Ik heb het alweer gefixed met een FF8 launcher patch. Alles ziet er weer goed uit.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 06:52 schreef Ang3l het volgende:
Ja hoor, kan 't gewoon spelen op de PC
ja ik kwam er achter dat ik 'm nooit uitgespeeld hebquote:
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 17:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
ja ik kwam er achter dat ik 'm nooit uitgespeeld heb
Nee Gijs. Tis een FF met een Goth in de hoofdrolquote:
FFVIII heeft me nooit kunnen pakken, FFIX trouwens ook niet. FFVII en FFX blijven mijn favorieten. Met FFXII op een goede derde plaatsquote:Op zaterdag 5 januari 2008 10:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nee Gijs. Tis een FF met een Goth in de hoofdrolSlechtste deel in de hoofdreeks.
Ieder zijn mening,..... vind alle delen heersenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 10:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee Gijs. Tis een FF met een Goth in de hoofdrolSlechtste deel in de hoofdreeks.
Squall een Gothquote:Op zaterdag 5 januari 2008 10:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mooi topic!quote:Op dinsdag 1 januari 2008 14:31 schreef Strolie75 het volgende:
Op NeoGAF zijn een aantal mensen bezig met een playthrough van FFVII.
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=220806
Screenshots
Herinneringen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please Move The Deer Crossing Sign
Aangezien ik daar ook mee bezig ben , rydia word fus op een gegeven moment opgeslokt door levathian en beland in een demensie waar de tijd een stuk sneller gaat dan in de dimensie waarin het verhaal zich afspeelt, op het moment dat ze terug in je party komt is ze 9-10 jaar ouder en kan ze summons ipv white magic.quote:Op zaterdag 17 november 2007 18:30 schreef Ixnay het volgende:
Rydia in Final Fantasy 4 DS. Die zou 7 jaar oud moeten zijn...
[ afbeelding ]
in FFV is neo-exdeath anders ook een moeilijke met die petrification move , gelukkig dat je hem in de gba versie niet perse hoeft te bevechten.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:07 schreef Ixnay het volgende:
- De eindbaas is veel te moeilijk in vergelijking met de rest van de game. Ik heb hier echt voor moeten levellen op het einde van het spel. enige keer in mijn FF-loopbaan dat ik dat echt nodig had. En dat terwijl ik de rest van het spel moeiteloos heb doorlopen, waarschijnlijk omdat alle enemies met je mee levellen.
Nou en, problemen mee?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 18:33 schreef Fiskus het volgende:
[..]
wat een wereldvreemd nerdje ben je dan
Would you kindlyquote:
quote:Op donderdag 29 november 2007 23:31 schreef chibibo het volgende:
[..]
Goed zoeken en let op de hond.En nog kan ik het niet vinden. Heb echt alles in het plaatsje al gehad. Tevens op beide honden gefocused maar niets... Ik heb ook al alle andere characters dus daar kan ik het niet aan liggen. Wat irritant dit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |