kikker?quote:Op donderdag 7 juni 2007 18:45 schreef Niek. het volgende:
Hier is een iets completer overzicht
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:04 schreef Elusive het volgende:
ik hang er 1 aan m'n vriendin, misschien kom ik er dan eindelijk achter waar ze elke nacht uithangt![]()
ik hang er 1 aan m'n vriendin, misschien kom ik er dan eindelijk achter waar ze elke nacht uithangt![]()
ghé zie je de foto's van je vader ook esquote:Op donderdag 7 juni 2007 19:04 schreef Elusive het volgende:
Hij lag te slapenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 07:58 schreef freud het volgende:
Ik heb het experiment ook uitgevoerd! Ik heb mijn kat met een Canon 20D met 70-200 uitgerust. Er is denk ik een technische storing geweest, want ik kreeg 540 dezelfde foto's.
Hij was hoogstwaarschijnlijk fysiek incapabel het experiment uit te voeren.quote:
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:29 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
Hij was hoogstwaarschijnlijk fysiek incapabel het experiment uit te voeren.
[afbeelding] + kat weets
quote:Op donderdag 7 juni 2007 18:42 schreef JamesBrowny het volgende:
[afbeelding]
Die kat maakt nog best mooie foto's!
dit idee bestaat al jaaaaaarenquote:The CatCam went up in 1996 September, and has been running continuously ever since.
Apart, je zou eerder verwachten dat de camera werd gejat.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:16 schreef zhe-devilll het volgende:
Wat hebben die beesten een sociaal leven zeg!
Al die buurkatten op de foto
Geinig om te zien.
Ik had mijn dure camera ook eens om de hond zijn nek gehangen, hond naar buiten geschopt, hond gejat, camera lag voor op de stoep
![]()
'quote:Op donderdag 7 juni 2007 18:32 schreef Profesor het volgende:
Kat schiet eigen plaatjes
De Duitser Jürgen Perthold komt wel met een hele bijzondere uitvinding: de poezencamera. De camera weegt maar zeventig gram en kan om de hals van de kat worden bevestigd. Om de minuut neemt de camera een foto die naar uw computer wordt verzonden.
http://www.mr-lee-catcam.de/quote:Op zaterdag 9 juni 2007 10:03 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Heeft iemand enig idee tot op welke afstand dit werkt
motordrive er onder hangenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:09 schreef freud het volgende:
En hoe train je die kat om netjes na elke foto door te draaienEn hoe kunnen ze dat uberhaupt zonde duim??!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |