In mijn en de rest van de wereld betekent het wat andersquote:
owquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:29 schreef purplerose het volgende:
[..]
In mijn en de rest van de wereld betekent het wat anders
Ff luisteren danquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:25 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Waar? Dat post ik niet op Fok
Maar het is terug te luisteren in mijn eerste clip in de OP
Hang loose dudequote:Op donderdag 7 juni 2007 22:28 schreef Toad het volgende:
Goedenavond
Hij zei het net, ik heb niet goed geluisterd...quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:30 schreef D.Rose het volgende:
Welk jaar PP was dit?
Ik ook nietquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:31 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Hij zei het net, ik heb niet goed geluisterd...
Hahaha. Volgens mij vind jij het niksquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:33 schreef purplerose het volgende:
Noooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:33 schreef purplerose het volgende:
Noooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
Is het zo duidelijk?quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:34 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Hahaha. Volgens mij vind jij het niks![]()
quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:36 schreef Litton-Lane het volgende:
1) Mooi nummer (9 crimes)
Van wat in wat?quote:2) Ik denk dat het weer om gaat slaan hier....
Van warm onbewolkt naar warm en regen en als het dan gaat regenen MOET er onweer en bliksem bij!quote:
dacht ik ookquote:
Dat moet jaquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:39 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Van warm onbewolkt naar warm en regen en als het dan gaat regenen MOET er onweer en bliksem bij!
*gruwelquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:45 schreef purplerose het volgende:
Oe! een dampende en plakkerige Eric Corton
Daar stond net Kuala Lumpurquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:45 schreef Litton-Lane het volgende:
Een vriendin van mij zit 7 maanden in Maleisie. Dat is wat anders dan die drie maanden van de beller...
mmmmjam, met die tattoos overalquote:
zeg, ben je me weg aan het jagen?quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:46 schreef purplerose het volgende:
[..]
mmmmjam, met die tattoos overal*hijghijg*
Heb hem "ontmoet" tijdens een secret 3fm concert van Joss Stone in Amsterdam. Aardige vent. Mooie tattoo`squote:Op donderdag 7 juni 2007 22:45 schreef purplerose het volgende:
Oe! een dampende en plakkerige Eric Corton
Ja, maar daar zit ze niet alleen. Nu in de Jungle namelijk op weg naar de Thee plantages... Dus dacht: Ik maak het completer..quote:
Yessssquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:46 schreef borisz het volgende:
straks Guis
Truste wolf!quote:
Klopt, daar wonen meer mensenquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:48 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ja, maar daar zit ze niet alleen.
Oeh!quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:47 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Heb hem "ontmoet" tijdens een secret 3fm concert van Joss Stone in Amsterdam. Aardige vent. Mooie tattoo`s![]()
quote:
Nee, het is te warmquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:49 schreef purplerose het volgende:
sollie D.Rose
Ik liet me even euh gaanTis ook zulks een opwindend weer he
![]()
Op balkon gaan liggenquote:
Klopt, dat zegt wikipedia ookquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:51 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
![]()
Edit; z`n twee miljoen heb ik me laten vertellen....
Van een koude douche krijg je het toch warm als je eruit komt, toch?quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:52 schreef D.Rose het volgende:
ik denk dat ik zo nog maar ff een koude douche neem
Nee, tenminste, ik nietquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:54 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Van een koude douche krijg je het toch warm als je eruit komt, toch?
Dat was het zeker!quote:
hihihihiquote:
quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:09 schreef Litton-Lane het volgende:
Als je 130 post later was gekomen, dan had je er twee gemist. Ik denk ik zeg het even....![]()
Dit is pas mijn eerste post in dit topic. Jullie gaan véél te snel.quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:09 schreef Litton-Lane het volgende:
Als je 130 post later was gekomen, dan had je er twee gemist. Ik denk ik zeg het even....![]()
Dat probeer ik ze ook al de hele tijd duidelijk te makenquote:Op donderdag 7 juni 2007 23:11 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dit is pas mijn eerste post in dit topic. Jullie gaan véél te snel.
Schijnheiligerd! Jij bent de ergste van allemaal!quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:12 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Dat probeer ik ze ook al de hele tijd duidelijk te maken
Ik hoorde je het net nog zeggen inderdaadquote:Op donderdag 7 juni 2007 23:12 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Dat probeer ik ze ook al de hele tijd duidelijk te maken
Hier kom ik mijn bed voor uit. WIJN?? WIJN??????!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nouja, m'n glaasje rode wijn was wel lekker.
ik ook!quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:13 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik heb nog een request ingediend, zou hij hem draaien [afbeelding]
sneaky bastardquote:Op donderdag 7 juni 2007 23:15 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hier kom ik mijn bed voor uit. WIJN?? WIJN??????!!!!!!!!!!!!!
BIER!!!! [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Disclaimer: Ik lag eigenlijk nog niet in bed..
Doe mij een toppertje en een breezer ananas. En doe er ook maar een dubbele whiskey bij!quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:15 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
WIJN jaquote:Op donderdag 7 juni 2007 23:15 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Het zit je echt hoog hequote:Op donderdag 7 juni 2007 23:17 schreef Litton-Lane het volgende:
* zet radio harder. (voor de buurman... hahaha, ik blijf erin denk ik..)
lachkick nr 2 is een feitquote:Op donderdag 7 juni 2007 23:19 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik wilde vanmiddag in de stad op een bankje gaan zitten....
[afbeelding]
Vind het nummer ook mooi. Heb ik ge-request!quote:
quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:13 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Schijnheiligerd! Jij bent de ergste van allemaal!![]()
quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:26 schreef Litton-Lane het volgende:
De mode qua string deze zomer: http://ziza.ru/2007/06/01/chudo_minimalizma_9_foto.html
ik klik nooitquote:Op donderdag 7 juni 2007 23:28 schreef purplerose het volgende:
ik klik niet, ik klik niet, ik klik niet
Mag wel.... Ben niet bang!quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:28 schreef purplerose het volgende:
ik klik niet, ik klik niet, ik klik niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |