Je had hem nog niet gepost hier hequote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:37 schreef iamredleader het volgende:
* iamredleader verwijdert even wat bagger en nodeloze tvp's
Jazeker, goede moderatie hier
Nou, zijn carriere als toekomstvoorspeller is ook een vroege dood gestorven.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:30 schreef ukga het volgende:
Snakey(Moderator) - vrijdag 8 juni 2007 @ 17:19
Het gaat niet onweren, je gaat dood aan overhitting.
het ging dus wel regenen en onweren
hoax!quote:
Tweede lade van rechts, het zakje ligt weer voor je klaar. Niet kauwen deze keer hé, je weet wat er de vorige keer gebeurde en ik heb geen adrenalinespuit meer over om door je borstbeen te drukken.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:00 schreef Maisnon het volgende:
Hallo, ik kom hier mijn medicijnen weer ophalen
Au!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:03 schreef jogy het volgende:
[..]
Tweede lade van rechts, het zakje ligt weer voor je klaar. Niet kauwen deze keer hé, je weet wat er de vorige keer gebeurde en ik heb geen adrenalinespuit meer over om door je borstbeen te drukken.
Gij die zonder zonde is werpe de eerste steen.quote:
huh wattequote:Op zaterdag 9 juni 2007 11:16 schreef jogy het volgende:
[..]
Gij die zonder zonde is werpe de eerste steen..
Dat je je bek moet houden over bagger, als je zelf ook baggert.quote:
Niet te diep met je tong in zijn anus hè? Straks krijg je hem er niet meer uitquote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:20 schreef WurM het volgende:
[..]
Dat je je bek moet houden over bagger, als je zelf ook baggert. [afbeelding]
Maar goed, wat ik eigenlijk kwijt wilde: Remlof, alsnog gefeliciteerd!
ah, okquote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:20 schreef WurM het volgende:
[..]
Dat je je bek moet houden over bagger, als je zelf ook baggert. [afbeelding]
Maar goed, wat ik eigenlijk kwijt wilde: Remlof, alsnog gefeliciteerd!
* iamredleader gooit rotsblok op dit topic *quote:Op zaterdag 9 juni 2007 11:16 schreef jogy het volgende:
[..]
Gij die zonder zonde is werpe de eerste steen..
He...dat is van die film....toe...hoe heet ie nou!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:03 schreef jogy het volgende:
[..]
Tweede lade van rechts, het zakje ligt weer voor je klaar. Niet kauwen deze keer hé, je weet wat er de vorige keer gebeurde en ik heb geen adrenalinespuit meer over om door je borstbeen te drukken.
Pulp Fictionquote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:12 schreef prof.bierbekje het volgende:
[..]
He...dat is van die film....toe...hoe heet ie nou!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |