Hij heeft z'n profiel al veranderd. Ik ga z'n naam hier niet ook nog eens in tienvoud neerzetten.quote:
Daar doelde ik juist op.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:20 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Hij heeft z'n profiel al veranderd.
Dude, jij hebt gevraagd om een eigen verhaal van mijquote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:20 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Hij heeft z'n profiel al veranderd. Ik ga z'n naam hier niet ook nog eens in tienvoud neerzetten.
Maar TS heeft nou niet echt slim gehandeld, wat een understatement is.
Inderdaad. Nu ik je verhaal ken, kan ik er alleen maar beter op reageren.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:56 schreef Electro-Worm het volgende:
[..]
Dude, jij hebt gevraagd om een eigen verhaal van mijHeb ik die gegeven, gaan jullie imbecielen kloten.
1 heb geen eens mavo dus helaas hoef daar niet beter me best te doen. en dat van het dik gedrukte doe ik altijd dus kom daar niet over zeiken.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:09 schreef Grulez het volgende:
Je denkt, ik ben niet interessant genoeg, dus ik maak alles wat ik te vertellen heb vet?![]()
En de komende tijd wel wat beter je best doen bij Nederlandse les anders kan je die Mavo wel vergeten.
Heb je gehoord van de Shredder-knopquote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:05 schreef ShunShinexX het volgende:
[..]
1 heb geen eens mavo dus helaas hoef daar niet beter me best te doen. en dat van het dik gedrukte doe ik altijd dus kom daar niet over zeiken.
Die knop heb je zelf toch ook?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:06 schreef Electro-Worm het volgende:
[..]
Heb je gehoord van de Shredder-knop
Want die is perfect geschikt voor mensen zoals jij
Waar heb je het overquote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:00 schreef Electro-Worm het volgende:
Nee niet echt. jullie sukkels doelen alleen maaro p mijn adres en telefoonnummers![]()
Niet om het verhaal zelf. Wist ikveel. Jullie proberen me gewoon te naaien ( Nee niet zo)
Goh, wat een aanwinst voor Fok!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:05 schreef ShunShinexX het volgende:
[..]
1 heb geen eens mavo dus helaas hoef daar niet beter me best te doen. en dat van het dik gedrukte doe ik altijd dus kom daar niet over zeiken.
In your dreams...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:00 schreef Electro-Worm het volgende:
Jullie proberen me gewoon te naaien
En dan heb je zijn gedaanteverandering nog niet gezien als ie daar een persiflage van geeft, compleet met neusjequote:Op zaterdag 9 juni 2007 11:51 schreef BaajGuardian het volgende:
Pas op, EW gaat de michael jackson liedjes zingen als ge niet ophoud met google.
Tof dat je topic hebt door gelezen!quote:Op zondag 10 juni 2007 02:21 schreef pwned het volgende:
is onschuldig in vergelijking met wat mensen aanrichten op MSN etc. Einde wall of text modus![]()
Wat denk je van de topics die gaan komen zoals:quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:38 schreef Crappery het volgende:
Ik zie het al voor me
Zitten er een hoop fokkers in de rechtzaal, nationaal op tv
En de "slachtoffers"![]()
Lees jij de volgende posts eens:quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:11 schreef Slimpies het volgende:
[..]
Ik doe mezelf niet voor als iemand van Solo laat dit even een feit wezen.
ben net als jullie doodnormale mensen, die chat op Solo, en dus van iemand van hier een adres kreeg, juist omdat ik het met jullie in me box gezellig vond.
Ik ben geen hopeloos type zoals de meeste op Solo.
Maar wilde gewoon effe op jullie berichten reageren, dat Solo wel degelijk moeilijk kan zijn als het om iets gaat, dat was het enige.
vervolgens krijg je vanalles op je dak, dus laat ik het hierbij dan toch.
Ga lekker je gang op Solo dat kan mij niks schelen,ben enkel een bezoekster daar.
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:02 schreef Buschetta het volgende:
Zal het hier ook maar even posten. Ze hebben geen grond om iemand aan te klagen.
[..]
Of moet je man dit even uitleggen aan je?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:05 schreef Solomio het volgende:
Beste Fokkers,
Wij volgen al enige dagen jullie beweginen op Solomio.nl en willen heel graag reageren op dit topic.
We willen graag beginnen met te vertellen dat er absoluut geen sprake is van enige vorm van aangifte vanuit Solomio.nl richting de 'Fokkers'.
[..]
Groeten,
Het Solomio Team
Kijk zo hoort hetquote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:58 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ik ben een paar dagen geleden ook ge'PM'ed door een chatter van Solomio, waarvan ik een screen had geplaatst. Hierop mailde zij mij en vertelde dat ze het niet leuk vondt dat de betreffende screen met context geplaatst was. Hierop heb ik die screen, vanzelfsprekend, verwijderd.
Volgende keer zeggen dat 81 jaar bentquote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:06 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ik snap niet dat moderators niet wat doen aan die pedo's op Solomio.
Ik ben al een stuk of 4 mensen tegengekomen, waarbij je de kamer nog niet binnen was of ze vroegen je hoe oud je bent. Staat het antwoord ze niet aan, wat ligt tussen de 19 en 80 jaar, dan wordt je meteen gebanned. Een aantal van diegene zie ik nog steeds regelmatig langskomen.
* Paddokingnr1 mompelt iets over spuit 11quote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:47 schreef foofoo het volgende:
Dus je zet zelf je bek op internet waar iedereen naar mag kijken maar als er een printscreen van gemaakt word en hier op internet gezet word, word je voor de rechter gesleept? en geloof me, je provider gaat echt geen informatie van jou verspreiden hoor, als ze dat zo snel deden was dat gedoe met films, muziek downloaden en dergelijke ook al lang van de baan geweest.
er is zelfs ooit een nederlandse soldaat gekilled in de oorlog en de familie wou zijn passwoord hebben van wanadoo zodat ze zijn mail konden bekijken, en je raad het al die pass hebben ze nooit gekregen.
dus maak je geen zorgen gewoon blijven hoeren op solomio!![]()
Bel hem op en klaag hem aan bij de politiequote:
Pas na schriftelijk bevel van ovj, genie.quote:
Moet jij zeggen. Hypocrisie ten topquote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:06 schreef Electro-Worm het volgende:
[..]
Heb je gehoord van de Shredder-knop
Want die is perfect geschikt voor mensen zoals jij
Maar jij hebt dan ook heul geen levenquote:Op zondag 10 juni 2007 21:43 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik ben heul niet bang, ik heb toch geen telefoon
Heul wel, en zelfs al had ik geen leven, ben ik toch 100x knapper dan jij en je vogeltjes.quote:Op zondag 10 juni 2007 21:45 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Maar jij hebt dan ook heul geen leven
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |