Als extra hintje ofzo, Teardrop word ook in prisonbreak gebruikt. mss dat het iets helpt voor diegene die het liedje zoekt dan.quote:
Edit: Mocht het zo zijn dat het niet Teardrop van Massive Attack zou zijn dan hèquote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:56 schreef Flaccid het volgende:
Nog een keer:Lounge liedje Lijkt op Groove Armada - My friend Geen zang (in refrein) Yorin travel deuntje
Niet porcelain, child, waterfall
Het ''instrument'' wat gebruik wordt is een soort syntesizer. Heeft ooit op MTV lounge cd gestaan volgensmij.
Pandora, maar die mogen wij niet meerquote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:40 schreef Eltonno het volgende:
Ik zoek een site, je kon daar een bandnaam ingeven die je leuk vind en dan zocht die vanzelf er andere bands bij.. Je kon dan ook weer aangeven of je dat iets vond en dan werkte hij de lijst bij..
Iemand?
Zal es wat proberenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:18 schreef Duvel86 het volgende:
[..]
Edit: Mocht het zo zijn dat het niet Teardrop van Massive Attack zou zijn dan hè![]()
Neem dat nummer is op ofzo, op dit moment ben jij geloof ik de enige die de gemoederen bezighoudt met dat nummer van je...en we komen geen steek verder met je beschrijving.
Dus probeer het op te nemen ofzo of iets in die richting, fluit het desnoods![]()
![]()
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:45 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Pandora, maar die mogen wij niet meer(nederland he, je moet US resident zijn)
http://covertarget.com/si.php?cat=1&id=100468&sid=quote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:56 schreef Flaccid het volgende:
Nog een keer:Lounge liedje Lijkt op Groove Armada - My friend Geen zang (in refrein) Yorin travel deuntje
Niet porcelain, child, waterfall
Het ''instrument'' wat gebruik wordt is een soort syntesizer. Heeft ooit op MTV lounge cd gestaan volgensmij.
Nein, ik ga wel die andere ff proberen.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:13 schreef Elvi het volgende:
Volgens mij heb ik m trouwens... Jakatta - American Dream? Je moet alleen ff zoeken naar de goeie versie want ik heb nu de Dance-versie
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:42 schreef Koepert het volgende:
TVP
Is dat niet gewoon De wedstrrijden - DJ Tiesto ??quote:Op zondag 10 juni 2007 00:19 schreef fRiEtJeSaTe het volgende:
Net gehoord bij de aftiteling van De Wedstrijden. Beetje dancenummer. Wie?![]()
Neh dat is hem niet, kwam deze stukjes tekst in voor:quote:Op zondag 10 juni 2007 11:18 schreef Silaz het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon De wedstrrijden - DJ Tiesto ??
Ida Corr - Let Me Think About Itquote:Op zondag 10 juni 2007 11:44 schreef fRiEtJeSaTe het volgende:
[..]
Neh dat is hem niet, kwam deze stukjes tekst in voor:
touch me feel me
and you wil find
let me think about it
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |