quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:06 schreef Zhenar het volgende:
Ik wil je best wat kokos komen brengen hoor![]()
Draait The Number 23 nog?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:07 schreef babette21 het volgende:
ik ga morgen misschien maar weer 's naar de film, is echt 'n eeuwigheid geleden....
zal ik dan naar Zodiac gaan, of naar die nieuwe van Sandra Bullock?!
Allebei niet is waarschijnlijk een beter idee.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:07 schreef babette21 het volgende:
ik ga morgen misschien maar weer 's naar de film, is echt 'n eeuwigheid geleden....
zal ik dan naar Zodiac gaan, of naar die nieuwe van Sandra Bullock?!
Als je zondag maar kan lopen!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:05 schreef Dizer het volgende:
[..]
Het is ook komisch
Verdorie, ik maar denken, even Zhenar bellen, misschien kunnen we eerst een gerecht met cocos gaan eten en dan naar de bios... maar neeeeeheeee
Anders huren we een rolstoelquote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:08 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Als je zondag maar kan lopen! [afbeelding]
Die hele "kokos op mijn tanden"-fobie is echt te bizarquote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:08 schreef Dizer het volgende:
[..]
.
Overigens, laatst weer een gerecht met kokos gegeten. Zolang het maar alleen de geur is, is niet zo erg. Als ik ook nog kokos onder mijn tanden proef... dan gaat het mis
nou moequote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:08 schreef alwaysthebest het volgende:
Allebei niet is waarschijnlijk een beter idee.
Dan mag je alle rijen passeren!quote:
Bij elke attractie doorlopenquote:
quote:
quote:
You snooze, you lose, bitchesquote:
he!! blijf is van m'n post afquote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:10 schreef Dizer het volgende:
[..]
Het is een goede film.quote:
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:11 schreef Zhenar het volgende:
By the way: ik ga dus maandag naar Walibi. Zullen we doen dat jullie iets ergens verstoppen en dan vertellen waar het ligt en dat ik het moet vinden?![]()
![]()
Een potje verse smegma?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:11 schreef Zhenar het volgende:
By the way: ik ga dus maandag naar Walibi. Zullen we doen dat jullie iets ergens verstoppen en dan vertellen waar het ligt en dat ik het moet vinden?![]()
![]()
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:11 schreef Zhenar het volgende:
![]()
Nu niet meerquote:
oeh goed idee! dan ga jij 't weer ergens anders verstoppen en ga ik 't die zaterdag zoeken!!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:11 schreef Zhenar het volgende:
![]()
Mensen die Eternal Sunshine slecht vinden... nou die die .. ja die je weetsquote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het is een goede film.
Je moet niet elke film afwijzen waar Jim Carrey in speelt.
quote:
kan er niks aan doen, ik kan die kerel gewoon niet uitstaanquote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:12 schreef Bupatih het volgende:
Het is een goede film.
Je moet niet elke film afwijzen waar Jim Carrey in speelt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |