Ik vond het vroeger bagger, maar kan er nu wel van genieten.quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:21 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dit soort muziek blijf ik gewoon echt vet tof vinden !![]()
heb net michiel een mailtje gestuurd met die requestquote:
* Vraagt zijn broer of hij die cd nog eens mag lenen!quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:23 schreef wolfrolf het volgende:
Nu wil ik Rainbow To The Stars ook horen
vraag maar aanquote:Op donderdag 7 juni 2007 21:23 schreef wolfrolf het volgende:
Precies, je haalt me de woorden uit m'n mond.quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:22 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik vond het vroeger bagger, maar kan er nu wel van genieten.
Lekker nostalgisch en vrolijk
quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:23 schreef wolfrolf het volgende:
Dan de lange versie van Tom Wilson: Technocat ook!quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:23 schreef purplerose het volgende:
[..]
heb net michiel een mailtje gestuurd met die request![]()
Ik ben 19 dagen jonger dan purplerosequote:Op donderdag 7 juni 2007 21:24 schreef Litton-Lane het volgende:
@Drose: Hoe jong/ oud was jij ook alweer dan. Als ik zo vrij mag zijn....![]()
Ik heb volgens mij wel wat hardcore, maar die dus nietquote:Op donderdag 7 juni 2007 21:24 schreef Glacier het volgende:
[..]
Schandalig!
Ik heb hier nog wel een aantal hardcore cd's liggen...overnemen?
Okee! Gaar nummer nu, trouwensquote:Op donderdag 7 juni 2007 21:20 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Moment, ben even helemaal uit mijn plaat aan het gaan
Ik heb er ook nog een helehoop. Lekker soms voor de frustratie in de autoquote:Op donderdag 7 juni 2007 21:24 schreef Glacier het volgende:
[..]
Schandalig!
Ik heb hier nog wel een aantal hardcore cd's liggen...overnemen?
6 jaar voor mij dus...quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:25 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik ben 19 dagen jonger dan purplerose
Ik kende hem iddquote:
quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:29 schreef ALTF4 het volgende:
[..]
Sorry... Ik vind het een gaar nummer. Zo beter![]()
Ik heb ook nog complete shows van 2 uur opgenomen van het toenmalige New Dance Radio...maar ik luister het (afgezien van af en toe een commerciele trackjes op de radio) eigenlijk nooit meer...quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:25 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik heb er ook nog een helehoop. Lekker soms voor de frustratie in de auto![]()
Je weet toch hoe het werktquote:Op donderdag 7 juni 2007 21:30 schreef Glacier het volgende:
[..]
Als ze nou eens de nieuwe draaiden, ipv deze uitgekauwde 3FM high rotation plaat...
Nou, vooruit, goede smaak is niet voor iedereen weggelegdquote:Op donderdag 7 juni 2007 21:29 schreef ALTF4 het volgende:
[..]
Sorry... Ik vind het een gaar nummer. Zo beter![]()
zo heb ik nog bandjes met mixen Live vanuit de splash in Ammerzode. En mp3`s van Parkzichtquote:Op donderdag 7 juni 2007 21:30 schreef Glacier het volgende:
[..]
Ik heb ook nog complete shows van 2 uur opgenomen van het toenmalige New Dance Radio...maar ik luister het (afgezien van af en toe een commerciele trackjes op de radio) eigenlijk nooit meer...
*zittend een solonaise doetquote:Op donderdag 7 juni 2007 21:32 schreef purplerose het volgende:
Bestel maar bestel maar bestel maar *dansje doet*
Volgens mij zat die gisteren in het request uur...quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:36 schreef Litton-Lane het volgende:
Killing in the name: Ook een goede request!
Niet gehoordquote:Op donderdag 7 juni 2007 21:37 schreef MutZ het volgende:
[..]
Volgens mij zat die gisteren in het request uur...
Bewijs het maar.quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:38 schreef MutZ het volgende:
Ik weet ze tot nu toe allemaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |