Fsd yooch geen rellen? Dat was gewoon een persoonlijke ergenis. Ik word vlak bij die lelijke vliegende schotel waar die bagger club speeltquote:
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 02:38 schreef Frasier het volgende:
Daar hebben ze toch "pammetjes" voor?
Yup, en dat was een groot succesquote:Op vrijdag 8 juni 2007 02:39 schreef Peter6000 het volgende:
Ik snap niet dat jullie je van haar afhankelijk opstellen, een nieuwe OP is zo gemaakt.
Toevallig vind ik/we deze mooiquote:Op vrijdag 8 juni 2007 02:39 schreef Peter6000 het volgende:
Ik snap niet dat jullie je van haar afhankelijk opstellen, een nieuwe OP is zo gemaakt.
Die moet volgens mij een been kwijt zijn eer ze überhaupt aan asperine denkt.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 02:42 schreef Frasier het volgende:
[..]
Die moet je desnoods aan de ketting leggen?
Je bent de enige die haar ava niet ziet hè?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 02:42 schreef Veulen het volgende:
Ik mis uniek wel erg hoor, zo'n leeg gaatje is ook niks![]()
Zeg je gaat niet tegen mij proberen te rellen he... Ik pak je zo in en stuur je in stukjes naar de kunstschroothoopquote:Op vrijdag 8 juni 2007 02:41 schreef Peter6000 het volgende:
Ach gut, de we-vorm brigade wordt wakker.
Amersfoort was 't toch?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 02:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die moet volgens mij een been kwijt zijn eer ze überhaupt aan asperine denkt.![]()
God, weer een "transport" iets...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 02:44 schreef Veulen het volgende:
[..]
Zeg je gaat niet tegen mij proberen te rellen he... Ik pak je zo in en stuur je in stukjes naar de kunstschroothoop![]()
Ach arme schat, misschien moet je iets proberen met blauwe wolkjes offe groen grasquote:Op vrijdag 8 juni 2007 02:42 schreef Ian_Nick het volgende:
Jaja, die andere was lelijk![]()
Nu weten we het wel.![]()
Echt?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 02:44 schreef Ian_Nick het volgende:
Je bent de enige die haar ava niet ziet hè?
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 02:41 schreef Frasier het volgende:
Iedereen slaapt. Tijd om naar bed te gaan. Morgen weer een (mooie) dag
Ik wou het juist minder gay makenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 02:45 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ach arme schat, misschien moet je iets proberen met blauwe wolkjes offe groen gras![]()
Ja, het lijkt me duidelijk.quote:
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 02:44 schreef avonne het volgende:
Even een vraagje:
Als ik goed opgelet heb bij biologie, dan wordt water in de bulten van een kameel opgeslagen, he?
Als hij dan gaat wandelen door de woestijn, worden die bulten dan gelijkmatig slap? Of eerst eentje, pjieoew, valt om, en dan pas de ander?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |