abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50258520
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 00:15 schreef HiZ het volgende:

[..]

Dronken achter het stuur en rijden nadat haar rijbewijs was ingetrokken wegens rijden onder invloed.
Het is wachten op dat ze iemand te pletter rijdt. Niet dat het haar veel zal uitmaken natuurlijk, het is toch maar plebs.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_50258786
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 00:15 schreef HiZ het volgende:

[..]

Dronken achter het stuur en rijden nadat haar rijbewijs was ingetrokken wegens rijden onder invloed.
Blijkbaar is er toch klassenjustitie.
*****Kraak........
  zaterdag 9 juni 2007 @ 00:45:57 #103
114005 Blood_Money
where is the money?
pi_50259186
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 23:57 schreef SoupNazi het volgende:

[..]

Omdat het nieuws over Paris in de media dan voor een x aantal dagen ophoudt.
Reken er maar niet op
  zaterdag 9 juni 2007 @ 00:50:24 #104
114005 Blood_Money
where is the money?
pi_50259265
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 00:18 schreef BB-boy het volgende:

[..]

Het is wachten op dat ze iemand te pletter rijdt. Niet dat het haar veel zal uitmaken natuurlijk, het is toch maar plebs.
Ik zou liever zien dat het plebs haar in de prak rijdt.
pi_50259411
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 00:50 schreef Blood_Money het volgende:

[..]

Ik zou liever zien dat het plebs haar in de prak rijdt.
In de LA wijken waar ze rondkart is de kans groot.
***** Kraak.....
pi_50262978
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 00:14 schreef HiZ het volgende:

Omdat het een grof schandaal was dat ze eruit mocht omdat ze het vervelend vond in de gevangenis.
Kun jij dat beoordelen?
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_50263038
jezus zo snel.. kut mormel nog eens 50 dagen dwangarbeid geven.. die denkt echt dat de wereld van haar is en te koop is...
pi_50263068
Haha, geweldig dat ze nu eindelijk eens een lesje leert over het feit dat ze niet alles kan maken
Janken kreng, janken!
pi_50263106
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 00:28 schreef kraakvandaal het volgende:

Blijkbaar is er toch klassenjustitie.
Is maar de vraag. Het is niet onmogelijk dat zij psychisch (te) zwaar te lijden had onder de gevangenisstraf en dat men heeft gehandeld zoals men altijd in die situatie handelt (straf omzetten naar huisarrest).

Daar waar geen haan zou hebben gekraaid bij Jane Doe, staat nu iedereen vooraan om "klassenjustitie!" te roepen. Terwijl het feitenlijk wel eens zo kan zijn dat zij niet huisarrest kreeg omdat ze bekend is, maar dat ze het niet krijgt omdat ze bekend is...

Ik vraag mij af: was een werkstraf niet beter geweest + cursus over drinken en autorijden?
pi_50263152
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 10:28 schreef Chadi het volgende:
die denkt echt dat de wereld van haar is en te koop is...
Want zo wordt ze neergezet in de pers, dus is dat waar...
pi_50263234
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 10:36 schreef DS4 het volgende:

[..]

Want zo wordt ze neergezet in de pers, dus is dat waar...
Heb je nooit haar reallife soap gezien? Dan roep je wel wat anders namelijk.
Paris heeft haar imago 100% aan zichzelf te danken hoor, daar hoef jij geen excuus voor te verzinnen.
  zaterdag 9 juni 2007 @ 11:29:05 #112
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_50264118
quote:
Hysterische Paris teruggestuurd naar gevangenis

Paris Hilton haalde donderdag opgelucht adem, toen zij na slechts drie dagen de gevangenis alweer mocht verlaten. Maar de vreugde was van korte duur.

De officier van justitie in Los Angeles eiste vrijdag voor de rechtbank dat de Amerikaanse teruggaat naar de gevangenis om daar haar celstraf uit te zitten. De rechter was het daarmee eens en stuurde de socialite direct terug naar de gevangenis.

De 26-jarige blondine werd vrijdag in haar luxe paleisje in Beverly Hills opgehaald en met handboeien om meegenomen door politieagenten, die haar naar de rechtbank brachten. Zonder make-up en in een verlopen grijs shirt werd de hysterische Paris de politieauto ingezet. Ze huilde onafgebroken en riep continu om haar moeder. Ook in de rechtbank reageerde Hilton schreeuwend en huilend op het oordeel.

Gejoel
Zondagavond meldde Hilton zich bij de Century Regional Detention Facility in Los Angeles. De avond ervoor had zij bij de uitreiking van de MTV-awards, waar zij onder luid gejoel van het publiek werd vernederd (bekijk de video) door een stand-up comedian, verklaard dat zij er klaar voor was haar straf te ondergaan.

Maar het leed was snel geleden. Tot veler verbazing kwam Hilton donderdag, na drie dagen, alweer vrij wegens 'medische redenen'. Het zou gaan om psychologische problemen. Ze at en sliep niet en ook weigerde ze zich te wassen, omdat de waterstraal en temperatuur van de gevangenisdouche niet naar wens zou zijn.

Huisarrest
Om deze 'medische redenen' werd in eerste instantie besloten dat zij haar verdere straf in haar eigen huis mocht uitzitten. Tijdens haar veertig dagen durende huisarrest zou ze een elektronische enkelband moeten dragen.

De vrijlating en het omzetten van de straf tot huisarrest leidde tot woedende reacties van onder meer burgerrechtenbewegingingen, die zeiden dat er met twee maten wordt gemeten. Zij kunnen nu weer opgelucht adem halen: Paris is terug in de gevangenis.

De erfgename van de Hilton-hotelketen is veroordeeld tot 45 dagen gevangenisstraf, maar bij goed gedrag komt ze waarschijnlijk al na 23 dagen vrij.

Dronken
In september vorig jaar werd Paris aangehouden omdat zij dronken achter het stuur zat. In de maanden daarna werd zij tot twee keer toe aangehouden wegens het rijden zonder geldig rijbewijs.
Bron
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_50264673
De straal van de gevangenisdouche is niet naar wens

Teeeeeeeeeeering hey
  zaterdag 9 juni 2007 @ 11:59:39 #114
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_50264763
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 11:55 schreef Scorpie het volgende:
De straal van de gevangenisdouche is niet naar wens

Teeeeeeeeeeering hey
Vermoed eerder dat de bajesdouche een te klein straaltje levert om de Cold Turkey symptomen te kunnen bestrijden
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_50264840
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 20:37 schreef Onderbroek het volgende:

[..]

stoorde ik me ook aan...NOS hoort geen domme shownieuws dingen uit te zenden...laat ze zich bezig houden met écht nieuws.

valt me wel vaker op dat de nos steeds vaker no-brainer dingen in hun uitzendingen stopt, wat dat betreft is het vlaamse journaal toch een paar treden hoger qua niveau dan de nos
Na het weer hebben ze in het journaal de laatste maanden ook altijd een non-nieuws item. Het wordt steeds triester bij het journaal.
pi_50264919
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 10:41 schreef Scorpie het volgende:

Heb je nooit haar reallife soap gezien? Dan roep je wel wat anders namelijk.
Paris heeft haar imago 100% aan zichzelf te danken hoor, daar hoef jij geen excuus voor te verzinnen.
Die show is inderdaad bedoeld om jou precies te laten zien hoe Paris in de werkelijkheid is...
pi_50265111
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 12:06 schreef DS4 het volgende:

[..]

Die show is inderdaad bedoeld om jou precies te laten zien hoe Paris in de werkelijkheid is...
Nee, maar ze zet haarzelf wel zo neer. Haar imago komt in eerste instantie door haar eigen gedrag, niet door de pers.
pi_50265620
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 12:16 schreef MrBadGuy het volgende:

Nee, maar ze zet haarzelf wel zo neer. Haar imago komt in eerste instantie door haar eigen gedrag, niet door de pers.
De show is gebaseerd op het beeld welke de pers van haar had geschetst. Niet andersom. Zonder haar eerdere bekendheid was er niet eens een show geweest.

Wat daarvan ook allemaal moge zijn, ik kan niet begrijpen dat andermans ellende hier er zo als zoete koek ingaat. Waarom? Jaloers? Ik kan mij zo snel niet iets anders voorstellen. In NL gata niemand voor zoiets de bak in en niemand die er over klaagt. Maar bij Paris vinden "we" allemaal dat de straf niet hoog genoeg kan zijn.
pi_50265694
Tja, eigen schuld dikke bult. Een gevangenis hoort ook geen plezierig te zijn. Het is een straf en dat moet goed worden gevoeld. Wel een beetje vreemd dat zij eerst naar huis mag om haar straf uit te zitten en daarna onder druk van de publieke opinie weer is opgesloten.
pi_50265774
Zijn daar ook beelden van dat ze hysterisch wordt afgevoerd?
Dat lijkt me fantastisch om te zien.
  zaterdag 9 juni 2007 @ 12:55:56 #121
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_50266053
Ik kan het ook niet helemaal oneens zijn met DS4 al is het niet de verantwoordelijkheid van de staat dat Paris zo verknipt is opgevoed. Als dat de leidraad zou zijn dan hoef je niemand meer in de cel te gooien. Paris is totaal niet klaar voor de echte wereld zonder de bescherming van haar familie dus ik hoop dat ze zich nu realiseert dat het ook weleens helemaal fout kan gaan, wordt ze alleen maar sterker van.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  † In Memoriam † zaterdag 9 juni 2007 @ 13:05:41 #122
43556 miss_dynastie
pi_50266310
Ik vind dit echt schandalig. Allemaal hardstikke leuk, dat geroep over klassejustitie en ze verdient het (in een land waar een celebrity hier voor iemand doodrijden met een slok op 240 uur dienstverlening kreeg als 'vervangende straf' he), maar het gaat hier wel om een mens. Om daar op deze manier mee te sollen vind ik echt onacceptabel.
pi_50266444
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 13:05 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik vind dit echt schandalig. Allemaal hardstikke leuk, dat geroep over klassejustitie en ze verdient het (in een land waar een celebrity hier voor iemand doodrijden met een slok op 240 uur dienstverlening kreeg als 'vervangende straf' he), maar het gaat hier wel om een mens. Om daar op deze manier mee te sollen vind ik echt onacceptabel.
Ach zeik niet zo, ze krijgt gewoon wat ze verdient.
Niks meer, niks minder. Gewoon zo als ieder ander.
  † In Memoriam † zaterdag 9 juni 2007 @ 13:15:45 #124
43556 miss_dynastie
pi_50266627
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 13:09 schreef Almere-Dude het volgende:

[..]

Ach zeik niet zo, ze krijgt gewoon wat ze verdient.
Niks meer, niks minder. Gewoon zo als ieder ander.
Da's apart, want deze omzetting komt echt wel vaker voor en alleen bij Paris wordt er door de hele wereld schande van gesproken en wordt het daarom teruggedraaid. Dat is geen behandeling als ieder ander, dat is gewoon smerig laf.
En nee, ik ben helemaal geen fan van Paris, maar iemand op zo'n manier behandelen doe je niet. Of ze nou Truus Gerritsen of Paris Hilton heet maakt dan geen moer uit.
pi_50266749
Als ze zwart was en geen geld had kreeg ze drie jaar Zij wil bij de grote mensen horen dan moet ze dit ook allemaal er bij accepteren.
pi_50267199
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 20:37 schreef Onderbroek het volgende:

[..]

stoorde ik me ook aan...NOS hoort geen domme shownieuws dingen uit te zenden...laat ze zich bezig houden met écht nieuws.

valt me wel vaker op dat de nos steeds vaker no-brainer dingen in hun uitzendingen stopt, wat dat betreft is het vlaamse journaal toch een paar treden hoger qua niveau dan de nos
Tja de NOS probeert al sinds het bestaan van het RTL-journaal, RTL na te doen, maar de NOS slaat de plank weer finaal mis.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_50267201
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 13:19 schreef Pakspul het volgende:
Als ze zwart was en geen geld had kreeg ze drie jaar.
Noem even een voorbeeld.
  zaterdag 9 juni 2007 @ 13:37:12 #128
61421 icecreamfarmer_NL
VOC mentaliteit
pi_50267256
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 13:35 schreef DS4 het volgende:

[..]

Noem even een voorbeeld.
zwarte alfred
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_50267365
Sarah Silverman (Sarah wie ) probeerde hier ook even haar 15 minutes of fame te pakken over de rug van paris, de afgunst droop er van af

http://www.youtube.com/watch?v=APqPQuaPEq0
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 13:19 schreef Pakspul het volgende:
Als ze zwart was en geen geld had kreeg ze drie jaar Zij wil bij de grote mensen horen dan moet ze dit ook allemaal er bij accepteren.
Deze opmerking slaat ook nergens op, want blank of zwart, beide waren ze voor dit delict de bajes in gegaan, zoals ik al eerder in dit topic zei.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_50267431
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 13:41 schreef JohnDope het volgende:
Sarah Silverman (Sarah wie ) probeerde hier ook even haar 15 minutes of fame te pakken over de rug van paris, de afgunst droop er van af
Alsof ze dat zelf geschreven heeft
pi_50267863
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 13:43 schreef BB-boy het volgende:

[..]

Alsof ze dat zelf geschreven heeft
Als die Sarah Wie(?) dat verhaaltje niet eens zelf bedacht heeft, wordt haar betoog nog alleen maar triester.
pi_50267933
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 13:15 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Da's apart, want deze omzetting komt echt wel vaker voor en alleen bij Paris wordt er door de hele wereld schande van gesproken en wordt het daarom teruggedraaid. Dat is geen behandeling als ieder ander, dat is gewoon smerig laf.
En nee, ik ben helemaal geen fan van Paris, maar iemand op zo'n manier behandelen doe je niet. Of ze nou Truus Gerritsen of Paris Hilton heet maakt dan geen moer uit.
Eens. Ze wordt nu extra hard behandeld, puur om te laten zien dat "ze heus geen voorkeursbehandeling krijgt".
pi_50268149
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 13:59 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Als die Sarah Wie(?) dat verhaaltje niet eens zelf bedacht heeft, wordt haar betoog nog alleen maar triester.
http://www.liveleak.com/view?i=e48_1181349770

Ben jij toevallig die man op de achtergrond?
pi_50268181
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 14:01 schreef Toeps het volgende:

[..]

Eens. Ze wordt nu extra hard behandeld, puur om te laten zien dat "ze heus geen voorkeursbehandeling krijgt".
Zo hoort het ook.
Dat paris nu werd vrijgelaten omdat ze huillie deed, kan je niet verkopen aan al die drankrijders die wel moeten vast zitten in de VS.
Ook al is haar (overgroot)pappie misschien baas van het hilton en hebben die hotemetoten van de overheid eventueel, off the record, binnen het Hilton exclusieve dames ontvangen, dan nog is het niet te verkopen.

Misschien kan paris wel in de cop-unit vast gezet worden, want ik kan me voorstellen, dat veel (levenslang) gevangen dames op paris willen gaan in slaan en doen, nu ze de kans hebben.
Zeker dat circus dat paris even werd vrijgelaten tussen door, dat werkt als een rode lap binnen het gevangeniswezen.

[ Bericht 17% gewijzigd door JohnDope op 09-06-2007 14:16:41 ]
  zaterdag 9 juni 2007 @ 14:13:26 #135
97111 ukga
Siewosie baas
pi_50268318
hahaha ze kanw eer gaan zitten. Vrij sneu
pi_50270564
Jammer dat ze zich onder invloed niet tegen een boom stuk heeft gereden, dan zouden we 1 week de kranten vol hebben met onzin hebben, maar nee ze word opgepakt en we worden maanden gemarteld met achterlijke krantenkoppen en nog veel ergere tv programma's...
Sic transit gloria mundi.
  zaterdag 9 juni 2007 @ 16:11:07 #137
97111 ukga
Siewosie baas
pi_50271784
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 15:27 schreef Blackbeard het volgende:
Jammer dat ze zich onder invloed niet tegen een boom stuk heeft gereden, dan zouden we 1 week de kranten vol hebben met onzin hebben, maar nee ze word opgepakt en we worden maanden gemarteld met achterlijke krantenkoppen en nog veel ergere tv programma's...

dan kregen we een internationale paris Hilton dag
  zaterdag 9 juni 2007 @ 16:19:29 #138
36959 Furby
Geile neuk Harrie
pi_50272005
Ik snap zo'n sheriff niet. Volgens mij heeft de familie 'm veel beloofd anders ben je niet zo stom lijkt me.
Op zaterdag 22 april 2006 21:20 schreef Zweefvliegje het volgende:
Bij een stoplicht mag je gewoon achter elkaar staan, zonder 2 seconden afstand! :(
pi_50272074
Er zijn zonder twijvel meer mensen die Hilton willen slaan naast de levenslang opgesloten vrouwen
  zaterdag 9 juni 2007 @ 18:56:55 #140
117098 Hathor
Effe niet
pi_50276251
Wat een heisa om 45 dagen cel zeg, ze loopt te brullen of ze ongeneeslijk ziek is of zo.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_50279074
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 20:14 schreef k3vil het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=k66epna2Sss

al lang geweest?
Je was me net voor
pi_50281673
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 18:56 schreef Hathor het volgende:
Wat een heisa om 45 dagen cel zeg, ze loopt te brullen of ze ongeneeslijk ziek is of zo.
zou best grappig zijn. sterker nog, volgens mij is ze dat ook. als je zo reageerd op 45 dagen cel...

[ Bericht 9% gewijzigd door Blackbeard op 10-06-2007 00:13:29 ]
  zondag 10 juni 2007 @ 02:05:41 #144
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_50288657
Paris had dit in Engeland moeten flikken. In mijn beste geval zou ze dan een jaar brommen, daarna krijgt ze haar rijbewijs met enige vertraging.
pi_50290560
-
  zondag 10 juni 2007 @ 11:26:05 #146
53770 mr.marcus
techneau!
pi_50292365
over een jaar komt er een boek op de markt van Paris over haar tijd in Jail....

heeft ze ons allemaal weer tuk met al die miljoenen aan verkoopopbrengsten die ze binnensleept
Life sucks
pi_50294621
Doet me weer denken aan een mooi gezegde: If you can't do the time, don't do the crime
  zondag 10 juni 2007 @ 12:57:11 #148
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_50294692
Leuke video!
  † In Memoriam † zondag 10 juni 2007 @ 14:21:11 #149
43556 miss_dynastie
pi_50296881
quote:
Op zondag 10 juni 2007 02:05 schreef Ofyles2 het volgende:
Paris had dit in Engeland moeten flikken. In mijn beste geval zou ze dan een jaar brommen, daarna krijgt ze haar rijbewijs met enige vertraging.
Of in Nederland. Iemand die met zijn bezopen kop iemand dood rijdt krijgt hier 240 uur dienstverlening. Ik bedoel maar
pi_50298313
quote:
Op zondag 10 juni 2007 14:21 schreef miss_dynastie het volgende:

Of in Nederland. Iemand die met zijn bezopen kop iemand dood rijdt krijgt hier 240 uur dienstverlening. Ik bedoel maar
Onzin. Er wordt in NL voor zoiets weldegelijk gevangenisstraf uitgedeeld en niet mals ook. Hoef je niet eens voor gedronken te hebben.

Niet dat dit speelt in de zaak van Paris...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')