Wonderbaarlijk.quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:31 schreef Thisbe het volgende:
Mijn huis is schoner dan ooit, ik heb meer feesten dan ooit.
quote:Op donderdag 7 juni 2007 20:48 schreef broer het volgende:
Dan teken je toch gewoon door aan de rechterkant tot je bij het andere oor bent?
Rare voorwaarde voor geluk...quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:31 schreef Thisbe het volgende:
Het gaat goed. Mijn huis is schoner dan ooit
Bij mij werkt dat juist andersom.quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:03 schreef broer het volgende:
Rare voorwaarde voor geluk...
"Het gaat goed. Mijn huis is viezer dan ooit."quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:05 schreef wyccie het volgende:
Bij mij werkt dat juist andersom.
Bij mij is het eigenlijk ook bijna altijd een zwijnenstal. En als er bezoek komt, dan ga ik als een gek alles opruimen,quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Bij mij is het altijd een zwijnenstal.
Typfouten of typefouten?quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:17 schreef wyccie het volgende:
Stomme Bupa![]()
Waarom moet IEDEREEN al mijn typfouten opeens opvallen?![]()
Yeah, 'cause silence is knowledgequote:Op donderdag 7 juni 2007 23:17 schreef wyccie het volgende:
Stilte
Zo is Bupatih. Op momenten strontvervelend, maar ergens diep van binnen schijnt hij een goed hart te hebben.quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:17 schreef wyccie het volgende:
Stomme Bupa![]()
Waarom moet IEDEREEN al mijn typfouten opeens opvallen?![]()
Wie zonder fouten is, werpe de eerste steen.quote:
quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:05 schreef Bupatih het volgende:
ben ik er sinds gisteren achter gekomen
Achtergekomen, hè?quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:20 schreef broer het volgende:
[..]
Wie zonder fouten is, werpe de eerste steen.
[..]
Grapje, Buup. Alleen al de aanblik van je naam vervult me met een tintelende warmte.quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:21 schreef Bupatih het volgende:
Schijnt? [afbeelding]
Alsof jij nog nooit kennis hebt mogen maken met mijn goede hart! [afbeelding]
Wel als ik een twijfelmoment heb en ik geen zin heb om het op te zoeken.quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:23 schreef wyccie het volgende:
Jemig, jij gaat toch niet op je Firefox-woordenboekje af???![]()
(Die staat bij mij op engels, denk ik.)
Nee, je bent er 'sinds gisteren achter' of je bent er 'gisteren achter gekomen'.quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:22 schreef Bupatih het volgende:
Achtergekomen, hè?
Valsspeulerd!quote:Maar mijn Firefox-woordenboekje zette er een rode streep onder.[afbeelding]
Jaja.quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Grapje, Buup. Alleen al de aanblik van je naam vervult me met een tintelende warmte.
Voorbeelden?quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:28 schreef wyccie het volgende:
Nee, maar wel heel vaak "Kon ik dat maar"![]()
Pardon?quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:27 schreef wyccie het volgende:
Je ziet er altijd zo ziekjes uit, broer.
Dat denk ik ook regelmatig. Bij kunst. Of bij populaire mensen. Of bij dansers. Of bij boeken. Of bij zangers.quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:28 schreef wyccie het volgende:
Nee, maar wel heel vaak "Kon ik dat maar"![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |