quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:32 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik wou je nog bellen om te kijken of je zin had om een filmpje te pakken, maar Dizer kan zijn grote teen niet bewegen en is alleen nog maar op 1 voet aan het lopen.
Weet ik niet, gister had ik er veel last van, maar toen dacht ik.. ik ga slapen en dan komt het helemaal goed. Vannochtend was het wel wat beter, maar tijdens het werk en naar huis toe... het lijkt of er iemand constant met een hamer erop aan het slaan isquote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:37 schreef alwaysthebest het volgende:
[..].
Een beetje![]()
.
Maar vooral![]()
.
Hoe komt het?
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:36 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik was even vergeten dat het hier om een kamer ging en dacht in eerste instantie dan ook dat 't ging om je nieuwe werk.
Waarquote:
Jij belt altijd met je grote teen?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:32 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik wou je nog bellen om te kijken of je zin had om een filmpje te pakken, maar Dizer kan zijn grote teen niet bewegen en is alleen nog maar op 1 voet aan het lopen.
Nee, want dan moet ik altijd zo lachen van de trilstand.quote:
WTF?!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:32 schreef Dizer het volgende:
[..]
quote:
Beevquote:
Ja, mijn muis doet soms weer stom door alles twee keer aan te klikken.quote:
Het is ook komischquote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:58 schreef Zhenar het volgende:
[..]
WTF?!
Klinkt kut, maar ook wel een beetje komisch![]()
![]()
Echt kutquote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:05 schreef Dizer het volgende:
[..]
Het is ook komisch
Verdorie, ik maar denken, even Zhenar bellen, misschien kunnen we eerst een gerecht met cocos gaan eten en dan naar de bios... maar neeeeeheeee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |