Dan gaan ze toch in een van hun hotels zitten.quote:Op donderdag 7 juni 2007 18:38 schreef mrPanerai het volgende:
Dus nu wordt heel de familie Hilton gestraft...want 40 dagen met Paris in hetzelfde huis...
doe eens normaal joh.quote:Op donderdag 7 juni 2007 18:40 schreef magnifor het volgende:
Was te verwachten eigenlijk. Pappie heeft vast rond gebeld en de portemenee flink open getrokken.
is dit het centrale bash topic ofzeau?quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:02 schreef Frederiqueske het volgende:
die Nicky is nog ERGER dan die paris.... beiden![]()
![]()
jij bent zo'n eentje die denkt ooit wat te krijgen met paris...quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:04 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
is dit het centrale bash topic ofzeau?![]()
ik wil graag op een respectvolle manier een discussie voeren.
misschien dat je lekker naar PUB kan gaan, daar zitten de kleuters namelijk.![]()
nee, ik vind dat het daar in dit topic niet om gaat.quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:04 schreef oor het volgende:
[..]
jij bent zo'n eentje die denkt ooit wat te krijgen met paris...paris hilton fan.
en dan heb jij het over een respectvolle discussie hebben???quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:04 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
is dit het centrale bash topic ofzeau?![]()
ik wil graag op een respectvolle manier een discussie voeren.
misschien dat je lekker naar PUB kan gaan, daar zitten de kleuters namelijk.![]()
ze had nu toch een konijn. die hond is allang geumpt dacht ik.quote:Op donderdag 7 juni 2007 20:07 schreef Skaai het volgende:
Zou ze een mini enkelband laten maken voor d'r chihuahua?
Dan zijn ze weer matchend.
Ik zou gewoon een feestje thuis gevenquote:Op donderdag 7 juni 2007 20:16 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik vind een omtrek van 1 km toch wel veel hoor.![]()
Nou en??quote:Op donderdag 7 juni 2007 20:20 schreef Tinkepink het volgende:
Ik heb sterk het gevoel dat dit een gevalletje klassenjustitie is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |