het zwart wit (schaduw etc), geen kleur dus.
Ik ben via google aan het zoeken geweest, maar ik kan niets vinden kwa voorbeelden.
mijn vriend heeft datquote:Op zondag 24 juni 2007 15:35 schreef ymme het volgende:
Mijn vriend wil graag vlammen op zijn onderarm. Iemand een site met voorbeelden hiervan?
In in het zwart wit (schaduw etc), geen kleur dus.
Ik ben via google aan het zoeken geweest, maar ik kan niets vinden kwa voorbeelden.
Tof!!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:39 schreef AFX. het volgende:
De mijne is ook gezetGIsteravond
Hij is nog behoorlijk gezwollen.
[afbeelding]
goedzo zou echt zonde zijn iets anders op je rug te zettenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:45 schreef WaSTeiL het volgende:
[..]
erg mooi!!quote:Op woensdag 20 juni 2007 16:54 schreef Keltie het volgende:
(Lekker aan het crossposten)
Vandaag 3uurtjes gezeten, van 12.00 tot 15.00 en dit is het resultaat:
[afbeelding]
[afbeelding]
20 Juli nieuwe afspraak. De laatste (betaalde) en dan nog een keer bijpunten)
Je moet toch wel rekening houden met 2 maanden pijn en 3 maanden daarna is het echt genezen. In die tijd moet de plek constant onbedekt zijn.quote:Op zondag 24 juni 2007 20:16 schreef woutabest het volgende:
Trouwens, als je zo'n tattoo laat zetten hae, hoe lang blijf je nou eigenlijk pijn hebben? Of blijft het een weekje even gevoelig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |