Nog steeds niet? En je licentie was nog geldig?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 16:08 schreef mspoez het volgende:
[huil]
De streams doen helemaal niks meer... geen betaalscherm, niks. Enkel zwart.
[/huil]
Het was al gelukt nu, zag ik. Voor een weekquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:27 schreef mazaru het volgende:
Heb ik voor een maand betaald, doen ze het niet
Ik blijf dat verrekte betaalvenstertje maar krijgen.
Ik ben al aan het mailen met Tien
Volgens mij kun je c:\windows\system32\drivers\etc\hosts aanpassen met notepad en de volgende regel toevoegen: (dus onder localhost)quote:Op woensdag 5 september 2007 02:18 schreef avonne het volgende:
Ik word schijtziek van deze hier
[afbeelding]
pagina's laden wel tot leesbaar, maar niet verder.
Is daar een middeltje tegen?
quote:Op vrijdag 7 september 2007 12:15 schreef Kailany het volgende:
Alleen stream 2 loopt bij mij op dit moment goed, stream 1 hapert en stream 3 en 4 heb ik niet aan, want er valt daar toch niks te zien... hebben hier meer mensen last van?
quote:Op zondag 16 september 2007 23:55 schreef markisboer het volgende:
hallo mensen
ik heb vandaag 2 keer voor de streams betaald
maar krijg geen beeld ik krijg een bericht dat er geen verbinding met de server kan worden gemaakt kan iemand mij vertellen hoe ik dit kan aanpassen ?
Ben er weer vandaag , met 03:55 3 december. Volgens mij moet je ook direct je tijd weer terug zetten, dan hou je de shortests limits. Succesquote:Op zaterdag 15 september 2007 23:36 schreef chufi het volgende:
ff een update hier, Als je streams hebt besteld en je zet je datum terug . De gelijke datum/tijd pikt ie niet en mogelijk dat ie dan een marge van minder dan 10 min later niet pikt. Ben er nog mee bezig om fijn te tunen. 10 min marge pikt het prgramma. Dus in mijn situatie: 1 maand per 1 december. Door te klooien zit ik nu op 3 december 2007 03:50 of zo, maar ik heb tot 1 jan 2008 .
Heb ze nu sinds 10 sep 2007. In mn vorige message was ik iets te voorbarig door te spelen met datums , zoals half december daar ging het toen fout.
Media player 9 deed het hier prima met XP.quote:Op maandag 17 september 2007 02:51 schreef chufi het volgende:
Lullig te horen. Check ff je Window Media versie , moet geloof ik versie 11 zijn minimaal.
Check verder je datum van aankoop en opstart datum.
?quote:Op zondag 16 september 2007 23:55 schreef markisboer het volgende:
hallo mensen
ik heb vandaag 2 keer voor de streams betaald
maar krijg geen beeld ik krijg een bericht dat er geen verbinding met de server kan worden gemaakt kan iemand mij vertellen hoe ik dit kan aanpassen ?
Ik kreeg heel netjes een link van Tien via e-mail, waar ik op moest klikken, en dan kreeg je daar een maand streams op.quote:Op woensdag 19 september 2007 09:53 schreef Rising het volgende:
Dank Avonne, ik heb nu eerst maar even gemailed met de helpdesk van Tien. Moet je wel weer een account voor aanmaken en al je persoonlijke gegevens achterlaten. Zucht lang leve het* ik kan uit mijn duim zuigen*
Ik wacht nog even braaf af
Hartstikke lief van jequote:Op woensdag 19 september 2007 20:12 schreef Rising het volgende:
Hi Mazaru,
Ook ik kreeg later vandaag een link in mijn mail en jahoor het werkte weer. Ik had ook voor een maand betaald overigens. Heb je toevallig iets aan mijn link? Ik wil hem je anders best toesturen. Of zeg ik nu iets heeeel doms
ris
Heb ik ook een keer gehad, ja. Sprong van de ene stream naar de andere.quote:Op donderdag 20 september 2007 19:18 schreef NG het volgende:
Ik hoop dat ik het hier op goede plek vraag. Ik gebruik de streams van HidiHo en heb er steeds last van dat zonder de pc aan te raken het geluid soms bij de ene stream verdwijnt en vervolgens bij een andere stream aangaat. Is dit een feature die ik over het hoofd heb gezien ofzo? Hoe dan ook, het is soms best vervelend als je ineens vanuit het niet Amanda hoort schreeuwen terwijl je naar het pianospel van Huub zat te luisteren
Ik heb je een PM gestuurdquote:Op maandag 1 oktober 2007 00:22 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Hallo Hidiho.....
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:30 schreef kleinzusje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dank voor je hulp
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
Dat zou best eens kunnen kloppen. Let er wel even op of de cpu niet in een energy besparende mode staat.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:24 schreef jassy het volgende:
Ik heb niet zozeer een probleem maar een vraag:
Ik heb een laptop met de volgende specs:
Mobile Pentium 4 3.06GHz
512MB DDR3200
Geforce FX 5350 64MB
Windows XP
WMP 11
Nu is het zo dat, wanneer ik 3 streams open en deze op mijn laptop laat draaien, deze mijn bijna gehele CPU opvreten. Nu is het zeker geen topmodel meer, maar nu is mijn vraag of dit wel normaal is, en hoe ik eventueel het CPU gebruik naar beneden kan krijgen?
Dank je wel voor je antwoordquote:Op woensdag 3 oktober 2007 00:22 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat zou best eens kunnen kloppen. Let er wel even op of de cpu niet in een energy besparende mode staat.
Een laptop schakeld in sommige gevallen namelijk naar een lagere kloksnelheid als ie niet volledig gebruikt wordt.
Ik zelf heb een AMD3700+ op 2.2Ghz
1Gig geh
Geforce 7800GT 512MB
XP WMP11
CPU belasting tussen de 30 en 60% bij 4 streams
op 34% bij de originele grootte (480x270)
en maximale pieken van 60% bij maximale grootte (840x525)
dus met kleinere spelers gebruik je minder cpu
verder kun je weinig doen om het CPU gebruik naar beneden te krijgen
Jammer dat je de link van Talpa al gebruikt hebt. Het lijkt erop dat de licentie bestanden corrupt zijn.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:37 schreef BarryK het volgende:
Ik heb sinds gisteren ook problemen met de streams(net nu het leuk begint te worden, sinds tijden).
Ik krijg bij HiDiHo helemaal geen streams, dus ben naar talpa.tv gegaan en daar krijg ik een betaalscherm.
Echter, heb ik betaald op 17 september voor een maand.
Wat verschillende dingen geprobeerd, belangrijkste was dat bij systeemcheck stap 4 (snelheidscontrole) heel erg lang duurt, moet 1024 kbps zijn... nu heb ik ergens anders even een speedcheck gedaan, waaruit kwam dat ik met zo'n 11859 kbps down. Ik betwijfel of het hier aan kan liggen aangezien dit alleen zou moeten zorgen voor haperende streams (volgens mij).
Heb Talpa gemaild die kwamen direct met een link voor nieuwe licentiealleen is er 0.0 veranderd aan het probleem.
Krijg nog steeds betaalscherm.
Help plz?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |