Dat vond ik ook vele malen walgelijker dan dat tenen likken.quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:52 schreef 2live het volgende:
[..]
oh, ik vond het walgelijk dat hij amanda kuste.![]()
Maar levert wel mooie plaatjes op als iemand er in trapt..quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:58 schreef scanman01 het volgende:
Gebroken glas in het zwembad gevallen. Da's niet prettig.
Wat echt walgelijk is.......Eric en Natasjaquote:Op donderdag 7 juni 2007 16:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat vond ik ook vele malen walgelijker dan dat tenen likken.
Moeder en walgelijke zoon...quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat echt walgelijk is.......Eric en Natasja![]()
![]()
![]()
Geen geheugen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:03 schreef 2live het volgende:
amanda snapt niet hoe je gemeen kunt zijn tegen iemand die je mag. Zij 'heeft' heel veel met Eric.
En ze is voor het gemak maar vergeten wat ze bij Eric heeft gedaan toen met die stoel. [ flikker eric zijn stoel] Handig zo'n kort geheugen.
Dat is uitgepraat!!!quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:03 schreef 2live het volgende:
amanda snapt niet hoe je gemeen kunt zijn tegen iemand die je mag. Zij 'heeft' heel veel met Eric.
En ze is voor het gemak maar vergeten wat ze bij Eric heeft gedaan toen met die stoel. [ flikker eric zijn stoel] Handig zo'n kort geheugen.
De rap voor Brian!quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:58 schreef scanman01 het volgende:
Gebroken glas in het zwembad gevallen. Da's niet prettig.
Maar dat is Manny alweer vergeten.quote:
Dat is antiekquote:Op donderdag 7 juni 2007 17:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
De rap voor Brian!
Broken glass everywhere,
people pissing on the station, y'know they just don't care
can't take the smell, can't take the noise
got no money to move on, I guess I got no choice...
Grandmaster Flash & the Furious Five, uiteraard.
Laat hem eerst het nummer Jij bent de zon van jop uit de bus eens coveren..quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
De rap voor Brian!
Broken glass everywhere,
De rap voor Eric:quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
De rap voor Brian!
Broken glass everywhere,
Nueh..... ze is trouwens ook nooit te beroerd om te toegevenquote:Op donderdag 7 juni 2007 17:08 schreef Meganog het volgende:
Amanda kiest geen groep...
Amanda kán ook niet nadenken.quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:06 schreef beequeen het volgende:
Dellie heeft nog nooit nagedacht over back-up. Dat is niet zo moeilijk, als je dagelijks gedekt wordt.
Toevoeging.quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:09 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
De rap voor Eric:![]()
Don't push me, cos I'm close to the edge...
I 'm trying not to lose my head...
hahaha, it's like a jungle....quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:09 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Doe effe normaal!quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:12 schreef farceman het volgende:
Wie is die crimineel in huis?
POST!quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:08 schreef noekje het volgende:
Wat is Amanda opeens preuts met haar handdoekje. Voelt ze zich toch een beetje rot door de opmerkingen van Lieke gisteren? '8 kilo aankomen!! Ik val hier alleen maar af'
En weer wordt hij gelijk naar achteren geroepen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:16 schreef beequeen het volgende:
Wifebeater loopt zachtjes te schelden. Focking, focking, focking Natasja.
Bij Eric past meer White Lines, ook van Grandmaster Flash, dit keer met Melle Mel.quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:09 schreef Nostalgist het volgende:
Vind je? Het leek er tot 10 minuten geleden toch sterk op dat ze beide bezig waren Amanda ervan te overtuigen hoe slecht Eric en Natasia waren.quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:19 schreef noekje het volgende:
Toch lijkt het dat men bij Huub eens gewoon kan lullen. Gewone prietpraat, geen spelzaken, geen paragelul, geroddel etc. Huub en Lieke kunnen dat ook heel goed samen. Het is gewoon een verademing om te horen.
Wat heeft ze Brian misdaan die trol ?quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:16 schreef beequeen het volgende:
Wifebeater loopt zachtjes te schelden. Focking, focking, focking Natasja.
10 minuten geleden inderdaad, nu 10 minuten een normaal gezellig gesprek.quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:21 schreef Day het volgende:
[..]
Vind je? Het leek er tot 10 minuten geleden toch sterk op dat ze beide bezig waren Amanda ervan te overtuigen hoe slecht Eric en Natasia waren.
nee hoor.... mededelen, amanda is nooit te overtuigen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:21 schreef Day het volgende:
[..]
Vind je? Het leek er tot 10 minuten geleden toch sterk op dat ze beide bezig waren Amanda ervan te overtuigen hoe slecht Eric en Natasia waren.
Of hij wordt naar achteren geroepen om te praten over zijn bezoek/raplessen? Dat gebeurt 9 van de 10 keer nl. Bij ALLE bewoners.quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:18 schreef farceman het volgende:
[..]
En weer wordt hij gelijk naar achteren geroepen.
Ik beging er echt een beetje genoeg van te krijgen, hoe vaak moet je door achter bescermd worden tegen alles en iedereen.
Klopt, maar daarna volgt meestal een normaal gesprek.. Waarin mensen gewoon lekker kunnen vertellen wat ze normaal zouden doen, dingen met elkaar delen zonder 'het spel' in haar achterhoofd te hebben.... Het valt me op dat bijvoorbeeld Eric constant bezig is met het zwartmaken van anderen, Brian en Amanda ook, Natasia nog weer wat minderquote:Op donderdag 7 juni 2007 17:21 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik.quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:21 schreef Day het volgende:
[..]
Anders lees je ff, Er word toch niet gezegd dat ie NOOIT over het spel praat?quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:21 schreef Day het volgende:
[..]
ah je was me net voorquote:Op donderdag 7 juni 2007 17:26 schreef SiRojK het volgende:
Lieke@Cameltoe.goudenkooi.tv:
[afbeelding]
Dat zijn er al twee vandaag.quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:26 schreef SiRojK het volgende:
[afbeelding]
Hij lijkt wel op David Beckhamquote:Op donderdag 7 juni 2007 17:26 schreef Meganog het volgende:
Weer wat verhaaltjes over Danny...die plakte een grote pleister over zijn tattoo van Amanda als hij vreemd wilde gaan.
Uh, die benen lijken wel van Natasia.quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:26 schreef SiRojK het volgende:
[afbeelding]
way een benen heeft die meid, het is net een bouwvakkerquote:Op donderdag 7 juni 2007 17:26 schreef SiRojK het volgende:
[afbeelding]
Vergeleken met de andere benen in het huis valt het best meequote:Op donderdag 7 juni 2007 17:27 schreef robert2006 het volgende:
[..]
way een benen heeft die meid, het is net een bouwvakker
Klopt, maar vaan haar trek ik het beter, omdat ze gespierd zijn....quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:27 schreef robert2006 het volgende:
[..]
way een benen heeft die meid, het is net een bouwvakker
Het was een combi. Huub probeert Dellie aan haar verstand te peuteren dat Wifebeater een rat is.quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:21 schreef Day het volgende:
[..]
Ik zie weinig verschil tussen de benen van Natasia en Lieke. Ze hebben beide stalpoten.quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Vergeleken met de andere benen in het huis valt het best mee![]()
Gelukkig zie ik wel een enorm verschilquote:Op donderdag 7 juni 2007 17:34 schreef Day het volgende:
[..]
Ik zie weinig verschil tussen de benen van Natasia en Lieke. Ze hebben beide stalpoten.
als je ze naast elkaar ziet staan? een wereld van verschil.quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:34 schreef Day het volgende:
[..]
Ik zie weinig verschil tussen de benen van Natasia en Lieke. Ze hebben beide stalpoten.
En ik ook. Lieke heeft stevige benen, Natasia dikke benen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:34 schreef scanman01 het volgende:
Gelukkig zie ik wel een enorm verschil
Er zit goddorie ook een kilo of 20 verschil tussen die 2!quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
En ik ook. Lieke heeft stevige benen, Natasia dikke benen.
quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:36 schreef scanman01 het volgende:
Amanda's moeder heeft haar geleerd dat ALS je liegt, dat je die leugen dan ook zo lang mogelijk moet volhouden.
Zelfs al spreken de beelden én de woorden voor zich, vol blijven houden dat je het niet gezegd heeft.quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:36 schreef scanman01 het volgende:
Amanda's moeder heeft haar geleerd dat ALS je liegt, dat je die leugen dan ook zo lang mogelijk moet volhouden.
Ach, niets mis om een beetje twijfel in dat hoofdje te planten. Het kan bij een volgende ruzie met Brian (en die komt er uiteraard) meespelen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:35 schreef Peter6000 het volgende:
Ze zouden toch niet op een enorm subtiele manier aan Amanda proberen duidelijk te maken dat Brian niet deugt?
Want dat werkt natuurlijk niet.
Op zich wel een wonder dat er iets is blijven hangen in die bovenkamer van amandaquote:Op donderdag 7 juni 2007 17:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zelfs al spreken de beelden én de woorden voor zich, vol blijven houden dat je het niet gezegd heeft.
Goede levensles is dat kind meegegeven.
Ze heeft al aangegeven dat haar moeder op Patty Brard lijkt. Need I say more?quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zelfs al spreken de beelden én de woorden voor zich, vol blijven houden dat je het niet gezegd heeft.
Goede levensles is dat kind meegegeven.
quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze heeft al aangegeven dat haar moeder op Patty Brard lijkt. Need I say more?
Vrienden voor het leven. Tot de volgende ontslagronde.quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:39 schreef scanman01 het volgende:
Eric en Natasia zijn echt niet meer bij elkaar weg te slaan geloof ik.
Als van een klap in je bek je verstand niet gaat werken, dan heb je geen verstandquote:Op donderdag 7 juni 2007 17:23 schreef 2live het volgende:
[..]
nee hoor.... mededelen, amanda is nooit te overtuigen.![]()
Lieke is toch niet een soort kelly? Ze heeft zo'n rare mannelijke bouw..Zou wel een giller zijn..quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:26 schreef SiRojK het volgende:
[afbeelding]
Ik hoop het, maar begin echt te twijfelen. Straks gaat het Eric nog lukken ook om erin te blijven. Volgens mij stemt Amanda hem er ook al niet uit.quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vrienden voor het leven. Tot de volgende ontslagronde.
Elke afgetrainde meid is een potentiele omgebouwde kerel?quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:41 schreef cobain94 het volgende:
[..]
Lieke is toch niet een soort kelly? Ze heeft zo'n rare mannelijke bouw..Zou wel een giller zijn..
Als mensen iemand niet mogen gaan ze als eerste altijd naar uiterlijkheden zoeken om iemand aan te vallen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:42 schreef mootie het volgende:
[..]
Elke afgetrainde meid is een potentiele omgebouwde kerel?![]()
Dan gaat die er volgende maand uit.quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik hoop het, maar begin echt te twijfelen. Straks gaat het Eric nog lukken ook om erin te blijven. Volgens mij stemt Amanda hem er ook al niet uit.
huub heeft het probleem dat zijn backing niet sterk is, lieke is namelijk niet echt betrouwbaar en jaap waait uiteindelijk met alle winden mee, dat zul je zien.quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het was een combi. Huub probeert Dellie aan haar verstand te peuteren dat Wifebeater een rat is.
Kwartje valt echter niet, en zal ook nooit vallen.
Ik dacht dat het Brian was, wat een vent! Lijkt ook dat ze behaard is.....quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:26 schreef SiRojK het volgende:
[afbeelding]
Jij snapt het!...tis jammer...maar ook logisch want op het innerlijk kunnen ze niks aanmerken omdat ze die mensen niet goed genoeg kennen...en vaak zijn de mensen die andere echt op uiterlijk afzeiken omdat ze niks beters weten ook lelijk!!quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als mensen iemand niet mogen gaan ze als eerste altijd naar uiterlijkheden zoeken om iemand aan te vallen.
Te dik, te dun, te gespierd, te mannelijk... enz enz. Zo werkt dat bij veel mensen.
Maar Natasia krijgt het niet vergoed van de verzekering, maar van JdM.quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:46 schreef Peter6000 het volgende:
En toch klopt het niet.
Ik heb laatst iets op tv gezien over weerloze mensen (zònder baan, en met chronische dingen) die een buikwandcorrectie niet vergoed kregen.
Maar die hadden allemaal enorm veel los vel hangen, en dat gaf een hoop hychiënische en praktische problemen.
Maar bij Natasia zie ik eigenlijk alleen maar een dikke pens.
En anders pakken ze je wel op een chronische aandoening.quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:47 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Jij snapt het!...tis jammer...maar ook logisch want op het innerlijk kunnen ze niks aanmerken omdat ze die mensen niet goed genoeg kennen...en vaak zijn de mensen die andere echt op uiterlijk afzeiken omdat ze niks beters weten ook lelijk!!
nou nee, denk ik niet, ik mag jaap niet, maar val hem niet aan op zijn uiterlijkheden, hetzelfde geldt voor natas en erik.quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als mensen iemand niet mogen gaan ze als eerste altijd naar uiterlijkheden zoeken om iemand aan te vallen.
Te dik, te dun, te gespierd, te mannelijk... enz enz. Zo werkt dat bij veel mensen.
Volgens mij moet je bij een buikwandcorrectie los vel hebben hangen, anders valt er weinig te corrigeren.quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:49 schreef Day het volgende:
[..]
Maar Natasia krijgt het niet vergoed van de verzekering, maar van JdM.
Ja, zo kun jij het zien. Het is waar dat, na het vertrek van Syl, het allemaal anders geworden is voor Huub.quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:46 schreef robert2006 het volgende:
[..]
huub heeft het probleem dat zijn backing niet sterk is, lieke is namelijk niet echt betrouwbaar en jaap waait uiteindelijk met alle winden mee, dat zul je zien.
hij probeert nu om toch wat mensen aan zijn kant te krijgen, zal hem niet lukken denk ik.
hij heeft het spel een beetje dom gespeeld
die pens wordt wel vergoedquote:Op donderdag 7 juni 2007 17:49 schreef Day het volgende:
[..]
betekent dan dat het hele forum vol zit met lelijke mensen?quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:47 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Jij snapt het!...tis jammer...maar ook logisch want op het innerlijk kunnen ze niks aanmerken omdat ze die mensen niet goed genoeg kennen...en vaak zijn de mensen die andere echt op uiterlijk afzeiken omdat ze niks beters weten ook lelijk!!
Ik hoorde haar toch echt een keer tegen Carlos zeggen dat zij de buikwand vergoed krijgt door de verzekering. Dat schijnt ook wel redelijk normaal te zijn voor mensen die ook een maagbandje hebben. De borsten zijn gesponsord maar de buikwand volgens mij niet.quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:49 schreef Day het volgende:
[..]
Lieke stemt Huub er nooit uit denk ik. Of Jaap echt 100% aan de kant van Huub staat weet ik niet eigenlijk.quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, zo kun jij het zien. Het is waar dat, na het vertrek van Syl, het allemaal anders geworden is voor Huub.
Toch heb ik vertrouwen in Japio en Lieke. Als Lieke of Japio Huub laten vallen, zijn zij de volgende die gaan.
De Bergmankliniek van Dr Laban is erg blij met de gratis publiciteit. To hang or not to hang.quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:51 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Volgens mij moet je bij een buikwandcorrectie los vel hebben hangen, anders valt er weinig te corrigeren.
jaap staat aan niemands kant, die stemt huub er ook zo uit als het kanquote:Op donderdag 7 juni 2007 17:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lieke stemt Huub er nooit uit denk ik. Of Jaap echt 100% aan de kant van Huub staat weet ik niet eigenlijk.
Wordt volgens mij niet meer vergoed hoor, zag laatst in 1 Vandaag schrijnende voorbeelden van weerloze mensen (zonder baan) met werkelijk lappen vel die erbij hingen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:52 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik hoorde haar toch echt een keer tegen Carlos zeggen dat zij de buikwand vergoed krijgt door de verzekering. Dat schijnt ook wel redelijk normaal te zijn voor mensen die ook een maagbandje hebben. De borsten zijn gesponsord maar de buikwand volgens mij niet.
tuurlijk maar dat doet huub ook als het moet..........iedereen gaat voor het geld ..(natas "zegt" van niet)quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:55 schreef robert2006 het volgende:
[..]
jaap staat aan niemands kant, die stemt huub er ook zo uit als het kan
OK. Ik dacht dat beide operaties gesponsord werden.quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:52 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik hoorde haar toch echt een keer tegen Carlos zeggen dat zij de buikwand vergoed krijgt door de verzekering. Dat schijnt ook wel redelijk normaal te zijn voor mensen die ook een maagbandje hebben. De borsten zijn gesponsord maar de buikwand volgens mij niet.
t kindje van god krijgt toch alles voor elkaarquote:Op donderdag 7 juni 2007 17:56 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Wordt volgens mij niet meer vergoed hoor, zag laatst in 1 Vandaag schrijnende voorbeelden van weerloze mensen (zonder baan) met werkelijk lappen vel die erbij hingen.
Daarom lijkt me het ook zo eigenaardig dat Natasia (met pens) straks een buikwandcorrectie krijgt.
Dan kan ze toch naar huis? Naar haar kindjes en haar ventje?quote:
nou daar wacht ik op ...ja ....quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:57 schreef CoT het volgende:
Mist Del haar spullen al?
Zo slim is ze niet, dat duurt nog wel even.quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:57 schreef CoT het volgende:
Mist Del haar spullen al?
ja maar mitch komt en dat bos stro in orde brengen duurt ook.......................quote:Op donderdag 7 juni 2007 18:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zo slim is ze niet, dat duurt nog wel even.
Ze moet ook eerst weer weten dat ze spullen had!quote:Op donderdag 7 juni 2007 18:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zo slim is ze niet, dat duurt nog wel even.
Je hebt ook mensen die helemaal niks van iemand weten en ze toch afzeiken, zoals jijquote:Op donderdag 7 juni 2007 17:47 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Lieke heeft gespierde dijen Natasia heeft van die aflopende kalkoenpootjes.quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:34 schreef Day het volgende:
[..]
Nee, Hebben jullie dat gedaan...Nee zegt Lieke... dat hebben Wij niet gedaan....quote:Op donderdag 7 juni 2007 18:17 schreef Disana het volgende:
Lieke ontkent glashard.
Dellie kan het ook hoor, heeft ze van haar moeder geleerd. Als je liegt, moet je de leugen ook volhouden.quote:Op donderdag 7 juni 2007 18:18 schreef mazaru het volgende:
Goed zo Lieke!
Liegen dat het gedrukt staat kan soms zo grappig zijn![]()
![]()
Schitterendquote:Op donderdag 7 juni 2007 18:19 schreef akveor het volgende:
OMG dit overleefd Amanda nooit...
ik noem het bij amanda geen liegen maar een beetje jokken.quote:Op donderdag 7 juni 2007 18:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dellie kan het ook hoor, heeft ze van haar moeder geleerd. Als je liegt, moet je de leugen ook volhouden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |