Mootiequote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:54 schreef mootie het volgende:
Hoi Veulie!
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:31 schreef petraa het volgende:
Goedemiddag allemaal!!!
Ik eigenlijk ook welquote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:27 schreef mootie het volgende:
Ik wil er heel graag iets over kwijt vanavond!
Serieus, ze zwemmen toch niet echt in kanalen? Aiaiaiaiai!quote:
Doe waterschoentjes aanquote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:36 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Serieus, ze zwemmen toch niet echt in kanalen? Aiaiaiaiai!
Wikipedia: "De laatste jaren zijn meervallen al op allerlei plaatsen waargenomen. Exemplaren uit de Flevopolder zijn waarschijnlijk ontsnapte exemplaren uit de voormalige OVB-viskwekerij."![]()
[afbeelding]
Beter dan een peterquote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:36 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Serieus, ze zwemmen toch niet echt in kanalen? Aiaiaiaiai!
Wikipedia: "De laatste jaren zijn meervallen al op allerlei plaatsen waargenomen. Exemplaren uit de Flevopolder zijn waarschijnlijk ontsnapte exemplaren uit de voormalige OVB-viskwekerij."![]()
[afbeelding]
Jipppiequote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:39 schreef petraa het volgende:
Je bent popiiiiii Veulenstttttttttttttt!!!!![]()
![]()
als je niet meer terugkomt ben je verorberd door een meerval?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:41 schreef TherAngelina het volgende:
Snoesjes, ik neem een duik!
Houdt vol! Nog even en het zonnetje is weg!
(alhoewel...)
Is zij dat ook danquote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Wtf is die ook uit een experiment ontsnapt?
Op die manierquote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Viskwekerij, dwaas genetisch experiment, whats the difference!![]()
Van knipogen ookquote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:02 schreef petraa het volgende:
[..]
Niet zo fronsen, daar krijg je rimpels van![]()
Zullen we samen naar de Bergmankliniek van DR. Laban, zodat we ons een pokerface gaan laten aanmeten?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:03 schreef PC eend het volgende:
[..]
Van knipogen ook
En ook van lachen![]()
En van oud worden![]()
Dat heb ik al laten doen, want ik dacht dat het nodig was om poker te lerenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:18 schreef petraa het volgende:
[..]
Zullen we samen naar de Bergmankliniek van DR. Laban, zodat we ons een pokerface gaan laten aanmeten?![]()
Oh dan is het onmogelijk voor jou om rimpels te krijgen.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:21 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat heb ik al laten doen, want ik dacht dat het nodig was om poker te leren![]()
Schijnt dat het met poker op internet toch minder van pas te komen![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |