klote stukquote:Op woensdag 19 december 2007 08:19 schreef Ang3l het volgende:
Ik kom er achter dat ik FF XII te lang op "pauze" heb gezet...... probeerde het weer eens en moets gewoon weer helemaal wennenZit ergens in die hoge toren op 't einde (toch?) waarbij je de sigils in een bepaalde volgorde moet aanraken.
Nogal.quote:
Hij is leuk kan ik je verzekeren!quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:48 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
en ik heb XII:Revenant Wings binnen , vanavond maar eeens gaan spelen.
Voor het eerstquote:Op maandag 31 december 2007 15:56 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
jeuj ik heb een PSX memcard weten te vinden die werkt ,ik ga FFVII eindelijk spelen.
FFVII, tijdloos. Nog steeds de beste RPG ooit,quote:Op dinsdag 1 januari 2008 12:48 schreef Chocobo het volgende:
Voor het eerst? Zo ja,.... dan ben ik zo jaloers,....
Deed laatst de soundtrack weer eens aan. Dat spel is toch godver zo gruwelijk goed
Misschien al 10x uitgespeeld, maar zou het zo weer doen!
Eerste kippenvelmomentje van2008.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 14:31 schreef Strolie75 het volgende:
Op NeoGAF zijn een aantal mensen bezig met een playthrough van FFVII.
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=220806
Screenshots
Herinneringen
nooit een PSX gehad en de pc die ik op dat moment had kon het niet aan , dus ja, mn eerste keer.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 12:48 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Voor het eerst? Zo ja,.... dan ben ik zo jaloers,....
Deed laatst de soundtrack weer eens aan. Dat spel is toch godver zo gruwelijk goed
Misschien al 10x uitgespeeld, maar zou het zo weer doen!
Dan ga je zo Godsgruwelijk genietenquote:Op dinsdag 1 januari 2008 15:45 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ach ik speel de 2d FF's ook nog steeds met plezier netzo als andere 8 /16/32 bit rpgs, mssn dat mn mond er niet van openvalt, maar ik kan het zeker wel waarderen.
Final Fantasy Tacticsquote:
Het beeld ziet er gewoon goed uit bij jou??, want bij mij nl niet, veel zwarte vlekken e.d.quote:Op donderdag 3 januari 2008 22:49 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Oeh, was dat ff lang geleden! Moest weer ff wennen aan de besturing (zo wist ik bv niet meer dat CTRL Q het spel afsloot)
Deze speel ik nu op de PSP.quote:Op donderdag 3 januari 2008 22:49 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Oeh, was dat ff lang geleden! Moest weer ff wennen aan de besturing (zo wist ik bv niet meer dat CTRL Q het spel afsloot)
Een prachtgame was dat, vreemd dat zo veel mensen en andere Final Fantasy spelers er zo'n hekel aan hadden. FF8 heb ik tig keren volledig uitgespeeld.quote:Op donderdag 3 januari 2008 22:49 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |