Ja, nu hij z'n AOW heeft kan ie het eindelijk rustig aan gaan doen achter de geraniums.quote:
quote:Op maandag 18 juni 2007 18:40 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Ja, nu hij z'n AOW heeft kan ie het eindelijk rustig aan gaan doen achter de geraniums.
Geweldigquote:Op maandag 18 juni 2007 21:05 schreef Thelonious het volgende:
Een fijne Beatles-medley: http://www.youtube.com/watch?v=fdyOu0Ub_r0
Oei, ik lees hier en daar dat Larry King een belabberde interviewer is. Ach, het zal sowieso wel een degelijk interview worden met nette vragen over 'Love', en niets meer. Of dat hij vraagt hoe Paul 'Yesterday' schreefquote:Op maandag 18 juni 2007 18:04 schreef mindgames het volgende:
Larry King-verhaal [..]
Paul McCartney, Ringo Starr, Yoko Ono en Olivia Harrison in één ruimte, live op CNN!
quote:As long as he doesn't ask why John and George couldn't make it.
I fear it will be something like this:
KING: So will there be a "Love 2"?
OLIVIA: Not anytime soon. Right now we are very busy working on other exciting projects and releases.
KING: So, who thought up the title, "Love"?
I just have this feeling that they will make a reference to the reissues and King will not follow up on it.
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:39 schreef mindgames het volgende:
Die medley is geweldig. Die muziek die zich aanpast aan het ritme van die mensen! Heel geestig!
Hier een fragmentje van Oasis - Within You Without You.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:47 schreef mindgames het volgende:
Schijnt dat Oasis inderdaad 'Within You Without You' heeft gedaan. Ze wilden het doen, maar onder één voorwaarde: Opnemen in Abbey Road - Studio 2, of anders niet. En terecht.
Tof, ze hebben het gebaseerd op de versie op 'Love'! 'Tomorrow Never Knows'-drums met sitar.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:49 schreef TNA het volgende:
[..]
Hier een fragmentje van Oasis - Within You Without You.
Die heb ik gisteren ook gekochtquote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:47 schreef mindgames het volgende:
....Allemaal niet zo boeiend. Wat dan wél weer boeiend is, is wie er op nummer 1 staan: The Traveling Wilburys.
Om daar aan toe te voegen: Paul houdt stand in de Amerikaanse charts. 107.690 exemplaren verkocht in de tweede week. Dat betekent voor de tweede week op nummer 3 in de charts. Wilbury's in Amerika op 11, die Lennon-cover CD op 14.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:47 schreef mindgames het volgende:
Oh ja, Paul zakt van 5 naar 10 in de UK Album Charts.
Heel erg leuk!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:10 schreef mindgames het volgende:
Stel een vraag aan Paul op zijn site. Tip: typ 'Ever Present Past' of 'That Was Me'.
Echt briljant gedaan inderdaad. Ik tik "Ram" in... Pakt hij z'n gitaar!!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:28 schreef hello_goodbye het volgende:
Er zijn trouwens ook heel veel verschillende filmpjes waarin hij zegt dat hij het antwoord niet weet. Erg leuk gedaan hoor!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |