Die hebben jullie ook niet weggekregen, worden jullie te mildquote:Op vrijdag 8 juni 2007 03:06 schreef APK het volgende:
[..]
Dat anti-petraa ding?
Die was zwaar okay!![]()
[afbeelding]
Nee ik vind dat je onevenredig geschut inzet....quote:Op vrijdag 8 juni 2007 03:07 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, ja trekt partij voor de populatie hier he, omdat je het stiekem wel knus vindt.
Nee hoor.quote:
Ja, soms moet dat, om je point duidelijk te maken.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 03:09 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nee ik vind dat je onevenredig geschut inzet....
Jullie?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 03:08 schreef PC eend het volgende:
Die hebben jullie ook niet weggekregen, worden jullie te mild![]()
![]()
Ja of je bedenkt even dat mensen gewoon bedoelen wat ze zeggen. Bedelen is vervelend, ze zeggen niet dat ze niet naar voedselbanken mogen of een dakloze krant verkopen. Ze zeggen gewoon dat dat 1ne ding niet mag.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 03:07 schreef Peter6000 het volgende:
Maar ik denk dat als mensen bijvoorbeeld zeggen dat daklozen niet mogen bedelen, de consequentie moeten aanvaarden dat ze eigenlijk zeggen dat ze daklozen willen laten doodhongeren (een vorm van martelen). Maar zò hebben ze het dan ineens niet bedoeld.
Zonder verlies van betekenis.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 03:10 schreef APK het volgende:
Nee hoor.
Je moet een tekst interpreteren en dan samenvatten.
Overbodig gelul gewoon schrappen.
Het was niet zo`n sterk voorbeeld van mijn kant.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 03:12 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ja of je bedenkt even dat mensen gewoon bedoelen wat ze zeggen. Bedelen is vervelend, ze zeggen niet dat ze niet naar voedselbanken mogen of een dakloze krant verkopen. Ze zeggen gewoon dat dat 1ne ding niet mag.
Niet zo zwart-wit denken hoor.
Dat zou je dan dus ook hierover kunnen zeggen:quote:Op vrijdag 8 juni 2007 03:12 schreef Veulen het volgende:
Niet zo zwart-wit denken hoor.
quote:Het verschil tussen niveau van jou en mij is, is dat ik een eigen bedrijf heb en werk, en jij ach laat ik het maar niet zeggen anders krijg ik een ban.
Jij had toch een tijdje dat icoon?quote:
En jouw excuus is waarschijnlijk dat je dyslectisch bent ipv teringdom?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 03:12 schreef Veulen het volgende:
Bedelen is vervelend, ze zeggen niet dat ze niet naar voedselbanken mogen of een dakloze krant verkopen. Ze zeggen gewoon dat dat 1ne ding niet mag.
Kan je ook... Maar als iedereen eens in grijs ging denken ging de wereld er op vooruitquote:Op vrijdag 8 juni 2007 03:14 schreef Ian_Nick het volgende:
Dat zou je dan dus ook hierover kunnen zeggen:
Zoiets zou ik nooit tegen een dakloze zeggen.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 03:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat zou je dan dus ook hierover kunnen zeggen:
[..]
Fijn, klootzak.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 03:16 schreef APK het volgende:
[..]
En jouw excuus is waarschijnlijk dat je dyslectisch bent ipv teringdom?
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 03:15 schreef Veulen het volgende:
Me cola is op ik ga naar me bed.
Trutste Eendje en Ian![]()
Zeg ik weet niet of je het weet, maar er is een grens aan fatsoen. En dit is geen fatsoen meer. Dus smoel dicht, ga maar iets of iemand anders verneuken.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 03:16 schreef APK het volgende:
En jouw excuus is waarschijnlijk dat je dyslectisch bent ipv teringdom?
Ah bedoelde je dat.quote:
Geef morgen genereus als je een 'dakloze krant' tegenkomt.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 03:16 schreef Ian_Nick het volgende:
Fijn, klootzak.
Cola over mijn toetsenbord.![]()
Lig lekker wakker.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 03:18 schreef Veulen het volgende:
Zeg ik weet niet of je het weet, maar er is een grens aan fatsoen. En dit is geen fatsoen meer. Dus smoel dicht, ga maar iets of iemand anders verneuken.
Dat laat ik aan jou over, daar ben je goed inquote:Op vrijdag 8 juni 2007 03:19 schreef APK het volgende:
[..]
Ah bedoelde je dat.
Dan had je even de rest van de quote weg moeten halen, dat wist ik dat jouw quote over die baggerqueen ging.
Gibt's hier nicht.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 03:20 schreef APK het volgende:
[..]
Geef morgen genereus als je een 'dakloze krant' tegenkomt.![]()
Morgenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:11 schreef Ian_Nick het volgende:
Môgguh.
Oh......... jij mag wel denigrerend toen natuurlijk....... stom van mequote:Op vrijdag 8 juni 2007 03:16 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Zoiets zou ik nooit tegen een dakloze zeggen.
Lijkt me absoluut ongepast en onverstandig (en inhoudelijk niet correct, een beetje tussen de hooikoorts en de migraine door af en toe de telefoon opnemen is natuurlijk niet 'een eigen bedrijfje hebben').
Het was lekker rustig, totdat jij begon te schreeuwen.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:49 schreef Peter6000 het volgende:
Lekker rustig hier.
Strakjes ff boodschappen doen (gelukkig heb ik een uitkering, anders ZOU IK OP STRAAT DOODHONGEREN).
GODVERDOMME !!!!!!!!!!!!!! EN DAT WIJF MAAR BLIJVEN VERDEDIGEN.
Die officiele doet je niet zoveel he?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:49 schreef Peter6000 het volgende:
Lekker rustig hier.
Strakjes ff boodschappen doen (gelukkig heb ik een uitkering, anders ZOU IK OP STRAAT DOODHONGEREN).
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:49 schreef Peter6000 het volgende:
Lekker rustig hier.
Ik maak elke dag films, maar moet sonyvega nog onder de knie krijgen. Las gisteren dat Ian en Polo het progje kennen. Mn vraag is: Hoe sla ik mn bestand op ? Nu wordt het een veg. bestand en daar kan ik niks mee.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:15 schreef petraa het volgende:
[..]
Zussieeeeeee nog gelukt met je filmpjes ???![]()
![]()
bye bye ik ga ook weer ff aan de slagquote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:17 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik maak elke dag films, maar moet sonyvega nog onder de knie krijgen. Las gisteren dat Ian en Polo het progje kennen. Mn vraag is: Hoe sla ik mn bestand op ? Nu wordt het een veg. bestand en daar kan ik niks mee.
Ben weer druk![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |