Inderdaad! Waarom altijd of heul koud of heul heet?! Ik kan niets met dit weerquote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:58 schreef mootie het volgende:
Waarom is het hier toch altijd hollen of stilstaan met het weer!
20 graden ofzo...... daar doe ik het voor! Nu wil ik gewoon niks!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:59 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Inderdaad! Waarom altijd of heul koud of heul heet?! Ik kan niets met dit weer.
Ja, dat zou perfect zijn; beetje wind erbijquote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:01 schreef mootie het volgende:
[..]
20 graden ofzo...... daar doe ik het voor! Nu wil ik gewoon niks!
maar hij heeft wel een zwembadquote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:08 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Ja, dat zou perfect zijn; beetje wind erbij.
Troost: bij Ian is het veulll heter en die heeft geen ventilator.
Je kan ons toch niet missen hequote:
Peter was niet liev tegen je hequote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:09 schreef mootie het volgende:
Hij zal toch niet gefrustreerd zijn omdat hij niet meer tegen petra mag beginnen hequote:
Dat heeft ie vandaag al een keer of 3 gedaan dus dat kan het niet zijnquote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:21 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hij zal toch niet gefrustreerd zijn omdat hij niet meer tegen petra mag beginnen he![]()
ik heb hier gisteren wel met tranen in mn ogen gezeten toen Ian een peter tegen me deed.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:21 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hij zal toch niet gefrustreerd zijn omdat hij niet meer tegen petra mag beginnen he![]()
Dus eigenlijk kick je er wel een beetje op?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:24 schreef mootie het volgende:
[..]
ik heb hier gisteren wel met tranen in mn ogen gezeten toen Ian een peter tegen me deed.![]()
Als Ian het doet wel, het was hilarisch!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:25 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dus eigenlijk kick je er wel een beetje op?
Ik wil er heel graag iets over kwijt vanavond!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:27 schreef Day het volgende:
En ook hier wil ik even wat kwijt:
Tot op heden hebben wij hier niet gemod, omdat we dachten dat jullie volwassen genoeg waren om op een normale, soms sarcastisch, maar altijd met een knipoogje manier met elkaar om te gaan. Dit blijkt de laatste tijd helaas niet meer te werken, ook de SC-reeks gaat ons steeds meer tijd kosten en dat is niet de bedoeling.
Dus ook hier het dringende verzoek: doe je ding, maar houd je aan de FOK!policy!
Ik ben aan het werk nu, dus heb geen tijd om hier uitgebreid op in te gaan, maar vanavond ben ik wel aanwezig, voor wie hier iets over kwijt wil!
Theraquote:
Pas maar opquote:In sommige kanalen kun je meervallen voeren: enorme vissen die als hongerige monstertjes uit het water omhoog springen.
Prima! Ik ben altijd bereid om te praten!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik wil er heel graag iets over kwijt vanavond!
En om de zweep erover te gooienquote:
Mootiequote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:54 schreef mootie het volgende:
Hoi Veulie!
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:31 schreef petraa het volgende:
Goedemiddag allemaal!!!
Ik eigenlijk ook welquote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:27 schreef mootie het volgende:
Ik wil er heel graag iets over kwijt vanavond!
Serieus, ze zwemmen toch niet echt in kanalen? Aiaiaiaiai!quote:
Doe waterschoentjes aanquote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:36 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Serieus, ze zwemmen toch niet echt in kanalen? Aiaiaiaiai!
Wikipedia: "De laatste jaren zijn meervallen al op allerlei plaatsen waargenomen. Exemplaren uit de Flevopolder zijn waarschijnlijk ontsnapte exemplaren uit de voormalige OVB-viskwekerij."![]()
[afbeelding]
Beter dan een peterquote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:36 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Serieus, ze zwemmen toch niet echt in kanalen? Aiaiaiaiai!
Wikipedia: "De laatste jaren zijn meervallen al op allerlei plaatsen waargenomen. Exemplaren uit de Flevopolder zijn waarschijnlijk ontsnapte exemplaren uit de voormalige OVB-viskwekerij."![]()
[afbeelding]
Jipppiequote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:39 schreef petraa het volgende:
Je bent popiiiiii Veulenstttttttttttttt!!!!![]()
![]()
als je niet meer terugkomt ben je verorberd door een meerval?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:41 schreef TherAngelina het volgende:
Snoesjes, ik neem een duik!
Houdt vol! Nog even en het zonnetje is weg!
(alhoewel...)
Is zij dat ook danquote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Wtf is die ook uit een experiment ontsnapt?
Op die manierquote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Viskwekerij, dwaas genetisch experiment, whats the difference!![]()
Van knipogen ookquote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:02 schreef petraa het volgende:
[..]
Niet zo fronsen, daar krijg je rimpels van![]()
Zullen we samen naar de Bergmankliniek van DR. Laban, zodat we ons een pokerface gaan laten aanmeten?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:03 schreef PC eend het volgende:
[..]
Van knipogen ook
En ook van lachen![]()
En van oud worden![]()
Dat heb ik al laten doen, want ik dacht dat het nodig was om poker te lerenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:18 schreef petraa het volgende:
[..]
Zullen we samen naar de Bergmankliniek van DR. Laban, zodat we ons een pokerface gaan laten aanmeten?![]()
Oh dan is het onmogelijk voor jou om rimpels te krijgen.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:21 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat heb ik al laten doen, want ik dacht dat het nodig was om poker te leren![]()
Schijnt dat het met poker op internet toch minder van pas te komen![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |