er ontstaat ook zeker iets boven de Kempen, lijkt hard te gaan daar nu. Nu even afwachten of het doortrekt....quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:14 schreef it_was_me het volgende:
Hier in Eindhoven is wat gaande. Het lijkt wat af te koelen. Er waait een briesje. Ook is er behoorlijk wat bewolking aan het ontstaan. Maar of daar echt regen uit gaat vallen dat betwijfel ik.
Nou, hier is het nog steeds heet (M'stricht airport 29.5) en echt bladstil. De overburen hebben hun rolluiken gesloten want ramen openhouden helpt toch niet...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:18 schreef Againzender het volgende:
Temperatuur op Schiphol in een half uur twee graden gedaald. Vaak hetzelfde liedje hier met dit soort weer dat de wind draait en het afkoelt.
Het trekt weer eens klassiek ten oosten van Limburg langs en lost op voor de grens. Zelfde als vorig jaar in de zomer...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:19 schreef Againzender het volgende:
[..]
er ontstaat ook zeker iets boven de Kempen, lijkt hard te gaan daar nu. Nu even afwachten of het doortrekt....
Ik zit wel hoger (gebouw naast station), maar is geluiddicht qua onweerquote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:24 schreef ManInLove het volgende:
[..]
Al hoor ik wel in de verte gerommel, misschien dat Roel_Jewel iets meer kan zeggen? Hij zit zuidelijker...
zuid limburg krijgt anders op het moment al wel de eerste klappen!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:24 schreef ManInLove het volgende:
[..]
Het trekt weer eens klassiek ten oosten van Limburg langs en lost op voor de grens. Zelfde als vorig jaar in de zomer...
Al hoor ik wel in de verte gerommel, misschien dat Roel_Jewel iets meer kan zeggen? Hij zit zuidelijker...
(*ach nee, wat ik nu hoor is een vliegtuig voor Maastricht airport*)
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:32 schreef SpeedyGJ het volgende:
Het is begonnenalles begint nu te bloeien
![]()
Laten we hopen dat Zeeland eens dik aan de beurt komt!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:33 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
zuid limburg krijgt anders op het moment al wel de eerste klappen!
Laten we hopen dat Eindhoven vandaag wel een keer dik aan de beurt komt!
Belgie/Zeeland hebben idd wat gehad, ook Noord Holland heeft noodweer gehad met zeer veel onweersactiviteit.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:38 schreef Klonk het volgende:
het westen heeft gisteravond al iets gehad (toch ?)
Gisteravond was alles voor westvlaanderen.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:38 schreef Klonk het volgende:
het westen heeft gisteravond al iets gehad (toch ?)
ik zou niet weten hoe het weer buiten is, heb alle rolluiken dichtquote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:39 schreef ItaloDancer het volgende:
Ik wil ooooooooooooooknu nog volle bak zonnig!
Jullie komen al vaak genoeg aan de beurtquote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:38 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Laten we hopen dat Zeeland eens dik aan de beurt komt!![]()
Ik geloof er allemaal niet meer in, ik zal het voorlopig droog houden, nog even en we hebben weer neerslag te kortquote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:40 schreef Marky-Boom het volgende:
Hier in Zwolle NIKS gevallen, gisteren en vandaag nog niet...heb er nu nog steeds een hard hoofd in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |