Hmm, ik hoop toch echt dat die misschien nog naar Feyenoord zal gaan. Verder vind ik het raar dat Anderlecht Mboekani naar de concurrent zou laten gaan ( standaard )quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:50 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Naar Duitsland vermoedelijk
Mbokani is geen eigendom van Anderlecht. Die huurden ze van een Congolese club.quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:51 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Hmm, ik hoop toch echt dat die misschien nog naar Feyenoord zal gaan. Verder vind ik het raar dat Anderlecht Mboekani naar de concurrent zou laten gaan ( standaard )
Oke dan, weer wat geleerd.quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:52 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Mbokani is geen eigendom van Anderlecht. Die huurden ze van een Congolese club.
Ik ken wel wat mensen bij Club ... hangt ervan af wat je wil bereikenquote:Op woensdag 13 juni 2007 21:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Kan hij niet beter?
Weet iemand waar ik makkelijk de contactgegevens van Belgische profclubs kan vinden? En heeft iemand contacten binnen een club?
Club heef zeker fouten gemaakt, zal ik zeker niet ontkennenquote:Op woensdag 13 juni 2007 21:38 schreef Masanga het volgende:
[..]
Misschien, zo heel misschien, heeft klup het toch zelf wel een minibeetje zelf verpest. Ik denk dat als jij later zo behandeld wordt op het werk, je het ook wel zou weten..
Hopelijk niet naar Club ... ik ben die gast z'n geldziekte en de hele soap rond z'n transfer meer dan beuquote:Op woensdag 13 juni 2007 21:47 schreef jorienvdherik het volgende:
Waar zal Karel Geraerts heen gaan ?
Feijenoord heeft Geraerts helemaal niet nodig met Guzza, Bruins en Hofsquote:Op woensdag 13 juni 2007 21:51 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Hmm, ik hoop toch echt dat die misschien nog naar Feyenoord zal gaan. Verder vind ik het raar dat Anderlecht Mboekani naar de concurrent zou laten gaan ( standaard )
Stoica is binnen de maand weg bij de Kwekkers ... die speelt nooit meer onder Solliedquote:
Coaches en voetballers zijn ook werkmensen. Dat een voetbalploeg meer supporters heeft dan een bedrijf doet daar helemaal niet toe. Hij toonde zich net waardig door niet het slaafje van Van Hove te spelen.quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:26 schreef blueangel_ het volgende:
[..]
Club heef zeker fouten gemaakt, zal ik zeker niet ontkennen
Maar wordt jij graag belogen door je trainers? En dan nog door mensen die je persoonlijk heel erg hoog inschat qua karakters?
En een lafaard door te verkondingen dat "z'n hart" wou dat hij T1 werd ergens ... om vervolgens bij de eerste de beste gelegenheid T3 te worden (dan nog uitgerekend bij Gentquote:Op woensdag 13 juni 2007 22:44 schreef Masanga het volgende:
[..]
Coaches en voetballers zijn ook werkmensen. Dat een voetbalploeg meer supporters heeft dan een bedrijf doet daar helemaal niet toe. Hij toonde zich net waardig door niet het slaafje van Van Hove te spelen.
quote:Michel Preud'homme mag tussen 28 juni en 11 juli niet in de neutrale zone komen. De coach van Standard moet ook een boete van 300 euro betalen, omdat hij tijdens de bekerfinale uitvloog tegen de ref en de vierde official. Standard speelt in die periode enkel oefenduels.
Blijft genieten.quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:19 schreef vingerplant het volgende:
Ach ja, leuke verhalen allemaal. Het belangrijkste is echter:
[img=578xnull]http://www.kvmechelen.be/kvmsite/pictures/Sticker%20promotie.jpg[/img]
Spelers aanbieden voor een transfer en/of stagequote:Op woensdag 13 juni 2007 22:25 schreef blueangel_ het volgende:
[..]
Ik ken wel wat mensen bij Club ... hangt ervan af wat je wil bereiken
speelde welgeteld een vijftal matchen goed voor club, op het einde vh seizoen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 10:50 schreef jorienvdherik het volgende:
Goede spits... raar dat ze hem voor maar 1 mil laten gaan
Tegen gent was die goed in de beker op de thuis matchquote:Op donderdag 14 juni 2007 11:02 schreef BramKVO het volgende:
[..]
speelde welgeteld een vijftal matchen goed voor club, op het einde vh seizoen.
quote:
Thx!quote:
Vanwege zijn interview de dag voordat hij in Arnhem tekende. Owja nog bedankt voor die 14/15 Miljoen gulden voor hemquote:Waarom was Bob ook alweer een Judas?
Bedank Ronald Koeman maarquote:Op donderdag 14 juni 2007 11:15 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Thx!
[..]
Vanwege zijn interview de dag voordat hij in Arnhem tekende. Owja nog bedankt voor die 14/15 Miljoen gulden voor hem
Al betuigde hij vaak genoeg spijt ervan. Spijt is te laat.
Cult is die wel!quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:22 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Bedank Ronald Koeman maarHij had toendertijd de keuze uit Bob Peeters en Mateja Kezman voor dat bedrag, Kezman liep niet erg lekker bij PSV. Bob was en blijft Vitesse's miskoop van de eeuw, neemt niet weg dat het de meest interessante cultfiguur van België is
Zelfde verhaal speelde bij ons met Machlas. Hij werd Europees topscorer in '98 door de klasse van Curovic. Omdat Ajax geen type-Curovic had flopte hij enorm bij Ajax.quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:34 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Cult is die wel!
Maar bij ons liep ook nog ene Peter van Houdt in de spits rond, die rende overal en ergens waardoor Peeters telkens vrijstond. En we hadden toendertijd een middenveld en flankspelers wat een mooie hoge pass konden geven op Peeters. Dat maakte Peeters zo 'succesvol' in Kerkrade.
Dat zou ik zo niet durven zeggen, Ishiaku is iemand die veel meer goeie wedstrijden heeft gespeeld. Hij oogde alleen soms nogal stuntelig, en hij had duidelijk een afwerkingsprobleem. Maar hij woog gigantisch op de verdediging.quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:02 schreef BramKVO het volgende:
[..]
speelde welgeteld een vijftal matchen goed voor club, op het einde vh seizoen.
Wie gaat er dan ook naar A'lechtquote:Op donderdag 14 juni 2007 15:21 schreef jorienvdherik het volgende:
Wat is het toch slecht gesteld met mailen naar Anderlecht. je krijgt gewoon geen of pas heel laat reactie terug
zeg kerel ga eens op een ander neuten, enige gefrustreerde praat die hier verkocht wordt komt van u ze...quote:Op woensdag 13 juni 2007 17:10 schreef blueangel_ het volgende:
[..]
Hetzelfde zoals ze altijd doen: helemaal niets om dan nog wat gefrustreerder te worden omdat wij ook effectief eens een prijs winnen![]()
Losers
jij zeurt hier wel meer over die van gent dan die van gent over jou en club hoorquote:Op donderdag 14 juni 2007 17:15 schreef blueangel_ het volgende:
Yes, we hebben een Kwekker
Het was te denken dat ze na het aantrekken van Sollied weer van onder hun steen gingen komen, we hebben ze al weken niet meer gezien sinds de halve finale van de beker
Je leert hem snel genoeg kennen hoor. Maar je kan het hem niet kwalijk nemen, hij is fan van FCBquote:Op donderdag 14 juni 2007 17:12 schreef Drewie het volgende:
[..]
zeg kerel ga eens op een ander neuten, enige gefrustreerde praat die hier verkocht wordt komt van u ze...
Mjah, dat constante gefrustreerde gezeik van die gasten hangt echt m'n kloten uitquote:Op donderdag 14 juni 2007 18:07 schreef BramKVO het volgende:
[..]
jij zeurt hier wel meer over die van gent dan die van gent over jou en club hoor![]()
Bwah, n paar jaar terug was die nog topschutter bij Germinal Beerschot en afgelopen seizoen nog "speler van het seizoen" bij Lierse (voor wat dat waard is natuurlijk) , zo slecht is die niet. Dat is geen top maar toch een speler die perfect mee kan draaien in 1ste klasse.quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:23 schreef blueangel_ het volgende:
Het is wel beter dan Kristof Snelders die altijd goed is voor 0 geniale matchen op een seizoen
Zoals Sheva z'n favoriete spitspartner Serrebrenikov was zekerquote:Op donderdag 14 juni 2007 21:18 schreef jimnu het volgende:
man man man, Iachtchouck naar Cercle. Ooit samen met Sheva de grote hoop voor Oekraïne, maar jammergenoeg nooit doorgebroken wegens blessureleed. Hopelijk kan hij een jaartje blessurevrij voetballen en eindelijk eens tonen waarom Anderlecht hem 10 jaar gehouden heeft ondanks alle blessureleed.![]()
nee, zijn favo spitsbroeder was Rebrov.quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:43 schreef blueangel_ het volgende:
[..]
Zoals Sheva z'n favoriete spitspartner Serrebrenikov was zeker![]()
Weet ik ook wel, maar dat probeerden ze ons wijs te makenquote:Op donderdag 14 juni 2007 21:45 schreef BramKVO het volgende:
[..]
nee, zijn favo spitsbroeder was Rebrov.
In dat geval, nee bedanktquote:Op donderdag 14 juni 2007 06:41 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Spelers aanbieden voor een transfer en/of stage
Wij hebben, los van de 2 breuken die hij in die maanden bij ons opliep, veel plezier beleefd aan Serebrennikov! Volgens mij werd hij gewoon niet op zijn goede plaats uitgespeeld. Als je ziet hoe hij centraal op het middenveld dirigeerde door slimme en sluwe pasjes (even attent maken op de tweede goal van Cercle op de jongste derbyquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:00 schreef blueangel_ het volgende:
[..]
Weet ik ook wel, maar dat probeerden ze ons wijs te maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |