quote:
Met uitjesquote:Op donderdag 7 juni 2007 17:48 schreef vats het volgende:
Jaja ze zijn er weer de Hollandse Nieuwe! Heb er gisteren 2 op en vandaag 3! Om van te smullen! Natuurlijk wel bij de visboer vandaan, want haring en supermarkten gaan echt niet samen....
Hij was lekker. Prima kwaliteit dit jaar.quote:Op donderdag 7 juni 2007 20:29 schreef golfer het volgende:
Ik ga straks de kwaliteit ervan even testen. Heb er vanmiddag eentje bij de viskraam laten inpakken voor mij.
Inpakken?quote:Op donderdag 7 juni 2007 20:29 schreef golfer het volgende:
Ik ga straks de kwaliteit ervan even testen. Heb er vanmiddag eentje bij de viskraam laten inpakken voor mij.
Haring oxideert heel snel, dan wordt ie ranzig.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:47 schreef Jarno het volgende:
Jaja Piet, een echte vent eet 'm zo aan de kraam, terwijl -ie 2 tellen daarvoor nog al z'n ingewanden had of in de zee zwom maar sommige mensen willen ook thuis een haring eten. Niet zo elitair he.
Corenwijn hoeft van mij niet, en uitjes al helemaal niet. Die uitjes zwemmen er in de zee ook niet bij....quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:13 schreef Againzender het volgende:
Gisteren bij de viskraam eentje gegeten (nou ja, eentje, mijn zoontje van 2 heeft meer dan de helft opgegeten) en nog twee meegenomen naar huis zodat mijn vrouw ook wat had. Visboer had voor Corenwijn gezorgd, best een lekkere combinatie.
En geen uitjes natuurlijk, een goede haring heeft dat niet nodig.
Klinkt als een ouwe haring.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:02 schreef BigBadPete het volgende:
Gewoon oude haring? Of is er ook kwaliteitsverschil in de aangevoerde nieuwe?
BROODJE haring.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:43 schreef oor het volgende:
gister en vandaag een broodje haring op.
erg lekker zijn ze dit jaar....
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:07 schreef Skic. het volgende:
[..]
Dat is toch geen haring eten! Aan het staartje met uitjes!
Alsof ie daardoor lekkerder wordt...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:07 schreef Skic. het volgende:
[..]
Dat is toch geen haring eten! Aan het staartje met uitjes!
Ik stel voor dat op dit soort posts een ban van een week of 2 komt te staan.quote:
Jij kon het verschil met vorig jaar proeven? Wat een ongelovelijke autist moet jij zijn!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:56 schreef winterapfel het volgende:
lekker dit jaar!
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:01 schreef Skic. het volgende:
[..]
Jij kon het verschil met vorig jaar proeven? Wat een ongelovelijke autist moet jij zijn!
je weet dat de haring die je nu eet best wel eens van een jaar geleden kan zijn? haring kan namelijk 2 jaar lang in diepgevroren bewaard worden zondr smaakverliesquote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:01 schreef Skic. het volgende:
[..]
Jij kon het verschil met vorig jaar proeven? Wat een ongelovelijke autist moet jij zijn!
Ik wist dat niet en ik ga geen haring eten todat ik mijn eindpresentatie heb gehad.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:31 schreef donald_dick het volgende:
[..]
je weet dat de haring die je nu eet best wel eens van een jaar geleden kan zijn? haring kan namelijk 2 jaar lang in diepgevroren bewaard worden zondr smaakverlies
waarom nog niet, 90 procent kans dat ie gevangen is door een Noorquote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:32 schreef Skic. het volgende:
[..]
Ik wist dat niet en ik ga geen haring eten todat ik mijn eindpresentatie heb gehad.
Deenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:37 schreef donald_dick het volgende:
[..]
waarom nog niet, 90 procent kans dat ie gevangen is door een Noor
die uitjes zijn ook nieuwquote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:16 schreef deedeetee het volgende:
Nou ze smaakten me goed vandaag hoor en de uitjes óók
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |