Het had vorige week een spontane opleving. Maar die stuiptrekking is weg en verleden tijd.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:50 schreef jogy het volgende:
[..]
Die is toch al tijden geleden door het hoofdje geschoten en uit ons lijden verlost?
Voltooid verleden tijd. Mooi.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:51 schreef GI het volgende:
[..]
Het had vorige week een spontane opleving. Maar die stuiptrekking is weg en verleden tijd.
Aha, een onzin topic moet tegenwoordig 'zin' hebben.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:04 schreef GI het volgende:
Een aloud opsomtopic. Heb je geen kloot aan en alleen " Ja" en " Nee" heb je eigenlijk ook helemaal geen zin in
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:04 schreef GI het volgende:Het blijf in je zitten dat modden
Ik druip wel weer af.
Nee, ik zeg dat je daar geen zin in hebt. Niet miepen.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:05 schreef Jarno het volgende:
[..]
Aha, een onzin topic moet tegenwoordig 'zin' hebben..
Nee, je zei:quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:06 schreef GI het volgende:
[..]
Nee, ik zeg dat je daar geen zin in hebt. Niet miepen.
quote:Heb je geen kloot aan
Wat heeft dat met kloot te maken ? Of is het tegenovergestelde van " geen kloot " tegenwoordig " zin hebben " ?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:05 schreef Jarno het volgende:
[..]
Aha, een onzin topic moet tegenwoordig 'zin' hebben..
'Heb je geen kloot aan' vertaal ik maar even als 'nutteloos'. Ook wel 'zinloos'. Gaat er nu een lampje branden?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:08 schreef GI het volgende:
[..]
Wat heeft dat met kloot te maken ? Of is het tegenovergestelde van " geen kloot " tegenwoordig " zin hebben " ?
Jouw eigen vertaalfouten moet je mij niet aanrekenen J.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:08 schreef Jarno het volgende:
[..]
'Heb je geen kloot aan' vertaal ik maar even als 'nutteloos'. Ook wel 'zinloos'. Gaat er nu een lampje branden?
Ik ben benieuwd waarom 'heb je geen kloot aan' niet als 'nutteloos' of 'zinloos' zou kunnen vertalen. Je zou nog steeds een waardeloze mod maken, K. Dat blijkt wel.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:09 schreef GI het volgende:
[..]
Jouw eigen vertaalfouten moet je mij niet aanrekenen J.
En nu is het weekend..
Ik ben het er mee eens hoor, maar GI gaf aan dat een reden zou kunnen zijn dat je er geen kloot aan hebtquote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:13 schreef jogy het volgende:
Opsomtopics worden als sinds jaar en dag beschouwd als niet echt humoristisch zijnde. Reacties als 'Ja![]()
![]()
![]()
!' waarop iemand anders reageert met 'Whahahahaha!
![]()
!' ( en het ook echt meent ) zullen niet snel langs komen dunkt me. Zo wel dan is het tijd voor mij om rattengif te eten want van dat menselijk ras wil ik geen lid zijn
.
Jaja, even een mod-wannabe oneliner plaatsen is constructief, hier het ongelijk van aantonen is zeuren. Da's pas makkelijk!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:29 schreef Knut het volgende:
Je zeurt J.
Maar dat geeft niet, voldoen aan een verwachtspatroon is lekker makkelijk.
Nah, jij bent één van de weinige users waar ik weleens bij denk 'goh, hij heeft best een punt'quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:19 schreef Jarno het volgende:
Niet dat dat jou wat uit zou maken natuurlijk..
Blijf van die pillen af jogy!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:36 schreef jogy het volgende:
[..]
Nah, jij bent één van de weinige users waar ik weleens bij denk 'goh, hij heeft best een punt'
Nee, whehehejejeje!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:42 schreef FiXeR999 het volgende:
Het vrijdagmiddag lesbische tieners topic deel vier
Kick maar weer openvoor 1.5 uur. whehehejejeje!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |