Op Gent (beker) toonde hij zich daarentegen heel wat minder. Slechte dag, of heeft ie gewoon nu enkele extreem goede dagen? Waarschijnlijk weten we het volgend jaarquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:57 schreef Heero87 het volgende:
KV Mechelen heeft vandaag 1-2 gewonnen op Lierse. Een zege op Kortrijk of thuis tegen Lierse en de promotie is een feit. Antwerp blijft in de running met een zege op Kortrijk.
Maar wat een ongelooflijke wedstrijd weer, Lierse had meer dan genoeg kansen om op zijn minst gelijk te spelen. Die Werner keepte al een beresterke wedstrijd op Antwerp en was vandaag ook al onklopbaar, die heeft straks toch een groot aandeel in de promotie.
KV was anders in de 1e helft heer en meester. Het was nog wel even bibberen in de 2e helft, maar gelukkig bleef het bij de 1-2.quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:57 schreef Heero87 het volgende:
KV Mechelen heeft vandaag 1-2 gewonnen op Lierse. Een zege op Kortrijk of thuis tegen Lierse en de promotie is een feit. Antwerp blijft in de running met een zege op Kortrijk.
Maar wat een ongelooflijke wedstrijd weer, Lierse had meer dan genoeg kansen om op zijn minst gelijk te spelen. Die Werner keepte al een beresterke wedstrijd op Antwerp en was vandaag ook al onklopbaar, die heeft straks toch een groot aandeel in de promotie.
Maar Lierse had ook bij rust met 0-4 achter kunnen staan. Wat een slappe hap was dat. Ik dacht even dat ze waren omgekocht, want het was zo slap en dramatisch allemaal. Lierse vond ik vooral het eerste kwartier van de 2 helft erg sterk. Al met al toch een verdiende overwinning voor KVM. Ik had trouwens lekker plaatsen via DarkShine. Net naast het uitvak, dus dat was wel genieten van de vocale steun van de KVM-fans. Persoonlijk zie ik het allerliefste Antwerp promoveren, maar dat lijkt me erg lastig worden. Laat dan KVM het maar doen, zolang Lierse er maar uitvliegt.quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:57 schreef Heero87 het volgende:
Maar wat een ongelooflijke wedstrijd weer, Lierse had meer dan genoeg kansen om op zijn minst gelijk te spelen.
Volledig mee eens!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:30 schreef Barnet_Bee het volgende:Maar Lierse had ook bij rust met 0-4 achter kunnen staan. Wat een slappe hap was dat. Ik dacht even dat ze waren omgekocht, want het was zo slap en dramatisch allemaal. Lierse vond ik vooral het eerste kwartier van de 2 helft erg sterk. Al met al toch een verdiende overwinning voor KVM.
Heb nog 2 tickets voor het KVvak op Kortrijk kunnen regelen.quote:Ik had trouwens lekker plaatsen via DarkShine.
Weet niet of je het nog meekreeg na afloop maar het KV vak begonnen te zingen 'Wij zijn Kakkers wij zakken niet!' als reactie op de tshirtjes bij Lierse (Wij zijn geen Kakkers, wij zakken nooit). Stonden er een aantal op rijquote:Net naast het uitvak, dus dat was wel genieten van de vocale steun van de KVM-fans. Persoonlijk zie ik het allerliefste Antwerp promoveren, maar dat lijkt me erg lastig worden. Laat dan KVM het maar doen, zolang Lierse er maar uitvliegt.
Whehe arm Liersequote:Op vrijdag 8 juni 2007 05:31 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Volledig mee eens!
[..]
Heb nog 2 tickets voor het KVvak op Kortrijk kunnen regelen.
[..]
Weet niet of je het nog meekreeg na afloop maar het KV vak begonnen te zingen 'Wij zijn Kakkers wij zakken niet!' als reactie op de tshirtjes bij Lierse (Wij zijn geen Kakkers, wij zakken nooit). Stonden er een aantal op rijnaar dat uitvak te kijken met zo'n tshirt aan
Ook een mooi anekdote achter ons 'we hebben de eerste 10 minuten toch al overleeft', hij heeft het nog niet gezegd of Vlemminx legt de 0-1 binnen.
Mooi dat je nog tickets hebt kunnen regelenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 05:31 schreef DarkShine het volgende:
Heb nog 2 tickets voor het KVvak op Kortrijk kunnen regelen.
Weet niet of je het nog meekreeg na afloop maar het KV vak begonnen te zingen 'Wij zijn Kakkers wij zakken niet!' als reactie op de tshirtjes bij Lierse (Wij zijn geen Kakkers, wij zakken nooit). Stonden er een aantal op rijnaar dat uitvak te kijken met zo'n tshirt aan
Ook een mooi anekdote achter ons 'we hebben de eerste 10 minuten toch al overleeft', hij heeft het nog niet gezegd of Vlemminx legt de 0-1 binnen.
Geef maar toe dat je nu stiekem ook een beetje KV-fan bentquote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:22 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Mooi dat je nog tickets hebt kunnen regelen![]()
Ik ben na afloop nog even die hoge tribune opgelopen. Het stadion was zowat leeg, behalve het KV-vak. Was wel een mooi gezicht.
Ik vind het geen vervelende club, maar Antwerp doet me net iets meerquote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:39 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Geef maar toe dat je nu stiekem ook een beetje KV-fan bent
Dan zit het voor jou sowieso wel goed, 1 van deze 2 gaat het doenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:35 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Ik vind het geen vervelende club, maar Antwerp doet me net iets meer![]()
Ik hoop het, dan heb ik een leuk feestje ADK volgende weekquote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:03 schreef Barnet_Bee het volgende:
Het wordt KV Mechelen, zonder enige twijfel.
Winnen bij Kortrijk is toch genoeg? Het gaat toch om onderling resultaat, las ik ergens?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:06 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Ik hoop het, dan heb ik een leuk feestje ADK volgende week
Antwerp verrast me nu wel, ik schrijf ze nog niet af.
Kom ff zsm op msn, ik heb 1 ticket over voor KV vak!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 06:41 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Whehe arm Lierse![]()
Jij hebt een leuk avondje gehad, ik zat met een constant bufferend Reflex opgescheept. Nu in dubio of er nog wat te regelen valt voor zondag. Aan de andere kant, waarschijnlijk is het dan nog niet gedaan en het is een klere-eind naar Kortrijk (zeker voor mij). Ik gok op de thuismatch tegen Lierse
Je bedoeld die galamatch op die donderdagavond? Jammer dat zo'n galaduel tegen een 2de klasser isquote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:54 schreef vingerplant het volgende:
Klopt, maar ik ben er in Kortrijk niet bij dus vier het feestje volgende week
quote:De Belgische voetbalbond lijkt dan toch van plan om de zaak Yé verder uit te spitten. Alsof die zielige pogingen tot omkoperij de enige smet zouden zijn op ons voetbal.
Omkoperij in het voetbal is als doping in het wielrennen: pas als het gerecht zich ermee bemoeit, wordt de kwaal bij de wortel aangepakt. Journalisten zijn zelden in staat om de omerta in de sport te doorbreken. Om die reden ben ik ook al lang geen voltijdse voetbaljournalist meer, en nog nauwelijks op de hoogte van wat er zich achter de schermen afspeelt. Het waren precies de leugens en het bedrog, de kuiperijen en slinkse deals, die mij een afkeer bezorgden van het Belgisch voetbal en me aanzetten om andere horizonten op te zoeken. Met een aanslag op mijn leven als spreekwoordelijke druppel, maar daarover later meer.
Ik heb voor P-Magazine een paar jaar geleden (samen met Paul Keysers) een reeks reportages gemaakt over wantoestanden in het Belgisch voetbal, toch nog één keer achter de schermen gedoken dus, gewapend met een pak documenten ons verschaft door Jean-Marie Dedecker, toen nog een BV die toevallig senator was geworden. Mensenhandel, duistere transfers, zwart geld, corruptie, zware jongens, louche makelaars: het zat er allemaal tussen. Zelfs officiële overheidsdocumenten bleken geen garantie te zijn voor de financiële geloofwaardigheid van een voetbalclub. Een anonieme getuige vertelde ons bijvoorbeeld hoe bepaalde RSZ-diensten met het oog op het behalen van de licentie documenten uitreikten waaruit moest blijken dat de plaatselijke clubs hun achterstallen wel degelijk betaald hadden, of op z’n minst een afspraak hadden met de RSZ, ook al was dat vaak niet het geval. Dat vond ik eigenlijk nog het meest frappante, dat al die ambtenaren, club- en bewindvoerders het spel gewoon meespelen. Iedereen weet dat de eindrondes in tweede klasse vaak verkocht zijn, zoals er in de lagere afdelingen nog meer wedstrijden gefikst worden. Iedereen weet dat KMO’s en zelfstandigen hun zwart geld kwijt kunnen in het voetbal.
Ik heb mijn conclusies al in 1994 getrokken. Toen ik in een badinerend stuk suggereerde dat er in de eerste klasse een netwerk actief was van omkoopbare voetballers, iets wat volgens mijn toenmalige collega’s ook ‘iedereen’ wist, moest ik dat bijna bekopen met mijn leven. Ik had in mijn grenzenloze naïveteit drie namen genoemd, was meteen ook bedreigd met processen, en één speler ging over tot de sabotage van mijn auto. Tenminste, dat dàcht hij, want eigenlijk was het de auto van een collega. Toen die zich geheel verbouwereerd meldde bij de politie met de boodschap dat iemand een Engelse sleutel in zijn wiel had gestoken en dat hij daardoor bijna verongelukt was, werd hem laconiek verteld dat de politie zich niet moeide met wat er op het grondgebied van het stadion gebeurde. Het verhaal is verschenen in Humo en in een boek dat ik zelf geschreven heb (Kinderen van de bal), maar niemand heeft er ooit op gereageerd. De betrokken speler is nu trainer in eerste klasse maar niemand heeft hem ooit gevraagd hoe dat nu eigenlijk zat met die gesaboteerde auto. In zo’n milieu kon en wilde ik niet langer functioneren.
Diezelfde man werd in 2004 genoemd in een rare zaak over aanmoedingspremies. Zelf afkomstig van Sint-Truiden zorgde hij ervoor dat Charleroi, waar hij trainer zou worden, in eerste klasse kon blijven door zijn ex-ploegmaats een beloning te beloven als ze zouden winnen op Antwerp. De Antwerpse club heeft daar nog een klacht over ingediend maar zoals alle verdachte affaires in het Belgisch voetbal is ook van dat dossier nooit meer iets vernomen. De betrokken trainer verdedigde zich met het argument dat 'aanmoedigingspremies' niet verboden zijn. Nee, maar sportief is anders.
De man zou er zich hoe dan ook glansrijk uitliegen. Dat kunnen profvoetballers namelijk goed. De Belgische clubs hebben het nooit nodig geacht om hun werknemers elementaire waarden bij te brengen omdat ze die zelf ook niet hebben. Net als de voetbalinstanties achten de spelers zich boven iedere wet en twijfel verheven. Ze kijken recht in je ogen en liegen, al dan niet onder druk van mogelijke represailles of contractbepalingen. Je kan met de meeste voetballers onmogelijk een normaal, volwassen gesprek voeren, gewoon omdat ze zoveel te verbergen hebben. En dat geldt zeker voor de clubbestuurders.
Niet dat het de buitenwereld, de mensen die nièt van voetbal houden, allemaal ook maar een zier zou interesseren. Voetballers die wedstrijden verkopen? So what? Zijn er dan geen ernstiger dossiers om onderzoeksjournalisten op af te sturen? Tja, voor andere mensen is voetbal nu eenmaal de belangrijkste bijzaak in de wereld. En het zijn wel de belastingbetalers die bepaalde clubs mee in stand houden, via allerhande subsidies en projecten, zeker in Wallonië.
De trainer in kwestie droomt van een carrière in het buitenland en zet mijn zijn overgang naar Club Brugge alvast een mooie stap in die richting. Had ik zijn naam nog niet genoemd? Jacky Matthijssen. Hopelijk ziet hij straks mijn auto niet ergens staan. (Karel Michiels)
* DarkShine staat strak van de zenuwen!quote:KV Mechelen zondagavond terug naar eerste?
Kan KV Mechelen zich zondagavond rond kwart voor zes eersteklasser noemen of niet? Dat is de vraag die iedereen zicht stelt. Normaal mag het sterk gehavende en puntenloze KV Kortrijk geen probleem zijn maar men weet nooit. In de competitie moest Vanhaezebrouck ook met een noodelftal spelen op KV Mechelen en dat werd toen geen gemakkelijke wedstrijd voor de Maneblussers. In deze eindronde heeft Kortrijk op eigen veld het zowel Lierse als Antwerp niet gemakkelijk gemaakt en zal het zich dus niet zomaar naar de slachtbank laten leiden.
Menig Malinwa-fan zal ook terugdenken aan de wedstrijd in Cappellen twee seizoenen geleden. Er moest toen gewonnen worden op het veld van de rechtstreekse concurrent om kampioen te spelen maar de ploeg speelde te verkrampt en verloor. De ploeg van toen is natuurlijk niet te vergelijken met die van nu maar toch moet iedereen met de voeten op de grond blijven.
Bij KV Kortrijk zijn Provoost, Calvo, Vervaeke, Chen, Makhloufi en Claeys gekwetst. Gezelle speelt zijn laatste wedstrijd van het seizoen en gaat maandag onder het mes voor een operatie aan de knie. De Ly en Verbrugghe komen terug uit schorsing. Bij Kortrijk moeten Hariti, Landu Tubi, Demets,Vermast, Timmermans, Ujkani en Jarakovic opletten voor hun tweede geel en dus een schorsing.
Selectie KV Kortrijk: Mollez, Demets, De Ly, Verbrugghe, Ujkani, Hempte, Timmermans, Gezelle, Vermast, Jarakovic, Nong. Vandoorne, Landu Tubi, Claerhout, Mestdag.
Bij Mechelen is Iddi nog steeds geblesseerd. Voor de rest beschikt Peter Maes over een volledig fitte kern. Wel moeten Biset, Vleminckx, Geudens, Crabeels en Dunkovic voor een tweede gele kaart opletten.
Selectie: Asare Nana, Biset Maxime, Breuer Nils, Charaï Issame, Crabeels Pieter, Dierick Yannick, Dhont Bert, Dunkovic Antun, Geudens Kevin, Goessens Kristof, Ivens Jonas, Kempeneer Kevin, Kielo Lezi Jean-Paul, Mellemans Jeroen, Vanbelle Wesley, Van Goethem Kenneth, Van Hoevelen Kenny, Van Zundert Bart, Vleminckx Bjorn, Werner Olivier.
In de competitie eindigde KV Kortrijk – KV Mechelen op 2-2 na doelpunten van Vermast (tweemaal), Kielo-Lezi en Vleminckx.
KV Kortrijk – KV Mechelen op zondag 10 juni 2007 om 16u onder leiding van de heer Joeri Van De Velde.
Bron: Voetbalkrant.com
Halve stadion is voor ons!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:37 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Allez, bij kortrijk gaan ze geld verdienen morgen ...
Let op dat het niet instort danquote:
Het Guldensporenstadion is beter dan het gemiddelde 2e klasse stadion en in de 3e klasse zijn ze destijds ook blijven staanquote:Op zondag 10 juni 2007 08:57 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Let op dat het niet instort dan![]()
Toen wij er waren, was die tribune toch vrij hard aan het kraken toen we es begonnen te springenquote:Op zondag 10 juni 2007 11:06 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Het Guldensporenstadion is beter dan het gemiddelde 2e klasse stadion en in de 3e klasse zijn ze destijds ook blijven staan
Bij vertrek in Vilvoorde bleken er nog 3 tickets over te zijnquote:Op zondag 10 juni 2007 11:06 schreef vingerplant het volgende:
Het zou erg egoistisch van me zijn om nu 'hup Kortrijk' te roepen, DarkShine's ticket was al vergeven. Toch hoop ik dat het vanmiddag al wordt afgemaakt, zodat we donderdag lekker de galamatch tegen 2e klasser Lierse SK hebben
Viel toch wel mee toen er 3000 Kakkers stonden te springen (ook wat links van ons op de hoofdtribune zat).quote:Op zondag 10 juni 2007 13:27 schreef blueangel_ het volgende:
[..]
Toen wij er waren, was die tribune toch vrij hard aan het kraken toen we es begonnen te springen![]()
Het schema is toch wel eerder bekend?quote:Op maandag 11 juni 2007 14:23 schreef Saviola het volgende:
Begin augustus normaal, vorig jaar zelfs het laatste weekend van juli dacht ik.
Hun problemen kwamen er omdat hun geldschieter in de problemen kwam. Niet door hun eigen grootheidswaanzin. Datzelfde had bv ook Club Brugge ooit kunnen overkomen toen Michel Van Maele in zijn glorieperiode was.quote:Op maandag 11 juni 2007 22:35 schreef blueangel_ het volgende:
Nu, KV is een schitterende traditieclub met fanatieke supporters maar m'n moet ook niet overdrijven met dat gatlikken naar hun toe .... het is tegenwoordig alsof gans Belgie gek loopt van Malinwa en hun sprookje, terwijl hun problemen er eigenlijk kwamen door hun eigen grootheidswaanzin
Verdiende promotie, mooie club maar we moeten nu ook niet gaan overdrijven
Cordier heeft geld gebruikt dat hij gewoon niet hadquote:Op maandag 11 juni 2007 22:40 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Hun problemen kwamen er omdat hun geldschieter in de problemen kwam. Niet door hun eigen grootheidswaanzin. Datzelfde had bv ook Club Brugge ooit kunnen overkomen toen Michel Van Maele in zijn glorieperiode was.
22 juni las ik ergens, maar nog geen officieel bericht van gehoord.quote:Op maandag 11 juni 2007 14:45 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Het schema is toch wel eerder bekend?
Weekend van 4-5 aug. begint het.
Dat was vorig jaar, maar toen begon de competitie ook iets vroeger. Het zal wel weer begin augustus zijn denk 'kquote:Op maandag 11 juni 2007 23:04 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
22 juni las ik ergens, maar nog geen officieel bericht van gehoord.
dat hier amper iemand op reageertquote:
Jan Breydel is niet meer de hel die Olympia was, dat hebben we aan de verantwoordelijken van de verbouwing te danken. En ik denk dat de meeste mensen die het voetbal een beetje volgen weten dat Club een hondstrouw en sfeervol publiek heeft ... dat geven zelfs de meest arrogante nekken toe.quote:Op maandag 11 juni 2007 23:12 schreef BramKVO het volgende:
Gert Verheyen id HUMO : 'het enige stadion in Belgie waar het echt kan spoken is Sclessin.'
Toch frappant dat Gertje zijn 'eigen' clubfans niet noemt ...
Een stuk waar nooit iets over geschreven wordt en nu net in de krant komt als Mathijsen bij ons aan de slag gaat? Nee, dat neem ik niet serieus ... zeker niet van iemand die bekend staat als een fanatieke Kwekkerquote:Op maandag 11 juni 2007 23:10 schreef BramKVO het volgende:
[..]
dat hier amper iemand op reageertIk vind het een zeer frappant stuk anders. Mathijsen, de nieuwe coach van club brugge
![]()
In de krant? Zelfs dat niet. Het staat op één of andere onbekende website voor 55+-ers.quote:Op maandag 11 juni 2007 23:23 schreef blueangel_ het volgende:
[..]
Een stuk waar nooit iets over geschreven wordt en nu net in de krant komt als Mathijsen bij ons aan de slag gaat? Nee, dat neem ik niet serieus ... zeker niet van iemand die bekend staat als een fanatieke Kwekker
Nochtans, beide hoofdtribunes en de 2 beneden tribunes achter beide doelen zijn nog altijd identiek aan het Olympiastadion hoor. Het enige verschil tussen Jan Breydel en Olympia is dat men het dak van beide tribunes achter de doelen heeft afgebroken en er een grote tribune achterop heeft gebouwd.quote:Op maandag 11 juni 2007 23:21 schreef blueangel_ het volgende:
[..]
Jan Breydel is niet meer de hel die Olympia was, dat hebben we aan de verantwoordelijken van de verbouwing te danken. En ik denk dat de meeste mensen die het voetbal een beetje volgen weten dat Club een hondstrouw en sfeervol publiek heeft ... dat geven zelfs de meest arrogante nekken toe.
Wat dat sfeervol Standard publiek betreft, dat heb ik gemerkt tijdens de bekerfinale ja. Of is sfeer het aan z'n laars lappen van een verbod op bengaals vuur, terwijl er bij onze kant kilo's in beslag zijn genomen
Doe jij hier trouwens ooit wel eens een post die niet anti-club gericht is? KVO fans zijn toch "vrienden"![]()
De auteur , Karel Michiels is wel de vroegere voetbalverslaggever van De Standaard en Het Volk natuurlijk ...quote:Op maandag 11 juni 2007 23:25 schreef Heero87 het volgende:
[..]
In de krant? Zelfs dat niet. Het staat op één of andere onbekende website voor 55+-ers.![]()
Die bekend staan om hun schitterende sportverslaggevingquote:Op maandag 11 juni 2007 23:35 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
De auteur , Karel Michiels is wel de vroegere voetbalverslaggever van De Standaard en Het Volk natuurlijk ...
Ik zit er al 17 jaar, ik weet wel wat er veranderd is aan het stadion hoorquote:Op maandag 11 juni 2007 23:33 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Nochtans, beide hoofdtribunes en de 2 beneden tribunes achter beide doelen zijn nog altijd identiek aan het Olympiastadion hoor. Het enige verschil tussen Jan Breydel en Olympia is dat men het dak van beide tribunes achter de doelen heeft afgebroken en er een grote tribune achterop heeft gebouwd.
Voor de sfeer kan dat toch totaal géén verschil uitmaken. Tenzij je van mening bent dat 17000 man (zoals in Olympia) meer sfeer maken dan de 30.000 van nu ...
Dat op zich heeft niks met het waarheidsgehalte van dat artikel te maken natuurlijk.quote:Op maandag 11 juni 2007 23:37 schreef blueangel_ het volgende:
[..]
Die bekend staan om hun schitterende sportverslaggeving![]()
Het feit dat hij zijn verhaal blijkbaar niet bij de kranten kwijt kon, zegt al genoeg over de geloofwaardigheid. Als er ook maar iets van aan was, dan had Het Laatste Nieuws ofzo dit met alle plezier opgepikt.quote:Op maandag 11 juni 2007 23:35 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
De auteur , Karel Michiels is wel de vroegere voetbalverslaggever van De Standaard en Het Volk natuurlijk ...
Inderdaad, ik ben zelf een fanatiek Malinwa supporter maar die media hype begint echt wel mijn kl*ten uit te hangen. In tweede klasse hadden we leuke toeschouwersaantallen en leuke sfeer (resultaten waren ook zeer goed), dus laten we nu maar even bewijzen dat we eerste ook aankunnen.quote:Op maandag 11 juni 2007 22:35 schreef blueangel_ het volgende:
Nu, KV is een schitterende traditieclub met fanatieke supporters maar m'n moet ook niet overdrijven met dat gatlikken naar hun toe .... het is tegenwoordig alsof gans Belgie gek loopt van Malinwa en hun sprookje, terwijl hun problemen er eigenlijk kwamen door hun eigen grootheidswaanzin
Verdiende promotie, mooie club maar we moeten nu ook niet gaan overdrijven
Onzin, Mathijssen heeft dat toen resoluut ontkent en aanmoedigingspremies zijn in België wel degelijk verboden.quote:De betrokken trainer verdedigde zich met het argument dat 'aanmoedigingspremies' niet verboden zijn.
Ah, leuk om te weten dat ik niet de enige ben die hier ook daadwerkelijk wekelijks in een stadion zitquote:Op maandag 11 juni 2007 23:42 schreef Sandstorm_81 het volgende:De meeste Malinwa aanhangers (diegene die meer dan 5wedstrijden per seizoen bekijken) delen wel de mening dat de media aan het overdrijven is.
Zoals zoveel clubs, zie nu ook Lierse.quote:Op maandag 11 juni 2007 22:55 schreef blueangel_ het volgende:
[..]
Cordier heeft geld gebruikt dat hij gewoon niet had
Minder media aandacht zal voorlopig helaas niet gebeuren. Vooral nu donderdag niet.quote:Op maandag 11 juni 2007 23:42 schreef Sandstorm_81 het volgende:
[..]
Inderdaad, ik ben zelf een fanatiek Malinwa supporter maar die media hype begint echt wel mijn kl*ten uit te hangen. In tweede klasse hadden we leuke toeschouwersaantallen en leuke sfeer (resultaten waren ook zeer goed), dus laten we nu maar even bewijzen dat we eerste ook aankunnen.
Vandaar dat wij ook redelijk vroeg vertrokken zijn.quote:Het zal nooit zo'n schitterend seizoen worden als dit jaar. Ik had gisterenavond ook helemaal geen zin in de titelviering Achter De Kazerne, daar liep echt ongelooflijk veel volk rond die je anders nooit ziet.
Mensen op de spoorbrug foto's maken, 't café bij de in/uitgang van het bezoekersvak. Bijna geen enkele bus die nog drank had toen we vertrokken.quote:Voor mij was het in Kortrijk feest op de parking in Wetteren waar de spelers op de bus stonden te dansen.
Donderdag zal het nog wel erger worden dan tot nu toe het geval is... Als we komend seizoen paar keer verloren hebben zal het wel wat stiller worden.quote:Media aandacht is mooi voor mogelijke sponsors, maar het is genoeg geweest voor eventjes. Laat het nu maar windstil worden zodat de club zich kan voorbereiden op eerste klasse.
De meeste Malinwa aanhangers (diegene die meer dan 5wedstrijden per seizoen bekijken) delen wel de mening dat de media aan het overdrijven is.
quote:En we zuipen ons zat crimineel
en we steken die van racing op nen beustelsteel (borstelsteel voor de Nederlanders)
en de boeren staan op de wei
en de Kakkers da zen wij
http://www.footbel.com/documents/Speelplan%202007-2008.xlsquote:Op maandag 11 juni 2007 13:45 schreef TerroRobbie het volgende:
Wanneer is het nieuwe competitie programma bekend?
ogunjimi...?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:23 schreef DarkShine het volgende:
KVM wilt minimaal 3 versterkingen halen voor 1ste.
als 'Het Laatste Nieuws' of 'Het Nieuwsblad' zoiets schrijft, zijn het flutskranten, schrijft De Standaard zoiets , hebben ze geen schitterende sportverslaggeving ... Zo is er altijd iets natuurlijkquote:Op maandag 11 juni 2007 23:37 schreef blueangel_ het volgende:
[..]
Die bekend staan om hun schitterende sportverslaggeving![]()
ik ookquote:Op maandag 11 juni 2007 23:51 schreef blueangel_ het volgende:
[..]
Ah, leuk om te weten dat ik niet de enige ben die hier ook daadwerkelijk wekelijks in een stadion zit![]()
Ik wil ze zelfs op m'n blote voeten naar daar dragenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:32 schreef Hrvat het volgende:
Voor niks?
Het Nieuwsblad vind ik een vrij goede sportkrant hebben, De Standaard is echt erg beperktquote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:40 schreef BramKVO het volgende:
[..]
als 'Het Laatste Nieuws' of 'Het Nieuwsblad' zoiets schrijft, zijn het flutskranten, schrijft De Standaard zoiets , hebben ze geen schitterende sportverslaggeving ... Zo is er altijd iets natuurlijk![]()
Het Nieuwsblad en De Standaard hebben dezelfde sportredactie hé.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:40 schreef BramKVO het volgende:
[..]
als 'Het Laatste Nieuws' of 'Het Nieuwsblad' zoiets schrijft, zijn het flutskranten, schrijft De Standaard zoiets , hebben ze geen schitterende sportverslaggeving ... Zo is er altijd iets natuurlijk![]()
Was dat niet het Volk?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:43 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Het Nieuwsblad en De Standaard hebben dezelfde sportredactie hé.
Het Volk, Het Nieuwsblad en De Gentenaar zijn op de regionale katernen na quasi exact dezelfde kranten, enkel een andere titel.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:47 schreef blueangel_ het volgende:
[..]
Was dat niet het Volk?
Ik lees zo goed als nooit De Standaard maar de paar keren dat ik het wel deed, vond ik het een beperkte sportkrant
Vond hem bij de 2de goal van KVK niet vrijuit gaan, de rest van de Eindronde was hij top. Als hij morgen de 0 maar weer houd!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:08 schreef Barnet_Bee het volgende:
Peersman, hoorde ik bij Willem II. Ben benieuwd wat ze nu doen, nu Werner toch wat aardige potjes heeft gekeept.
quote:Nu donderdag 14/06/07 speelt tweedeklasser SK Lierse zijn eerste oefenmatch van het seizoen. Tegenstander van dienst is de eersteklasser KV Mechelen, in een ver verleden ook aartsvijand van de tweedeklasser. De spelers van SK Lierse kijken alvast met belangstelling uit naar het treffen.
Bob Peeters: "Ik heb ook ooit in eerste gevoetbald. Deze match zal herinneringen naar boven brengen, zoveel is zeker."
Kristof Snelders: "Het is maar een oefenmatch, maar toch ben ik zenuwachtig. Je speelt als tweedeklasser niet vaak in een uitverkocht stadion. Ik hoop me in de kijker te spelen, maar het zal moeilijk zijn tegen een gedegen eersteklasser zoals KV Mechelen. Ik zou er geld voor geven om in zo'n atmosfeer te mogen voetballen.'"
Maar ook het bestuur van SK Lierse kijkt uit naar de match.
Leo Thijskens: "We komen stelen met de ogen. Onze hoop is om binnen een jaar of tien ook zo'n ploeg uit te bouwen. We kunnen enorm veel leren van KV Mechelen. Het schijnt dat de spelers hier telkens op tijd betaald worden, ongelooflijk..."
Danny Arras: "Voor zo'n evenement laat ik een zonnebankbeurt graag aan mij voorbij gaan. Ik ga eens rondhoren of KV Mechelen mij niet kan gebruiken in hun organisatie. Misschien zoeken ze nog een sanitair verantwoordelijke ?"
Hetzelfde zoals ze altijd doen: helemaal niets om dan nog wat gefrustreerder te worden omdat wij ook effectief eens een prijs winnenquote:Op woensdag 13 juni 2007 15:56 schreef Barnet_Bee het volgende:
Verrassend nieuws. Ik had gedacht dat hij bij een grote club aan de slag zou gaan. Ben erg benieuwd hoe AA Gent het volgend jaar gaat doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |