er zijn ongezondere dingen om aan verslaafd te zijnquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:13 schreef HAL9000S het volgende:
Ik eet er nu zo'n 5 per week denk ikHulpeloos verslaafd.
Ja he?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 23:53 schreef __Saviour__ het volgende:
Lekkere commentaren voor die 5 slechtsen zeg
Utrecht komt er met 66e, 85e en 99e niet best vanafquote:Op vrijdag 6 juli 2007 23:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja he?
Ik zit nu even op plaatsnaam te zoeken.
Jammer dat ze helemaal niet in onze buurt zijn geweest (Haarlem, Bloemendaal, IJmuiden enzo).
Zijn niet echt bij mij in de buurt geweest jammer had wel eens willen weten hoe de visboeren bij mij in de buurt er af kwamenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 23:50 schreef golfer het volgende:
De jaarlijkse AD-haringtest is er weer:
http://www.ad.nl/haringtest/article1486988.ece
quote:conclusie: Aan de voorkant van een verkoopwagen zit een klep. Als Kramer die nu eens laat zakken zal hij menig haringliefhebber een zeer groot plezier doen
quote:conclusie: Suggestie voor Blijdorp. Leg een dergelijke haring voor zijn kooi, Bokito zal achteruit deinzen en nooit meer de behoefte hebben om weg te lopen.
Bij Van Daalen zijn ze idd goed te eten. Vreemd dat Vishandel Volendam op HC niet getest is.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:13 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Utrecht komt er met 66e, 85e en 99e niet best vanaf... die van de 66e heb ik (later) geproefd en viel best mee
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |