Heb jij een directe link voor me aub?quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:11 schreef ElmarO het volgende:
[..]
NDEX Harvard Condos
[..]
Kijk eens of die op SC4Devotion.om staan. Want daar barst het ook van de BSC-plugins.
Je begint toch altijd klein? Niet dat er meteen hoge woontorens uit de grond springen als je net begint met een stad vanaf niets op te bouwen... Ik zou ook wel willen om meteen flatgebouwen te zien, maar dan zou ik moeten cheaten.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 03:19 schreef Yurithemaster het volgende:
Valt wel op de de meesten van die keurig aangeharkte dorpen en stadjes hebben terwijl ik altijd dichtbevolkte metropolen bouw.
Ik zie dat het een iets andere interface is, is het op de Mac of is het de uitbreiding Rush Hour die de interface beter laat uitzien?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:38 schreef SnowDoggg het volgende:
Milieu/environment is bij mij ook heel laag... volgens mij moet je heel veel parken maken om dat omhoog te krijgen. Ik vind dat overdreven en negeer het eigenlijk gewoon.
Aantal tips om de geldstroom te verbeteren:Bouw nog geen monumenten, deze kosten veel in onderhoud. Geef je bewoners nog niet alles wat ze willen! Bouw één brandweer, kliniek en basisschool! Politie is in het begin nog niet echt nodig. Scholen zijn wel belangrijk, je inwoners worden slimmer ... verdienen daardoor meer en betalen dus meer belasting. Daarbij trekt goede educatie commercie en hightech industrie aan, waardoor je nog meer kan verdienen! Gebruik kolencentrales, deze zijn niet populair vanwege de vervuiling die het veroorzaakt, maar de kosten per megawatt zijn het laagst. Plaats ze ver van je woonwijken af zodat je weinig last hebt van de vervuiling. Later wanneer je meer winst maakt kun je ze vervangen met een duurdere, maar schonere centrale. Zorg dat alle instellingen (vooral scholen en klinieken/ziekenhuizen) en nutsbedrijven niet meer geld krijgen dan ze nodig hebben! Dit kun je veranderen door met de informatietool (het "?") op het gebouw te klikken en vervolgens de slider te schuiven! Schuif het zo dat de capaciteit net iets boven de behoefte (zo'n 10-20%) staat!
[afbeelding]Qua belastingen heb ik persoonlijk de volgende instelling wanneer ik begin met een stad! Dit werkt prima naar mijn gevoel. Later als je meer verdient kun je de belastingen verlagen.
[afbeelding]
Ik hoop dat je wat hebt aan deze tips![]()
De interface is bij Rush Hour wel iets veranderd. De optie dat je kan kiezen welke van 4 bouwstijlen je wilt hebben, zit er pas sinds Rush Hour in.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 08:56 schreef SnowDoggg het volgende:
Het is geen Mac iig... Maar volgens mij is de interface sinds Rush Hour ook niet echt veranderd.
Ligt aan de hoeveelheid verkeer zover ik weet!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:01 schreef Ame_thyst het volgende:
Wat maakt meer verkeerslawaai, straten of wegen? Of ligt het alleen aan de hoeveelheid verkeer?
Okey bedanktquote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:04 schreef SnowDoggg het volgende:
[..]
Ligt aan de hoeveelheid verkeer zover ik weet!
Ik weet niet... wegen kosten wel iets meer in onderhoud...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:10 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Okey bedankt![]()
Is het dan niet slim om overal wegen aan te leggen?
Dacht dat wegen door de hogere snelheid standaard ook iets meer lawaai maken.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:43 schreef SnowDoggg het volgende:
[..]
Ik weet niet... wegen kosten wel iets meer in onderhoud...
Het gaat er meer om dat mensen bewust low density bouwen en overal ruimte hebben voor bomen parken en weet ik wat voor groen. en ik dus altijd dichtbevolkte wolkenkrabber steden bouwquote:Op vrijdag 15 juni 2007 04:09 schreef Dr_Crouton het volgende:
[..]
Je begint toch altijd klein? Niet dat er meteen hoge woontorens uit de grond springen als je net begint met een stad vanaf niets op te bouwen... Ik zou ook wel willen om meteen flatgebouwen te zien, maar dan zou ik moeten cheaten.
Je maakt een map aan in de regions. Bijvoorbeeld regions/new york. Dan zet je daar de config.bmp file in die bij de map hoort, en ook de JPG zet je er in.quote:Trouwens, als ik een regio download, plaats ik het in de map regio's, maar ik vind ik hem nooit terug bij de regios in het spel! Wat doe ik verkeerd?
Dat is een aparte download.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:01 schreef FrietjuH het volgende:
Hoe heet die plugin emt die amsterdamse gracht/kanaal zitten die gewoon bij de amsterdamse huizen op simtropolis of is het een aparte download?
Hé black hole waste management gebruik ik ookquote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:59 schreef Unhuman het volgende:
Welke bomen gebruik je tussen je huizen door? Die zien er wel aardig uit, ook in de regio view. Afval heb ik geen last vanBlack Hole Waste Management
[..]
Je maakt een map aan in de regions. Bijvoorbeeld regions/new york. Dan zet je daar de config.bmp file in die bij de map hoort, en ook de JPG zet je er in.
Als je dan het spel start open je de regio. Dan is alles nog vlak. Dan druk je op CTRL+ALT+SHIFT+R en open je de JPG. Dan wordt de regio geladen. Dit kan soms wel even duren, vooral als het een grote regio is.
Die staan aan de andere kant aan de grachtquote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:33 schreef HL_Dog43 het volgende:
Atari
Wel mooie groene vlakken.
En die huisjes onderin.. oeh oeh oeh.Die moet ik aan een gracht gaan bouwen.
Alleen... ik ben nog met het downloaden bezig en moet nog... schrik niet.600 pages doorspitten.
Hooowwww, de regio wordt niet geladen. Als ik eerst op CRTL_ALT+SHIFT+R klik, dan kom ik idd bij zo een menu, en dan klik ik die jpeg aan. Maar er gebeurd dan niks! K*tcomputerquote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:59 schreef Unhuman het volgende:
Welke bomen gebruik je tussen je huizen door? Die zien er wel aardig uit, ook in de regio view. Afval heb ik geen last vanBlack Hole Waste Management
[..]
Je maakt een map aan in de regions. Bijvoorbeeld regions/new york. Dan zet je daar de config.bmp file in die bij de map hoort, en ook de JPG zet je er in.
Als je dan het spel start open je de regio. Dan is alles nog vlak. Dan druk je op CTRL+ALT+SHIFT+R en open je de JPG. Dan wordt de regio geladen. Dit kan soms wel even duren, vooral als het een grote regio is.
Moest je niet wat anders laten openen?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:45 schreef timp0e het volgende:
[..]
Hooowwww, de regio wordt niet geladen. Als ik eerst op CRTL_ALT+SHIFT+R klik, dan kom ik idd bij zo een menu, en dan klik ik die jpeg aan. Maar er gebeurd dan niks! K*tcomputer![]()
![]()
Welke 600 pages?quote:Oeh heerlijk.Krijg nu al zin.Alleen wil ik dan wel die 600 pages hebben doorspit.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 14:13 schreef X-fi het volgende:
[..]
Van simtropolis.com (plugins) neem ik aan
Daar verwacht ik nog steeds een activatie mailtje van...quote:Op zaterdag 16 juni 2007 14:35 schreef BlaZ het volgende:
woei en na simtropolis moet je nog sc4devotion.
Kijk eens in je SPAM folder als je die hebt!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:42 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Inderdaad.
[..]
Daar verwacht ik nog steeds een activatie mailtje van...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |