quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:39 schreef TwyLight het volgende:
en ik maar 400kb/s kon halen,
Ik ben momenteel erg hard bezig met 802.11N (draft 2.0) routers. Die worden ook weer tof... Tenminste, dat is het streven.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:42 schreef Jarno het volgende:
Volgens Swets is Sitecom tof. (En ik denk dat hij daar gelijk in heeft gezien de reviews).
Cool, gefeliciteerd.quote:
Ik heb de web 2.0 buzzwords beperkt tot een minimumquote:
Scherm kan je locken met bijvoorbeeld dit programma: DeskShade. of gewoon naar het inlogscherm gaan zonder uit te loggen.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:45 schreef NiGeLaToR het volgende:
En wordt je gebeld dat het helaas iemand anders is geworden toen ze onder 'symantec web' zijn gaan kijken
Vraagje: Ik heb dat 'autoalarm' geinstalleerd en wil dat deze actief wordt als de notebook even alleen gelaten wordt. Kan dit en zo ja hoe?
Vraagje 2: Hoe kan ik uberhaupt het scherm locken, of laten locken, als ik het ding even alleen laat?
Onder Quicksilver doe ik dat door 'LockScreen' te toetsen.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:45 schreef NiGeLaToR het volgende:
En wordt je gebeld dat het helaas iemand anders is geworden toen ze onder 'symantec web' zijn gaan kijken
Vraagje: Ik heb dat 'autoalarm' geinstalleerd en wil dat deze actief wordt als de notebook even alleen gelaten wordt. Kan dit en zo ja hoe?
Vraagje 2: Hoe kan ik uberhaupt het scherm locken, of laten locken, als ik het ding even alleen laat?
hey nicequote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:16 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Onder Quicksilver doe ik dat door 'LockScreen' te toetsen.
Je kunt het ook instellen via Hulpprogramma's-Sleutelhangertoegang
Daar klik je onder Voorkeuren 'Toon Status in Menubalk' aan. Het sleuteltje wat je dan in je balk zit verschijnen, lockt je scherm.
Ik heb 'em op DVDquote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:13 schreef Q. het volgende:
Wat is WarGames toch een geniale nerd-film.
Volgens mij hebben mijn ouwelui die film nog op zolder liggen. In Betamaxquote:
boeie hoe hij eruit zietquote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:26 schreef Jarno het volgende:
Kun je daar ook nukes mee zien aankomen ofzo?!
sisi op mijn schermquote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:26 schreef Jarno het volgende:
Kun je daar ook nukes mee zien aankomen ofzo?!
En ik voel me al oud omdat ik hem nog op VHS heb.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:34 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Volgens mij hebben mijn ouwelui die film nog op zolder liggen. In Betamax![]()
Dat komt omdat Stuart en z'n maten het antenna array hebben opgeblazen.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:25 schreef DutchErrorist het volgende:
Owja msn doet het hier niet en gmail ook niet
Albuquerque, NMquote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:50 schreef Remzz het volgende:
Waar ben je naar opweg?
Ja zoiets jaquote:
Owja donders....quote:
Thx mensen!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:16 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Je kunt het ook instellen via Hulpprogramma's-Sleutelhangertoegang
Daar klik je onder Voorkeuren 'Toon Status in Menubalk' aan. Het sleuteltje wat je dan in je balk zit verschijnen, lockt je scherm.
Hoe krijg je het toch iedere keer voor elkaar dingen met Quicksilver te doen die mij niet lukkenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:16 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |