dat hier amper iemand op reageertquote:
Jan Breydel is niet meer de hel die Olympia was, dat hebben we aan de verantwoordelijken van de verbouwing te danken. En ik denk dat de meeste mensen die het voetbal een beetje volgen weten dat Club een hondstrouw en sfeervol publiek heeft ... dat geven zelfs de meest arrogante nekken toe.quote:Op maandag 11 juni 2007 23:12 schreef BramKVO het volgende:
Gert Verheyen id HUMO : 'het enige stadion in Belgie waar het echt kan spoken is Sclessin.'
Toch frappant dat Gertje zijn 'eigen' clubfans niet noemt ...
Een stuk waar nooit iets over geschreven wordt en nu net in de krant komt als Mathijsen bij ons aan de slag gaat? Nee, dat neem ik niet serieus ... zeker niet van iemand die bekend staat als een fanatieke Kwekkerquote:Op maandag 11 juni 2007 23:10 schreef BramKVO het volgende:
[..]
dat hier amper iemand op reageertIk vind het een zeer frappant stuk anders. Mathijsen, de nieuwe coach van club brugge
![]()
In de krant? Zelfs dat niet. Het staat op één of andere onbekende website voor 55+-ers.quote:Op maandag 11 juni 2007 23:23 schreef blueangel_ het volgende:
[..]
Een stuk waar nooit iets over geschreven wordt en nu net in de krant komt als Mathijsen bij ons aan de slag gaat? Nee, dat neem ik niet serieus ... zeker niet van iemand die bekend staat als een fanatieke Kwekker
Nochtans, beide hoofdtribunes en de 2 beneden tribunes achter beide doelen zijn nog altijd identiek aan het Olympiastadion hoor. Het enige verschil tussen Jan Breydel en Olympia is dat men het dak van beide tribunes achter de doelen heeft afgebroken en er een grote tribune achterop heeft gebouwd.quote:Op maandag 11 juni 2007 23:21 schreef blueangel_ het volgende:
[..]
Jan Breydel is niet meer de hel die Olympia was, dat hebben we aan de verantwoordelijken van de verbouwing te danken. En ik denk dat de meeste mensen die het voetbal een beetje volgen weten dat Club een hondstrouw en sfeervol publiek heeft ... dat geven zelfs de meest arrogante nekken toe.
Wat dat sfeervol Standard publiek betreft, dat heb ik gemerkt tijdens de bekerfinale ja. Of is sfeer het aan z'n laars lappen van een verbod op bengaals vuur, terwijl er bij onze kant kilo's in beslag zijn genomen
Doe jij hier trouwens ooit wel eens een post die niet anti-club gericht is? KVO fans zijn toch "vrienden"![]()
De auteur , Karel Michiels is wel de vroegere voetbalverslaggever van De Standaard en Het Volk natuurlijk ...quote:Op maandag 11 juni 2007 23:25 schreef Heero87 het volgende:
[..]
In de krant? Zelfs dat niet. Het staat op één of andere onbekende website voor 55+-ers.![]()
Die bekend staan om hun schitterende sportverslaggevingquote:Op maandag 11 juni 2007 23:35 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
De auteur , Karel Michiels is wel de vroegere voetbalverslaggever van De Standaard en Het Volk natuurlijk ...
Ik zit er al 17 jaar, ik weet wel wat er veranderd is aan het stadion hoorquote:Op maandag 11 juni 2007 23:33 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Nochtans, beide hoofdtribunes en de 2 beneden tribunes achter beide doelen zijn nog altijd identiek aan het Olympiastadion hoor. Het enige verschil tussen Jan Breydel en Olympia is dat men het dak van beide tribunes achter de doelen heeft afgebroken en er een grote tribune achterop heeft gebouwd.
Voor de sfeer kan dat toch totaal géén verschil uitmaken. Tenzij je van mening bent dat 17000 man (zoals in Olympia) meer sfeer maken dan de 30.000 van nu ...
Dat op zich heeft niks met het waarheidsgehalte van dat artikel te maken natuurlijk.quote:Op maandag 11 juni 2007 23:37 schreef blueangel_ het volgende:
[..]
Die bekend staan om hun schitterende sportverslaggeving![]()
Het feit dat hij zijn verhaal blijkbaar niet bij de kranten kwijt kon, zegt al genoeg over de geloofwaardigheid. Als er ook maar iets van aan was, dan had Het Laatste Nieuws ofzo dit met alle plezier opgepikt.quote:Op maandag 11 juni 2007 23:35 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
De auteur , Karel Michiels is wel de vroegere voetbalverslaggever van De Standaard en Het Volk natuurlijk ...
Inderdaad, ik ben zelf een fanatiek Malinwa supporter maar die media hype begint echt wel mijn kl*ten uit te hangen. In tweede klasse hadden we leuke toeschouwersaantallen en leuke sfeer (resultaten waren ook zeer goed), dus laten we nu maar even bewijzen dat we eerste ook aankunnen.quote:Op maandag 11 juni 2007 22:35 schreef blueangel_ het volgende:
Nu, KV is een schitterende traditieclub met fanatieke supporters maar m'n moet ook niet overdrijven met dat gatlikken naar hun toe .... het is tegenwoordig alsof gans Belgie gek loopt van Malinwa en hun sprookje, terwijl hun problemen er eigenlijk kwamen door hun eigen grootheidswaanzin
Verdiende promotie, mooie club maar we moeten nu ook niet gaan overdrijven
Onzin, Mathijssen heeft dat toen resoluut ontkent en aanmoedigingspremies zijn in België wel degelijk verboden.quote:De betrokken trainer verdedigde zich met het argument dat 'aanmoedigingspremies' niet verboden zijn.
Ah, leuk om te weten dat ik niet de enige ben die hier ook daadwerkelijk wekelijks in een stadion zitquote:Op maandag 11 juni 2007 23:42 schreef Sandstorm_81 het volgende:De meeste Malinwa aanhangers (diegene die meer dan 5wedstrijden per seizoen bekijken) delen wel de mening dat de media aan het overdrijven is.
Zoals zoveel clubs, zie nu ook Lierse.quote:Op maandag 11 juni 2007 22:55 schreef blueangel_ het volgende:
[..]
Cordier heeft geld gebruikt dat hij gewoon niet had
Minder media aandacht zal voorlopig helaas niet gebeuren. Vooral nu donderdag niet.quote:Op maandag 11 juni 2007 23:42 schreef Sandstorm_81 het volgende:
[..]
Inderdaad, ik ben zelf een fanatiek Malinwa supporter maar die media hype begint echt wel mijn kl*ten uit te hangen. In tweede klasse hadden we leuke toeschouwersaantallen en leuke sfeer (resultaten waren ook zeer goed), dus laten we nu maar even bewijzen dat we eerste ook aankunnen.
Vandaar dat wij ook redelijk vroeg vertrokken zijn.quote:Het zal nooit zo'n schitterend seizoen worden als dit jaar. Ik had gisterenavond ook helemaal geen zin in de titelviering Achter De Kazerne, daar liep echt ongelooflijk veel volk rond die je anders nooit ziet.
Mensen op de spoorbrug foto's maken, 't café bij de in/uitgang van het bezoekersvak. Bijna geen enkele bus die nog drank had toen we vertrokken.quote:Voor mij was het in Kortrijk feest op de parking in Wetteren waar de spelers op de bus stonden te dansen.
Donderdag zal het nog wel erger worden dan tot nu toe het geval is... Als we komend seizoen paar keer verloren hebben zal het wel wat stiller worden.quote:Media aandacht is mooi voor mogelijke sponsors, maar het is genoeg geweest voor eventjes. Laat het nu maar windstil worden zodat de club zich kan voorbereiden op eerste klasse.
De meeste Malinwa aanhangers (diegene die meer dan 5wedstrijden per seizoen bekijken) delen wel de mening dat de media aan het overdrijven is.
quote:En we zuipen ons zat crimineel
en we steken die van racing op nen beustelsteel (borstelsteel voor de Nederlanders)
en de boeren staan op de wei
en de Kakkers da zen wij
http://www.footbel.com/documents/Speelplan%202007-2008.xlsquote:Op maandag 11 juni 2007 13:45 schreef TerroRobbie het volgende:
Wanneer is het nieuwe competitie programma bekend?
ogunjimi...?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:23 schreef DarkShine het volgende:
KVM wilt minimaal 3 versterkingen halen voor 1ste.
als 'Het Laatste Nieuws' of 'Het Nieuwsblad' zoiets schrijft, zijn het flutskranten, schrijft De Standaard zoiets , hebben ze geen schitterende sportverslaggeving ... Zo is er altijd iets natuurlijkquote:Op maandag 11 juni 2007 23:37 schreef blueangel_ het volgende:
[..]
Die bekend staan om hun schitterende sportverslaggeving![]()
ik ookquote:Op maandag 11 juni 2007 23:51 schreef blueangel_ het volgende:
[..]
Ah, leuk om te weten dat ik niet de enige ben die hier ook daadwerkelijk wekelijks in een stadion zit![]()
Ik wil ze zelfs op m'n blote voeten naar daar dragenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:32 schreef Hrvat het volgende:
Voor niks?
Het Nieuwsblad vind ik een vrij goede sportkrant hebben, De Standaard is echt erg beperktquote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:40 schreef BramKVO het volgende:
[..]
als 'Het Laatste Nieuws' of 'Het Nieuwsblad' zoiets schrijft, zijn het flutskranten, schrijft De Standaard zoiets , hebben ze geen schitterende sportverslaggeving ... Zo is er altijd iets natuurlijk![]()
Het Nieuwsblad en De Standaard hebben dezelfde sportredactie hé.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:40 schreef BramKVO het volgende:
[..]
als 'Het Laatste Nieuws' of 'Het Nieuwsblad' zoiets schrijft, zijn het flutskranten, schrijft De Standaard zoiets , hebben ze geen schitterende sportverslaggeving ... Zo is er altijd iets natuurlijk![]()
Was dat niet het Volk?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:43 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Het Nieuwsblad en De Standaard hebben dezelfde sportredactie hé.
Het Volk, Het Nieuwsblad en De Gentenaar zijn op de regionale katernen na quasi exact dezelfde kranten, enkel een andere titel.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:47 schreef blueangel_ het volgende:
[..]
Was dat niet het Volk?
Ik lees zo goed als nooit De Standaard maar de paar keren dat ik het wel deed, vond ik het een beperkte sportkrant
Vond hem bij de 2de goal van KVK niet vrijuit gaan, de rest van de Eindronde was hij top. Als hij morgen de 0 maar weer houd!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:08 schreef Barnet_Bee het volgende:
Peersman, hoorde ik bij Willem II. Ben benieuwd wat ze nu doen, nu Werner toch wat aardige potjes heeft gekeept.
quote:Nu donderdag 14/06/07 speelt tweedeklasser SK Lierse zijn eerste oefenmatch van het seizoen. Tegenstander van dienst is de eersteklasser KV Mechelen, in een ver verleden ook aartsvijand van de tweedeklasser. De spelers van SK Lierse kijken alvast met belangstelling uit naar het treffen.
Bob Peeters: "Ik heb ook ooit in eerste gevoetbald. Deze match zal herinneringen naar boven brengen, zoveel is zeker."
Kristof Snelders: "Het is maar een oefenmatch, maar toch ben ik zenuwachtig. Je speelt als tweedeklasser niet vaak in een uitverkocht stadion. Ik hoop me in de kijker te spelen, maar het zal moeilijk zijn tegen een gedegen eersteklasser zoals KV Mechelen. Ik zou er geld voor geven om in zo'n atmosfeer te mogen voetballen.'"
Maar ook het bestuur van SK Lierse kijkt uit naar de match.
Leo Thijskens: "We komen stelen met de ogen. Onze hoop is om binnen een jaar of tien ook zo'n ploeg uit te bouwen. We kunnen enorm veel leren van KV Mechelen. Het schijnt dat de spelers hier telkens op tijd betaald worden, ongelooflijk..."
Danny Arras: "Voor zo'n evenement laat ik een zonnebankbeurt graag aan mij voorbij gaan. Ik ga eens rondhoren of KV Mechelen mij niet kan gebruiken in hun organisatie. Misschien zoeken ze nog een sanitair verantwoordelijke ?"
Hetzelfde zoals ze altijd doen: helemaal niets om dan nog wat gefrustreerder te worden omdat wij ook effectief eens een prijs winnenquote:Op woensdag 13 juni 2007 15:56 schreef Barnet_Bee het volgende:
Verrassend nieuws. Ik had gedacht dat hij bij een grote club aan de slag zou gaan. Ben erg benieuwd hoe AA Gent het volgend jaar gaat doen.
Zou mij niks verbazen als die laatste nog even om nieuwe banden gaat een van de volgende dagen/weken ...quote:
Hoezo ?quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Weet iemand waar ik makkelijk de contactgegevens van Belgische profclubs kan vinden? En heeft iemand contacten binnen een club?
Jah, maar waarom zoek je contacten ?quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Omdat ik die graag wil hebben
quote:Op woensdag 13 juni 2007 17:10 schreef blueangel_ het volgende:
Cedo = lafaard
Naar Duitsland vermoedelijkquote:Op woensdag 13 juni 2007 21:47 schreef jorienvdherik het volgende:
Waar zal Karel Geraerts heen gaan ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |