quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:21 schreef ikhouvannoodles het volgende:
en dan te laat komen![]()
en elke dag weer het zelfde schijtverhaal![]()
en schijten op school doe ik niet aan![]()
*meldt*quote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:41 schreef Pakspul het volgende:
Ik schijt altijd op mijn werk, zodat ik minder hoef te doen en het nog geld opleverd ook
Je draagt vast ook roze shirt?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:51 schreef Florian_ het volgende:
't voelt nooit chill in een openbare ruimte
Whwheh, die analysequote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:52 schreef Giantbiker_73 het volgende:
Heerlijk schijten op het werk, ff lekker relaxen in de baas z'n tijd. Scheelt thuis water, papier, tijd en poetswerk. Win-win zeg ik.
nee man, kan me niet concentreren; er lopen altijd van die bruggertjes te schreeuwen op de wcquote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:41 schreef EricG het volgende:
Op school schijten is best chill hoor, ff lekker relaxen.
en ik dacht dat ik de enige was die die afweging gemaakt hadquote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:52 schreef Giantbiker_73 het volgende:
Heerlijk schijten op het werk, ff lekker relaxen in de baas z'n tijd. Scheelt thuis water, papier, tijd en poetswerk. Win-win zeg ik.
3 keer per dagquote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:35 schreef spanks het volgende:
moet nu alweer voor de 3e keer schijten vandaag... Heeft net iemand alles ondergekakt. Een lucht!!
ik noem dat zenuwschijt.quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:21 schreef ikhouvannoodles het volgende:
en dan te laat komen![]()
en elke dag weer het zelfde verhaal![]()
en schijten op school doe ik niet aan![]()
Je hebt van die dagen he. Maar doorgaans kan ik toch wel 2 keer per dag lekker zittend een krantje lezen hoor.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:15 schreef katerwater het volgende:
[..]
3 keer per dag![]()
Hooguit 1 maal per 2 dagen is genoeg![]()
Hoe overleef je dan de schijtgeurquote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:16 schreef Relneger18 het volgende:
[..]
ik noem dat zenuwschijt.
Maar gelukkig hebben we op onze universiteit hypermoderne schone hermetisch afgesloten wc's![]()
Gadverquote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:23 schreef El_Rolando het volgende:
Schijten naast de WC op school.
Goede kick.quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:07 schreef tulpstekker het volgende:
mooi verhaal kerel!
Over mensen die naast de plee schijten kan ik zo een nieuw topic openen >: (quote:Op woensdag 18 juli 2007 13:28 schreef Tyler..Durden het volgende:
Wie zegt dat je op de plee moet zitten als je wilt schijten op school?
Je zou heus niet de eerste zijn die een verassing achterlaat voor de congiërge.
Dus wat let je?quote:Op woensdag 18 juli 2007 13:34 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Over mensen die naast de plee schijten kan ik zo een nieuw topic openen >: (
OT: Wij hebben naast school een Hajé.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:23 schreef Stefan_k het volgende:
ga dan in een uurtje waar je rustig 5 min kwartiertjekan wegblijven.
of ga in een pauze ergens naar de wc (boven bijv) waar niemand komt. probleem opgelost![]()
ik ga altijd thee drinken bij de Hajé als ik op vrijdag moet lessenquote:Op woensdag 18 juli 2007 18:56 schreef Kikker_kermit het volgende:
[..]
OT: Wij hebben naast school een Hajé.
Ideaal voor je pleziertjes op de wc
ps. dat rijmt ook nog
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |