Ik zei dat ie kutmuziek draaide, gelijk een kickquote:
Die 2e screen van hem is leuker vin ik,quote:
Nee, je moet gewoon bij een vent een meisjesnaam hebben en bij een meisje een grappige naam, dan komt het wel goed, en direct het gesprek aangaan niet zitten lurken, gewoon meteen complimentje geven.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:21 schreef Biefstuk het volgende:
Damn, wordt hele tijd gekicked omdat mijn webcam niet aanstaat, zijn fok! gasten die hun webcam wel aandoen?
En wij kunnen hun aanklagen wegen het schenden van Microsofts Copyright,quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:56 schreef Buschetta het volgende:
Maken jullie je maar geen zorgen hoor,...
Er zijn geen duidelijke voorwaarden aan de website verbonden. Sterker nog ze geven zelf aan wat er kan gebeuren
[..]
[..]
Om toegang te krijgen tot een chat hoef je geen voorwaarden te accepteren. Dus in een rechtzaal zouden ze geen poot hebben om op te staan. Volgens de N.L wet is het namelijk zo dat als er voorwaarden op de website staan (kon ze niet zo snel vinden) dan is het zo dat zonder nadrukkelijke acceptatie van die voorwaarden je simpelweg niet verantwoordelijk bent voor het maken en posten van screenshots. (jurisprudentie)
En het is sowiezo geen onrechtmatig verkregen content. De webcammer geeft toestemming doordat hij op een openbare website plaats neemt achter de cam. Hij/zij gaat tenslotte ook akkoord met de voorwaarden dat er eventueel screenshots kunnen worden genomen.
Ga maar lekker door met het plaatsen van chats hoor. En maak je geen zorgen over een eventuele rechtzaak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |