Ik vind het nog steeds 1 van de betere games.quote:Op woensdag 9 januari 2008 20:22 schreef Twarres het volgende:
Afgelopen weekend eindelijk deel 7 helemaal uitgespeeld (ja ik weet het "shame on me"), maar om heel eerlijk te zijn vond ik hem behoorlijk tegenvallen.
Iemand anders hierzo met te hoge verwachtingen??
Vraag is,... 'wat' viel er tegen dan? In mijn optiek is het de beste Final Fantasy game!quote:Op woensdag 9 januari 2008 20:22 schreef Twarres het volgende:
Afgelopen weekend eindelijk deel 7 helemaal uitgespeeld (ja ik weet het "shame on me"), maar om heel eerlijk te zijn vond ik hem behoorlijk tegenvallen.
Iemand anders hierzo met te hoge verwachtingen??
III voor de SNES. Dat is inderdaad FFVI in Playstation termenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:58 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
maar dan is hettoch FFVI choco
ben nog niet al te ver met FFVII , ik wil eerst FFV uitspelen op de normale manier.
Ziet het er een beetje goed uit op zo'n klein beeldje?quote:Op woensdag 16 januari 2008 13:08 schreef Counterattack het volgende:
Na 36 uur FF8 op de PSP is het me ondanks de vastlopers toch gelukt om op disk 4 te komen
Ultimecia eat your heart out
Resolutie is wat beter dan dit op een TV spelen. Het enige mindere is de 4:3 aspect op je PSP. Hopelijk komt daar een update voor.quote:Op woensdag 16 januari 2008 13:19 schreef Pritt het volgende:
[..]
Ziet het er een beetje goed uit op zo'n klein beeldje?
Eigenlijk ben je in FF 8 meer in het nadeel als je party een hoog lvl heeft.quote:Op woensdag 16 januari 2008 13:12 schreef Ixnay het volgende:
Zorg maar alvast dat je op een leveltje of 70 zit.
Ik heb het geprobeerd, alles gaat makkelijk tot en met Griever (Ultimecia's summon) die heeft een aanval "Shockwave Pulsar", waarvoor je een bepaald aantal HP voor nodig hebt om die te overleven.quote:Op woensdag 16 januari 2008 16:57 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Eigenlijk ben je in FF 8 meer in het nadeel als je party een hoog lvl heeft.
Dit is als je puur naar de base stats kijkt van je party en die van de monsters.
Monsters krijgen hogere stat ups als ze lvlen dan jouw party.
Het is dus handiger om zo laag mogelijk te blijven.
Het junctionen maakt dit natuurlijk een beetje overbodig.
Ik ga binnenkort eens kijken of het leuk is om met een laag lvl het spel uit te spelen.
Als je in het PSP menu (home knop) bij instellingen en dan schermmodus kijkt kun je ook zoomen kiezen. Dan speel je gewoon met volledig beeld.quote:Op woensdag 16 januari 2008 15:56 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Resolutie is wat beter dan dit op een TV spelen. Het enige mindere is de 4:3 aspect op je PSP. Hopelijk komt daar een update voor.
Ik zit nu op level 39 met squallquote:Op woensdag 16 januari 2008 13:12 schreef Ixnay het volgende:
Zorg maar alvast dat je op een leveltje of 70 zit.
Mogelijk heb je de "cube" nog niet, deze krijg je in de waterval.quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:30 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Waarom kan ik niet omhoog warpen naar het Sky Fortress in de Mirage Tower![]()
Als ik op het plateau ga staan gebeurd er niks![]()
Mis ik nog wat ofzo
whoopsquote:Op woensdag 16 januari 2008 20:46 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Mogelijk heb je de "cube" nog niet, deze krijg je in de waterval.
Alles.. Ik had een verhaal verwacht waardoor ik weggeblazen zou worden en echt een binding met de personages zou krijgen, maar dat bleef uit. Wat dat betreft is FFVI toch een stuk beter uitgewerkt..quote:Op zaterdag 12 januari 2008 10:54 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Vraag is,... 'wat' viel er tegen dan? In mijn optiek is het de beste Final Fantasy game!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |