quote:Op donderdag 14 juni 2007 12:37 schreef SHE het volgende:
Nou, je hebt gelijk. Ik had inderdaad geen zin om verder te lezen.
Het had net als het belastend materiaal topic , letters, plaatjes en vetgedrukte onzin enzo en toen verveelde ik me.
Jij bent echt zwakzinnig.quote:Op donderdag 14 juni 2007 12:37 schreef SHE het volgende:
Nou, je hebt gelijk. Ik had inderdaad geen zin om verder te lezen.
Het had net als het belastend materiaal topic , letters, plaatjes en vetgedrukte onzin enzo en toen verveelde ik me.
waar?quote:Op donderdag 14 juni 2007 12:19 schreef SHE het volgende:
bite me
quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:41 schreef Armageddon het volgende:
Heb je nog hulp nodig remlof? Anders zeg je het maar even hoor. Ben toch vrij vandaag.
Nee hoor Arma, het is lekker rustig. Maar bedankt voor het aanbodquote:Op donderdag 14 juni 2007 15:41 schreef Armageddon het volgende:
Heb je nog hulp nodig remlof? Anders zeg je het maar even hoor. Ben toch vrij vandaag.
Mooi zo, naja ik ben er hoor. Mocht het druk worden.quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee hoor Arma, het is lekker rustig. Maar bedankt voor het aanbod
Ik ben nergens te beroerd voor MUUS.quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:47 schreef MUUS het volgende:
Potverdomme, wat een lieve, behulpzame gozer is die Arma toch ook.
Je zou het wel ff "managen" bedoel je?quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:48 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik ben nergens te beroerd voor MUUS.
Zo kan ie wel weer hè, met dat geslowchat!quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je zou het wel ff "managen" bedoel je?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |