Nee niet echt. De 2 slangen die vorige week niet aten hebben nu ook overgelagen. Da's minderquote:
Ik meende van de week op geografic of discovery nog een natuur programma te hebben gezien waar een boa wel 2 weken lang bij haar jongen bleef?quote:Nee slangen hebben geen moedergevoelens. In het wild leggen ze de eieren en laten deze vervolgens in de steek. Ze zullen hun jongen dus niet eens herkennen.
wtf, hoe kom je aan die naam miyuki? zo heb ik ook een huisdier van me genoemdquote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:21 schreef kissy het volgende:
[..]
Nee SHE, niet doen, dan eten ze Miyuki op!!!
Ik vind ze prachtig,maar vind het voeren zo zielig.
Waarom eten slangen nou niet gewoon brokjes of blikvoer?![]()
zijn er niet van die forums oid?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:51 schreef UZN het volgende:
Nou het kleintje van het 'plakband' incident is verveld. Op 2 kleine plekjes na ziet hij er weer helemaal goed uitOok lekker levendig. Morgen krijgen alle jonkies een pinkie.
Ik ben wel een beetje bang dat ik de kleintjes niet kwijtraak. Gewoon totaal geen reacties op marktplaats![]()
Dan zou ik bovenstaand forum proberen of misschien een reptielenblad waar je een advertentie kunt plaatsen?quote:Op zondag 1 juli 2007 11:55 schreef UZN het volgende:
Een beurs wil ik dus liever niet. Het is voor de dieren gewoon echt een hel om daar een hele dag te staan. Ook heb je dus nauwelijks tijd om met evt kopers te praten om erachter te komen of ze wel goed voor de slang gaan zorgen. Ook loop je een groot risico van de zogenaamde 'impulsaankopers' en vind ik over een paar weken mijn eigen dieren terug op marktplaats.
Moeilijk hoor. Ik had echt nooit gedacht dat het zo moeilijk zou zijn de kleintjes weer kwijt te raken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |