zo, jij was er blijkbaar persoonlijk bij en jij kent haar welquote:Op maandag 11 juni 2007 16:40 schreef DS4 het volgende:
O verroest. Ben ik helemaal vergeten hoe het in de pers stond vermeld. Nee, dat zal wel accuraat zijn. Ze zal wel een beetje gejankt hebben en toen mocht ze weer naar huis. Zo gaat dat in de praktijk...![]()
[
Jij kent haar? Zo, vertel... Wel apart trouwens dat jouw informatie niet helemaal op één lijn zit met anderen die haar kennen.
Je zou schrikken als je ziet hoe makkelijk rechters in de VS dit soort bezwaren aan de kant mikken. Geestelijk gehandicapten zijn daar tot de doodstraf veroordeeld (en geëxecuteerd) terwijl het zelfs voor een leek te zien was dat die mensen niet spoorden. Maar desondanks meen jij dat de rechter geen probleem heeft met een ziek iemand terug sturen naar de cel voor een paar dagen...![]()
Jammer dat je kennelijk er niets van hebt meegekregen/onthouden, want de realiteit is anders dan jij deze kennelijk veronderstelt.
Waarom dat? Ik vind het wel prima zo. De straf is verdiend en in lijn met wat je er daar voor krijgt. Het zou kunnen dat ze mentaal of fysiek niet in orde is, maar die 6 weekjes komt ze vast wel weer overheen.quote:Op maandag 11 juni 2007 16:43 schreef milagro het volgende:
[..]
nou, hup Mina, doe eens dol en ga de barricades op .
Waarom niet dan?quote:Op maandag 11 juni 2007 16:45 schreef petitlapin2 het volgende:
dat mens is niet ziek, als ze echt ziek was, had ze daar niet meer gezeten, punt.
Ow dat kan heel prima, het is alleen niet de bedoeling dat een onderknuppel dat effe besluit.quote:Op maandag 11 juni 2007 16:42 schreef Alicey het volgende:
Juist en het kan dus prima zijn dat ze weldegelijk fysiek of mentaal niet in orde is.
Kun jij nu echt niet begrijpen dat medische redenen tot vrijlating kunnen leiden? Sterker nog: dat dit een normale praktijk is? Bij andere gevallen was de detentie ook als straf bedoeld hoor... Kennelijk moet ik je dit uitleggen. De stof is erg diep gezakt.quote:Op maandag 11 juni 2007 16:35 schreef petitlapin2 het volgende:
het is dan toch ook een STRAF for godsake, gelukkig maar dat het verschrikkelijk is. Of moeten we een misdadiger twee weken naar een all inclusive hotel in griekenland sturen, dan wil ik morgen ook wel eens strontzat op de openbare weg gaan vlammen.
Een straf. Dat kan dus ook een andere straf zijn.quote:Ze heeft misdrijven gepleegd en ze verdient een straf,
Gelukkig niet nee. Maar dat speelt hier niet.quote:gelukkig heeft ze geen slachtoffers gemaakt.
het is te warm voor da geitenwollensokken geouwehoer, daarom.quote:Op maandag 11 juni 2007 16:46 schreef Alicey het volgende:
[..]
Waarom dat? Ik vind het wel prima zo. De straf is verdiend en in lijn met wat je er daar voor krijgt. Het zou kunnen dat ze mentaal of fysiek niet in orde is, maar die 6 weekjes komt ze vast wel weer overheen.
Wat ben je op oorlogstoer vandaag, milagro.
Meestal heb ik voor iedereen wel wat maar nu ben ik het effe kwijt.quote:Op maandag 11 juni 2007 16:52 schreef milagro het volgende:
empathy.
Logisch dat men om opheldering vraagt. Mee eens. Maar zou het niet leuk zijn om dan de straf op te schorten in afwachting van het onderzoek? Het is zoiets als iemand die mogelijk allergisch is voor antibiotica eerst antibiotica toedienen en dan gaan onderzoeken of hij er wel allergisch voor is... Iets met mosterd en maaltijd.quote:Op maandag 11 juni 2007 16:40 schreef SteveBallmer het volgende:
Nou eh, die rechter en die officier willen dat eerst uitgezocht hebben alvorens een onderknuppel als die sherif Baca besluit het vonnis aan te passen. Ze wilden er op z'n minst in gekend worden.
Volkomen logische reflex van rechter en OM dus.
En over het rechtssysteem in de VS.quote:Heeft er geen fuck mee te maken, het gaat in dit topic over La Hilton.
omdat een rechter een ziek mens niet naar de gevangenis terug gaat sturen. Denk je dat het voor een gevangenis leuk is om met een ziek persoon opgescheept te zitten? Gillen en janken zijn echter geen" medische redenen".quote:
dat is niet wat ik zeg domboquote:Op maandag 11 juni 2007 16:51 schreef DS4 het volgende:
Kun jij nu echt niet begrijpen dat medische redenen tot vrijlating kunnen leiden? Sterker nog: dat dit een normale praktijk is? Bij andere gevallen was de detentie ook als straf bedoeld hoor... Kennelijk moet ik je dit uitleggen. De stof is erg diep gezakt.
van andermans ellende. Wat een zielig persoon ben je dan.quote:Op maandag 11 juni 2007 16:43 schreef milagro het volgende:
en ja, ik geniet
Ouwehoeren krijg je het alleen maar warmer van.quote:Op maandag 11 juni 2007 16:52 schreef milagro het volgende:
[..]
het is te warm voor da geitenwollensokken geouwehoer, daarom.
Ik geloof dat ik het met je eens ben.quote:en verder is Paris Hilton gewoon een strontverwende compleet waste of space en jammeren over het vermeende onrecht haar aangedaan een waste of empathy.
Neh.quote:Op maandag 11 juni 2007 16:56 schreef DS4 het volgende:
Logisch dat men om opheldering vraagt. Mee eens. Maar zou het niet leuk zijn om dan de straf op te schorten in afwachting van het onderzoek?
Wat een gelul. Mevrouw heeft het koud, last van de straal en de temperatuur van de douche. De oranje overall bevalt niet en als klap op de vuurpijl is het eten niet te hachelen. Eens kijken of een donkere mevrouw uit East-LA dat ook gaat lukken. Wat denk je zelf?quote:Het is zoiets als iemand die mogelijk allergisch is voor antibiotica eerst antibiotica toedienen en dan gaan onderzoeken of hij er wel allergisch voor is... Iets met mosterd en maaltijd.
Open er een topic over, kan je meteen Gitmo, de UNA-bomber en de chauffeur van Bin Laden behandelen.quote:En over het rechtssysteem in de VS.
In Nederland en Belgie niet nee. In de VS allicht wel.quote:Op maandag 11 juni 2007 16:56 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
omdat een rechter een ziek mens niet naar de gevangenis terug gaat sturen.
yep, that's mequote:Op maandag 11 juni 2007 16:59 schreef DS4 het volgende:
[..]
van andermans ellende. Wat een zielig persoon ben je dan.
Hoeren worden niet oud, hoeren worden platgedouwd.quote:Op maandag 11 juni 2007 17:00 schreef Alicey het volgende:
Ouwehoeren krijg je het alleen maar warmer van.
Ik wil je er wel even fijntjes op wijzen dat jij de persoon bent die zich beroept op kennis omtrent mevr. Hilton.quote:Op maandag 11 juni 2007 16:45 schreef petitlapin2 het volgende:
zo, jij was er blijkbaar persoonlijk bij en jij kent haar wel.
Net zoals je niet ter dood wordt veroordeeld als je geestelijk gehandicapt bent en dus geen enkel besef van je daden hebt. Stelletje zeikerts ook altijd bij Amnesty International. Beetje liegen over de VS. Daar staan mensenrechten pas echt hoog in het vaandel. Algemeen bekend.quote:dat mens is niet ziek, als ze echt ziek was, had ze daar niet meer gezeten, punt.
Nee, dat is de grens. Of je er aan dood gaat.quote:Bovendien in de gevangenis heeft ze ook toegang tot artsen, ze kan er gerust blijven, ze zal er niet van doodgaan.
Was die er niet toe bevoegd dan? Indien dat zo is, dan is het een terechte klacht, alleen lees ik steeds de klacht dat Paris niet moet zeiken. En dat slaat dus nergens op.quote:Op maandag 11 juni 2007 16:49 schreef SteveBallmer het volgende:
Ow dat kan heel prima, het is alleen niet de bedoeling dat een onderknuppel dat effe besluit.
Nee, maar de volgorde vind ik gek.quote:De rechter en het OM willen dat graag onderzocht zien, vind je dat raar?
Maar stel: mevr. Hilton houdt iets blijvends over aan dit verhaal (zou kunnen, geen idee). Uit het onderzoek komt dat dit risico bestond. Is er dan niet ergens iets heel fout gegaan? Ik zou denken van wel.quote:En hangende dat (eventuele) onderzoek moet La Hilton gewoon op het aan haar toegewezen britsje blijven liggen. Die rechter legt natuurlijk niet voor jandoedel 45 dagen op en de officier ging voor 3x zoveel.
Kennelijk snap jij het niet. Ziek is niet iets om te negeren. Afgezien van de procedures. Het gaat om mensen.quote:Ziek of niet ziek.
Snap je het nou?
Ik hoop dat je in je werk een ander niveau haalt.quote:
Ik denk zelf dat er op zijn minst een medische verklaring is opgemaakt op basis waarvan ze naar huis is gezonden. En dat die medische verklaring niet op de door jou genoemde redenen is afgegeven.quote:Op maandag 11 juni 2007 17:01 schreef SteveBallmer het volgende:
Wat een gelul. Mevrouw heeft het koud, last van de straal en de temperatuur van de douche. De oranje overall bevalt niet en als klap op de vuurpijl is het eten niet te hachelen. Eens kijken of een donkere mevrouw uit East-LA dat ook gaat lukken. Wat denk je zelf?
Waarom moet er nou altijd weer zo iemand langskomen die met een vingertje naar iedereen wappert...? "Ja, maar dat weet je niet zeker", "Misschien dit, misschien dat".quote:Op maandag 11 juni 2007 17:03 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik wil je er wel even fijntjes op wijzen dat jij de persoon bent die zich beroept op kennis omtrent mevr. Hilton.
[..]
Net zoals je niet ter dood wordt veroordeeld als je geestelijk gehandicapt bent en dus geen enkel besef van je daden hebt. Stelletje zeikerts ook altijd bij Amnesty International. Beetje liegen over de VS. Daar staan mensenrechten pas echt hoog in het vaandel. Algemeen bekend.
Slaap lekker.
[..]
Nee, dat is de grens. Of je er aan dood gaat.![]()
Misschien heeft ze die sherrif wel effe lekker gepijpt om hem te overtuigen van haar onschuld.quote:Op maandag 11 juni 2007 17:16 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik denk zelf dat er op zijn minst een medische verklaring is opgemaakt op basis waarvan ze naar huis is gezonden. En dat die medische verklaring niet op de door jou genoemde redenen is afgegeven.
Misschien ook niet, maar zeik dan daar om. Niet omdat je "zeker weet dat mevr. Hilton zich aanstelt". Want dat weet je niet.
Blijkbaar niet als de rechter die grap 1, 2, 3 overruled.quote:Op maandag 11 juni 2007 17:11 schreef DS4 het volgende:
Was die er niet toe bevoegd dan?
Een medisch team zelfs. Er is ook een brief van de psych van Paris. Wat is je punt?quote:Ik mag overigens aannemen dat er een arts is die zijn handtekening ergens onder heeft gezet.
Ik ook, eerst het vonnis van mevrouw wijzigen en vervolgens de rechter niet om toestemming vragen.quote:Nee, maar de volgorde vind ik gek.
Dat risico bestaat bij iedere veroordeelde. Mevrouw Hilton mankeerde bij de medical die bij de intake hoort nog niets.quote:Maar stel: mevr. Hilton houdt iets blijvends over aan dit verhaal (zou kunnen, geen idee). Uit het onderzoek komt dat dit risico bestond. Is er dan niet ergens iets heel fout gegaan? Ik zou denken van wel.
Dat moet het haast wel zijn.quote:Kennelijk snap jij het niet.
Klopt, aanstelleritis van een verwende mevrouw wel.quote:Ziek is niet iets om te negeren.
Oeh! Weer zo'n goeie!quote:Op maandag 11 juni 2007 17:14 schreef DS4 het volgende:
Ik hoop dat je in je werk een ander niveau haalt.
Opa Hilton schijnt vorig jaar $ 1000,-- te hebben gestort in het fonds voor herverkiezing van deze sherif.quote:Op maandag 11 juni 2007 17:19 schreef Blood_Money het volgende:
Misschien heeft ze die sherrif wel effe lekker gepijpt om hem te overtuigen van haar onschuld.
Ze heeft niemand dood gereden. En geloof me, als ik een camera in jouw auto installeer, dan heb ik binnen een maand meerdere momenten te pakken waarin jij door eigen toedoen een situatie hebt gecreëerd waarin je iemand dood had kunnen rijden. Het spijt mij wel, maar aan de zijlijn is het makkelijk om te wijzen.quote:Op maandag 11 juni 2007 17:01 schreef milagro het volgende:
zelf veroorzaakte "ellende" , die dodelijk had af kunnen lopen voor een ander, want bezopen automobilisten rijden zelden zich zelf dood helaas.
Nou! Da's ook toevallig!quote:Op maandag 11 juni 2007 17:24 schreef DS4 het volgende:
Moet geweldig zijn om zo perfect te zijn.
quote:Op maandag 11 juni 2007 16:43 schreef SteveBallmer het volgende:
Wat ben jij eigenlijk goed hè?
Vertel eens, is het nou moeilijk bescheiden te blijven?
Wat zou je dan als goede maatregel zien? Boetes kan ze betalen omdat ze veel geld heeft. Een ander moet de cel in als die zijn boetes niet betaalt. En rijbewijs afpakken? Dat houdt haar ook niet tegen. Verlicht ons allen en leg uit hoe je zo iemand wel moet aanpakken.quote:Op maandag 11 juni 2007 17:24 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ze heeft niemand dood gereden. En geloof me, als ik een camera in jouw auto installeer, dan heb ik binnen een maand meerdere momenten te pakken waarin jij door eigen toedoen een situatie hebt gecreëerd waarin je iemand dood had kunnen rijden. Het spijt mij wel, maar aan de zijlijn is het makkelijk om te wijzen.
Ik praat niet goed wat ze heeft gedaan, integendeel. Ben zelf een warm voorstander van meer controles op alcomobilisme en ook een strengere aanpak (maar geen cel, tenzij je inderdaad een ongeval hebt veroorzaakt). Maar ik besef ook dat vrijwel iedereen in het verkeer wel eens iets doet wat ontzettend fout kan aflopen. Ook bellen in de auto (en dan het legale handsfree) schijnt het reactievermogen danig aan te tasten, zodanig dat het concureert met alcomobilisme. Ik ken niemand die het daarom maar niet meer doet. Nee, want het is legaal...
Mooi hoor, die schijnheiligheid van het volk. Als ze zelf in het beklaagdenbankje terecht komen dan weet men altijd wel beter. Maar voor die tijd kan het niet streng genoeg.
Jij houdt je verder altijd aan de wet begrijp ik. Moet geweldig zijn om zo perfect te zijn.
Kennelijk mis jij mijn punt. Het gaat er niet om dat ze weer de cel in moet, maar om het feit dat "iedereen" het idioot vond dat ze op medische gronden vrij werd gelaten en ze het geweldig vinden dat ze nu weer de cel in moet, ongeacht of er daadwerkelijk medische redenen zijn op grond waarvan ze niet de cel in moet worden gestopt.quote:Op maandag 11 juni 2007 17:17 schreef Blood_Money het volgende:
Waarom moet er nou altijd weer zo iemand langskomen die met een vingertje naar iedereen wappert...? "Ja, maar dat weet je niet zeker", "Misschien dit, misschien dat".
Het is aan medici om zoiets te beoordelen. Nergens lees ik dat die beoordeling niet is gemaakt. En het kan ook bijna niet anders, want er zijn nu eenmaal procedures. Als die Sheriff zo maar gevangenen op straat mikt, dan lijkt mij dat de Sheriff een probleem heeft. Toch blijft al dit soort relevante info buiten schot. Hetgeen nergens anders op kan wijzen dan dat er weldegelijk een medische verklaring bestond. Dat laat onverlet dat dit oordeel onjuist is. Maar goed, daar maalt niemand kennelijk om. Paris is een trut en dus moet ze zitten. Ongeacht. En DAT is onjuist.quote:Misschien probeert ze iedereen idd te foppen door alleen maar moeilijk te doen. Dat weet jij ook niet zeker. En "ik kan me niet voorstellen dat..." is geen argument. Ik zie dit gewoon als een soort super temper-tantrum van een groot, kleinzerig kind. Als ze ziek in d'r hoofd is, stoppen ze haar maar in een inrichting.
Nou, dan vind ik dat ze sowieso niet terug hoeft, want de gemiddelde sheriff pijpen lijkt mij straf genoeg.quote:Op maandag 11 juni 2007 17:19 schreef Blood_Money het volgende:
Misschien heeft ze die sherrif wel effe lekker gepijpt om hem te overtuigen van haar onschuld.
Nee, Paris moet zitten omdat de rechter zo geoordeeld heeft. En dat iedereen het ermee eens is dat ze het verdient, verbaast mij niks.quote:Op maandag 11 juni 2007 17:32 schreef DS4 het volgende:
[..]
Kennelijk mis jij mijn punt. Het gaat er niet om dat ze weer de cel in moet, maar om het feit dat "iedereen" het idioot vond dat ze op medische gronden vrij werd gelaten en ze het geweldig vinden dat ze nu weer de cel in moet, ongeacht of er daadwerkelijk medische redenen zijn op grond waarvan ze niet de cel in moet worden gestopt.
Dat het lief klein konijntje zeker weet dat in de VS heel strikt wordt gekeken naar medische redenen overtuigt mij niet, zeker niet omdat de berichten van het doorgaans aardig ingelichte Amnesty International een totaal andere richting op wijzen.
[..]
Het is aan medici om zoiets te beoordelen. Nergens lees ik dat die beoordeling niet is gemaakt. En het kan ook bijna niet anders, want er zijn nu eenmaal procedures. Als die Sheriff zo maar gevangenen op straat mikt, dan lijkt mij dat de Sheriff een probleem heeft. Toch blijft al dit soort relevante info buiten schot. Hetgeen nergens anders op kan wijzen dan dat er weldegelijk een medische verklaring bestond. Dat laat onverlet dat dit oordeel onjuist is. Maar goed, daar maalt niemand kennelijk om. Paris is een trut en dus moet ze zitten. Ongeacht. En DAT is onjuist.
(en mensen in de cel stoppen voor dit soort vergijpen is dat m.i. ook, maar dat is niet de kern)
je gaat mij een waht if verwijten, en komt dan zelf aan met een what ifquote:Op maandag 11 juni 2007 17:24 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ze heeft niemand dood gereden. En geloof me, als ik een camera in jouw auto installeer, dan heb ik binnen een maand meerdere momenten te pakken waarin jij door eigen toedoen een situatie hebt gecreëerd waarin je iemand dood had kunnen rijden. Het spijt mij wel, maar aan de zijlijn is het makkelijk om te wijzen.
uug ja, boehoe of zoquote:Ik praat niet goed wat ze heeft gedaan, integendeel. Ben zelf een warm voorstander van meer controles op alcomobilisme en ook een strengere aanpak (maar geen cel, tenzij je inderdaad een ongeval hebt veroorzaakt). Maar ik besef ook dat vrijwel iedereen in het verkeer wel eens iets doet wat ontzettend fout kan aflopen. Ook bellen in de auto (en dan het legale handsfree) schijnt het reactievermogen danig aan te tasten, zodanig dat het concureert met alcomobilisme. Ik ken niemand die het daarom maar niet meer doet. Nee, want het is legaal...
Mooi hoor, die schijnheiligheid van het volk. Als ze zelf in het beklaagdenbankje terecht komen dan weet men altijd wel beter. Maar voor die tijd kan het niet streng genoeg.
Het is idd heerlijk, jaquote:Jij houdt je verder altijd aan de wet begrijp ik. Moet geweldig zijn om zo perfect te zijn.
Dat is onzin. Het OM is in NL bevoorbeeld bevoegd om aan jou in bepaalde gevallen een boete op te leggen of om jouw rijbewijs in te nemen. Dat kan ook door een rechter worden teruggedraaid.quote:Op maandag 11 juni 2007 17:21 schreef SteveBallmer het volgende:
Blijkbaar niet als de rechter die grap 1, 2, 3 overruled.
Dat zowel het OM, als de rechter (uitgaande van het feit dat ze ter zake niet kundig zijn), laat staan de Fok! gemeenschap dan minder goed kunnen beoordelen of de medische redenen valide zijn. En dat daarom gewoon het oordeel van de deskundigen moet worden gevolgd, tenzij er een goede reden is om dat niet te doen. Dat Paris niet lief is, is geen goede reden.quote:Een medisch team zelfs. Er is ook een brief van de psych van Paris. Wat is je punt?
Het vonnis wordt helemaal niet gewijzigd. En ik heb nieuws voor je: ook in Nederland hoef je in zo'n geval niet per sé langs de rechter. Om niet te spreken over gevallen waarbij het vonnis niet ten uitvoer wordt gelegd omdat er geen cel voorhanden is...quote:Ik ook, eerst het vonnis van mevrouw wijzigen en vervolgens de rechter niet om toestemming vragen.
Zeldzaam stom.
quote:Dat risico bestaat bij iedere veroordeelde. Mevrouw Hilton mankeerde bij de medical die bij de intake hoort nog niets.
Twijfel jij per definitie aan de integriteit van een medisch team, of alleen in dit geval? En waarom dan?quote:Klopt, aanstelleritis van een verwende mevrouw wel.
Het is niet hetzelfde. Daarnaast ben ik te oninteressant om onderwerp van discussie te zijn. Graag inhoudelijk.quote:
Ik heb al lang werkstraffen genoemd en de cursus die in NL naar verluid aardige resultaten biedt. In de cursus leer je de gevolgen van alcomobilisme hetgeen kennelijk helpt. Niet volgen van de cursus is rijbewijs voor onbepaalde tijd kwijt (en de kosten mag je uiteraard zelf lappen, maar bij Paris zal dat idd. niet helpen).quote:Op maandag 11 juni 2007 17:31 schreef Blood_Money het volgende:
Wat zou je dan als goede maatregel zien? Boetes kan ze betalen omdat ze veel geld heeft. Een ander moet de cel in als die zijn boetes niet betaalt. En rijbewijs afpakken? Dat houdt haar ook niet tegen. Verlicht ons allen en leg uit hoe je zo iemand wel moet aanpakken.
Ik leg niemand woorden in de mond. Ik wijs er alleen op dat mensen als het de overtreding van een ander betreft snel geneigd zijn om schande te spreken, terwijl ze zelf vaak geen haar beter zijn. De een doet dit, de ander doet dat. Als je in de VS een beetje pech hebt zit je in de bak. Ik vind dat geen plek voor mensen die in essentie niet crimineel zijn. En echt, dat is in NL ook de denkwijze die door justitie wordt gehanteerd.quote:En dat laatste zinnetje is zo kinderachtig. Mensen woorden in de mond leggen. Je noemt een ander zielig, maar wat je zegt ben je zelf.
Het spijt me, maar rechters maken ook fouten. Dat de rechter zo geoordeeld heeft is een feit. Dat het oordeel juist is, is daarmee geen gegeven.quote:Op maandag 11 juni 2007 17:34 schreef Blood_Money het volgende:
Nee, Paris moet zitten omdat de rechter zo geoordeeld heeft.
Als je zo gaat denken is de rechtspraak nergens. De rechter oordeelt, en niet jij. Als je het er niet mee eens bent, moet je maar daarheen vliegen om er wat aan te doen. Tot die tijd is haar veroordeling een feit.quote:Op maandag 11 juni 2007 17:58 schreef DS4 het volgende:
[..]
Het spijt me, maar rechters maken ook fouten. Dat de rechter zo geoordeeld heeft is een feit. Dat het oordeel juist is, is daarmee geen gegeven.
Dit is geen what if, maar een zekerheidje.quote:Op maandag 11 juni 2007 17:40 schreef milagro het volgende:
je gaat mij een waht if verwijten, en komt dan zelf aan met een what if![]()
Kijk eens aan. Dan ben je vanaf moment één gevaarlijk. Heb ik nu al mijn gelijk te pakken.... Het punt wat ik maak is dat iedereen die auto rijdt dingen doet die eigenlijk niet kunnen.quote:knappe jongen als je een camera in mijn auto weet te installeren, want ik heb geen auto en ook geen rijbewijs![]()
Je bent ook gevaarlijk bezig door te ouwebeppen in de auto. Doodnormaal op de Nederlandse weg, net als niet in de spiegels kijken, zijstraatjes negeren, wegrijden zonder te kijken, enz.quote:Paris Hilton is met alcohol op achter het stuur gekropen, moedwillig, en dan ben je dus bewust bezig een gevaar te vormen voor jezelf, boeien, maar vooral dus voor een ander, en dat boeit wel.
Ik hou sowieso niet zo van wijzen. Ik kijk liever in de spiegel.quote:Ik heb geen rijbewijs, Paris Hilton had dat de derde keer ook NIET, want het was ingenomen vanwege 2 keer eerder in de fout gaan.
Mogen dan even wijzen, ja, dank u!!!!!!!!!
Wat een geweldige argumentatie.quote:uug ja, boehoe of zo
Fijn voor je.quote:ik geniet van iedere traan die ze laat![]()
Goedemorgen, het gaat hier over de VS.quote:Op maandag 11 juni 2007 17:42 schreef DS4 het volgende:
Het OM is in NL
Vandaar dat ze dat onderzocht willen zien, in de tussentijd verblijft mevrouw Hilton in de ziekenboeg van de gevangenis alwaar zij door deskundigen gemonitored zal worden.quote:Dat zowel het OM, als de rechter (uitgaande van het feit dat ze ter zake niet kundig zijn), laat staan de Fok! gemeenschap dan minder goed kunnen beoordelen of de medische redenen valide zijn.
Die is er, de rechter en de officier zijn niet in deze beslissing gekend. Dát heeft de rechter pissed off gemaakt. En volkomen terecht natuurlijk. Die rechter laat zich niet ringeloren door een bimbo met haar advocatenclubje. Prima.quote:En dat daarom gewoon het oordeel van de deskundigen moet worden gevolgd, tenzij er een goede reden is om dat niet te doen.
quote:Dat Paris niet lief is, is geen goede reden.
Ow!? Ik vind 45 dagen onvoorwaardelijk omzetten in 40 dagen electronisch huisarrest wel degelijk een wijziging van het vonnis.quote:Het vonnis wordt helemaal niet gewijzigd.
Hoi, het gaat hier over de VS, en dan met name Californië.quote:En ik heb nieuws voor je: ook in Nederland hoef je in zo'n geval niet per sé langs de rechter. Om niet te spreken over gevallen waarbij het vonnis niet ten uitvoer wordt gelegd omdat er geen cel voorhanden is...
Als de rechter het ermee eens is twijfel ik verder nauwelijks.quote:Twijfel jij per definitie aan de integriteit van een medisch team,
Nee hoor.quote:of alleen in dit geval?
Sorry, maar wat is dit voor gelul? Voor zover ik het kan zien ben ik de enige in deze discussie die op het gebied van strafrecht werkelijk weet waar hij over praat. En dan zou ik in een hoek geluld worden? Met wat? Argumenten die alleen maar hun wortel vinden in onbegrip, volkswoede, enz.?quote:Op maandag 11 juni 2007 17:48 schreef Blood_Money het volgende:
DS4, volgens mij zul je langzaam aan in een hoekje geluld worden. Ik zou niet aanvallen wat je bent, alleen wat je zegt, en dit blijft niet lang overeind (al ga ik hier niet uren zitten om er zelf voor te zorgen).
Het is hier een discussieforum. Als we alleen mogen praten over datgene waar we werkelijk invloed op hebben, dan wordt het hier al snel doodstil...quote:Op maandag 11 juni 2007 18:03 schreef Blood_Money het volgende:
Als je zo gaat denken is de rechtspraak nergens. De rechter oordeelt, en niet jij. Als je het er niet mee eens bent, moet je maar daarheen vliegen om er wat aan te doen. Tot die tijd is haar veroordeling een feit.
Zeg, wordt het niet eens tijd dat jij minister van justitie wordt?quote:Op maandag 11 juni 2007 18:13 schreef DS4 het volgende:
Voor zover ik het kan zien ben ik de enige in deze discussie die op het gebied van strafrecht werkelijk weet waar hij over praat.
Het was een voorbeeld, waarbij ik iets nam waarvan je makkelijk kan verifiëren dat het klopt en waarmee jouw stelling zonder meer de shredder in kon.quote:Op maandag 11 juni 2007 18:05 schreef SteveBallmer het volgende:
Goedemorgen, het gaat hier over de VS.
Er was al een onderzoek geweest. En ik vind de volgorde raar ja. Het lijkt wel op het CO2 verhaal. Laten we eerst heel veel maatregelen nemen en tegelijkertijd eens onderzoeken of CO2 echt wel zorgt voor MMGW... (ja, ik ben op de hoogte dat het hier niet gaat om MMGW) Ik doe graag eerst iets onderzoeken en dan pas beslissingen nemen. Dat is niet ongebruikelijk kan ik je vertellen.quote:Vandaar dat ze dat onderzocht willen zien, in de tussentijd verblijft mevrouw Hilton in de ziekenboeg van de gevangenis alwaar zij door deskundigen gemonitored zal worden.
Raarrrr? Ik denk het niet.
Nogmaals: zijn er procedures geschonden en zo ja: welke. En niet komen met "het is teruggedraaid dus ja", want dan ben je echt bezig met een cirkelredenering.quote:Die is er, de rechter en de officier zijn niet in deze beslissing gekend. Dát heeft de rechter pissed off gemaakt. En volkomen terecht natuurlijk. Die rechter laat zich niet ringeloren door een bimbo met haar advocatenclubje. Prima.
Wat prijs ik mij gelukkig dat zo velen hier Paris kennen.quote:Paris is ook een bimbo en inderdaad is dat geen reden, hoewel ze in de VS mogelijkheden zat hebben om gevangenen die 'niet lief' zijn in te tomen. Gebeurt hier ook niet.
Dat is dan omdat je gewoon niet weet wat een vonnis is en niet meer dan dat.quote:Ow!? Ik vind 45 dagen onvoorwaardelijk omzetten in 40 dagen electronisch huisarrest wel degelijk een wijziging van het vonnis.
Nou, is het daar dan anders? Zo ja: hoe? En op basis waarvan weet jij dat? Bron? Enz.quote:Hoi, het gaat hier over de VS, en dan met name Californië.
Ik denk, ik zeg het nog effe.
Dat is gevaarlijk. Maar goed, doe eens een dagje rapporten lezen van Amnesty International. Je zal er wat van opsteken denk ik.quote:Als de rechter het ermee eens is twijfel ik verder nauwelijks.
Mjah, ze ligt toch ook niet voor niks in het gevangenisziekenhuis? Of twijfel je misschien aan de deskundigheid van de medewerkers aldaar?quote:Op maandag 11 juni 2007 18:13 schreef DS4 het volgende:
Het gaat om een medisch vraagstuk. .
Zeg, hou eens op met de kleuter uithangen.quote:Op maandag 11 juni 2007 18:22 schreef SteveBallmer het volgende:
Zeg, wordt het niet eens tijd dat jij minister van justitie wordt?
Nee, ik twijfel daar niet aan. Hoe kom je daar bij, want ik heb daar geen aanleiding toe gegeven...quote:Op maandag 11 juni 2007 18:23 schreef SteveBallmer het volgende:
Mjah, ze ligt toch ook niet voor niks in het gevangenisziekenhuis? Of twijfel je misschien aan de deskundigheid van de medewerkers aldaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |