Dat vond ik ook vele malen walgelijker dan dat tenen likken.quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:52 schreef 2live het volgende:
[..]
oh, ik vond het walgelijk dat hij amanda kuste.![]()
Maar levert wel mooie plaatjes op als iemand er in trapt..quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:58 schreef scanman01 het volgende:
Gebroken glas in het zwembad gevallen. Da's niet prettig.
Wat echt walgelijk is.......Eric en Natasjaquote:Op donderdag 7 juni 2007 16:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat vond ik ook vele malen walgelijker dan dat tenen likken.
Moeder en walgelijke zoon...quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat echt walgelijk is.......Eric en Natasja![]()
![]()
![]()
Geen geheugen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:03 schreef 2live het volgende:
amanda snapt niet hoe je gemeen kunt zijn tegen iemand die je mag. Zij 'heeft' heel veel met Eric.
En ze is voor het gemak maar vergeten wat ze bij Eric heeft gedaan toen met die stoel. [ flikker eric zijn stoel] Handig zo'n kort geheugen.
Dat is uitgepraat!!!quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:03 schreef 2live het volgende:
amanda snapt niet hoe je gemeen kunt zijn tegen iemand die je mag. Zij 'heeft' heel veel met Eric.
En ze is voor het gemak maar vergeten wat ze bij Eric heeft gedaan toen met die stoel. [ flikker eric zijn stoel] Handig zo'n kort geheugen.
De rap voor Brian!quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:58 schreef scanman01 het volgende:
Gebroken glas in het zwembad gevallen. Da's niet prettig.
Maar dat is Manny alweer vergeten.quote:
Dat is antiekquote:Op donderdag 7 juni 2007 17:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
De rap voor Brian!
Broken glass everywhere,
people pissing on the station, y'know they just don't care
can't take the smell, can't take the noise
got no money to move on, I guess I got no choice...
Grandmaster Flash & the Furious Five, uiteraard.
Laat hem eerst het nummer Jij bent de zon van jop uit de bus eens coveren..quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
De rap voor Brian!
Broken glass everywhere,
De rap voor Eric:quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
De rap voor Brian!
Broken glass everywhere,
Nueh..... ze is trouwens ook nooit te beroerd om te toegevenquote:Op donderdag 7 juni 2007 17:08 schreef Meganog het volgende:
Amanda kiest geen groep...
Amanda kán ook niet nadenken.quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:06 schreef beequeen het volgende:
Dellie heeft nog nooit nagedacht over back-up. Dat is niet zo moeilijk, als je dagelijks gedekt wordt.
Toevoeging.quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:09 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
De rap voor Eric:![]()
Don't push me, cos I'm close to the edge...
I 'm trying not to lose my head...
hahaha, it's like a jungle....quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:09 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Doe effe normaal!quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:12 schreef farceman het volgende:
Wie is die crimineel in huis?
POST!quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:08 schreef noekje het volgende:
Wat is Amanda opeens preuts met haar handdoekje. Voelt ze zich toch een beetje rot door de opmerkingen van Lieke gisteren? '8 kilo aankomen!! Ik val hier alleen maar af'
En weer wordt hij gelijk naar achteren geroepen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:16 schreef beequeen het volgende:
Wifebeater loopt zachtjes te schelden. Focking, focking, focking Natasja.
Bij Eric past meer White Lines, ook van Grandmaster Flash, dit keer met Melle Mel.quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:09 schreef Nostalgist het volgende:
Vind je? Het leek er tot 10 minuten geleden toch sterk op dat ze beide bezig waren Amanda ervan te overtuigen hoe slecht Eric en Natasia waren.quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:19 schreef noekje het volgende:
Toch lijkt het dat men bij Huub eens gewoon kan lullen. Gewone prietpraat, geen spelzaken, geen paragelul, geroddel etc. Huub en Lieke kunnen dat ook heel goed samen. Het is gewoon een verademing om te horen.
Wat heeft ze Brian misdaan die trol ?quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:16 schreef beequeen het volgende:
Wifebeater loopt zachtjes te schelden. Focking, focking, focking Natasja.
10 minuten geleden inderdaad, nu 10 minuten een normaal gezellig gesprek.quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:21 schreef Day het volgende:
[..]
Vind je? Het leek er tot 10 minuten geleden toch sterk op dat ze beide bezig waren Amanda ervan te overtuigen hoe slecht Eric en Natasia waren.
nee hoor.... mededelen, amanda is nooit te overtuigen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:21 schreef Day het volgende:
[..]
Vind je? Het leek er tot 10 minuten geleden toch sterk op dat ze beide bezig waren Amanda ervan te overtuigen hoe slecht Eric en Natasia waren.
Of hij wordt naar achteren geroepen om te praten over zijn bezoek/raplessen? Dat gebeurt 9 van de 10 keer nl. Bij ALLE bewoners.quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:18 schreef farceman het volgende:
[..]
En weer wordt hij gelijk naar achteren geroepen.
Ik beging er echt een beetje genoeg van te krijgen, hoe vaak moet je door achter bescermd worden tegen alles en iedereen.
Klopt, maar daarna volgt meestal een normaal gesprek.. Waarin mensen gewoon lekker kunnen vertellen wat ze normaal zouden doen, dingen met elkaar delen zonder 'het spel' in haar achterhoofd te hebben.... Het valt me op dat bijvoorbeeld Eric constant bezig is met het zwartmaken van anderen, Brian en Amanda ook, Natasia nog weer wat minderquote:Op donderdag 7 juni 2007 17:21 schreef Day het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |