Ik weet ze eigenlijk altijd allemaalquote:Op donderdag 7 juni 2007 21:38 schreef MutZ het volgende:
Ik weet ze tot nu toe allemaal
Meestal mis ik er 1quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:40 schreef Glacier het volgende:
[..]
Ik weet ze eigenlijk altijd allemaal
gisteren idd gehoordquote:Op donderdag 7 juni 2007 21:37 schreef MutZ het volgende:
[..]
Volgens mij zat die gisteren in het request uur...
quote:
Ik ben dat ondertussen ook aan het doenquote:
graag gedaanquote:Op donderdag 7 juni 2007 21:41 schreef Againzender het volgende:
Net Grant Lee Buffalogeweldig om weer eens te horen, heb ik mij destijds eens helemaal aan bagger mee gezopen vanwege een meisje
Die ging vertraagd uit zijn plaat op Dune.quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:42 schreef D.Rose het volgende:
ik hoor "klabbaf"
ligt er een fietser voor de deur op de stoep
Requestje van Roosjequote:Op donderdag 7 juni 2007 21:41 schreef Againzender het volgende:
Net Grant Lee Buffalogeweldig om weer eens te horen, heb ik mij destijds eens helemaal aan bagger mee gezopen vanwege een meisje
klabbafquote:Op donderdag 7 juni 2007 21:42 schreef D.Rose het volgende:
ik hoor "klabbaf"
Had die teveel gezopen?quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:42 schreef D.Rose het volgende:
ik hoor "klabbaf"
was vast geen verzoekplaatquote:Op donderdag 7 juni 2007 21:42 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Die ging vertraagd uit zijn plaat op Dune.Of eigenlijk op zijn plaat
![]()
Monsoonquote:Op donderdag 7 juni 2007 21:43 schreef purplerose het volgende:
Er gaat toch niemand hier monsoon aanvragen he
hihihiihihquote:Op donderdag 7 juni 2007 21:44 schreef wolfrolf het volgende:
Bluuggh Monsoon. Kappenou met die plaat
omg wtfquote:
Je weet maar nooit met die mensen hierquote:Op donderdag 7 juni 2007 21:43 schreef purplerose het volgende:
Er gaat toch niemand hier monsoon aanvragen he
quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:45 schreef JeroenV het volgende:
Wisten jullie dat die zanger een jongen is?
Ik zou me volgens mij ook helemaal kapot schamenquote:Op donderdag 7 juni 2007 21:44 schreef D.Rose het volgende:
[..]
geen idee
Hij had wel een rode kop, maar dat was meer vanuit schaamte denk ik
Toen ik de clip voor het eerst zag was ik er zeker van, het is een vrouw ! Maar het is een jongen... Tsja, normaal gesproken verven die niet hun nagels.quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:45 schreef JeroenV het volgende:
Ja, ik wist hetquote:Op donderdag 7 juni 2007 21:45 schreef JeroenV het volgende:
Je zult er maar op lijken...quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Toen ik de clip voor het eerst zag was ik er zeker van, het is een vrouw ! Maar het is een jongen... Tsja, normaal gesproken verven die niet hun nagels.
Ik verf me nagels niet vaakquote:Op donderdag 7 juni 2007 21:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Toen ik de clip voor het eerst zag was ik er zeker van, het is een vrouw ! Maar het is een jongen... Tsja, normaal gesproken verven die niet hun nagels.
Het werd mij tijdens de clip gezegd en nog geloofd ik het nietquote:Op donderdag 7 juni 2007 21:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |