Paddepoel an sich?quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:50 schreef Sebasser het volgende:
pfft, stomme printer wil niet printen, dan wordt het zoeken, kutbuurt, ik wil niet zoeken.
enige herkenningspunten? iemand? snel? please?
huh, de enige die ik zo ken, die staat precies tegenover paddepoel? dus het terrasje is bij dat winkelcentrum? of wat? ach, ik weet al weer waar die zonnelaan is.quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:51 schreef fridiot het volgende:
volgens mij is het tegenover een vervallen, rottende, oude bibliotheekhelpt dat?
Ik wist niet dat ze bij dat winkelding gingen zitten ofzo, maar ik zie wel, ik heb anders nog wel het nummer van chipszak. bel ik die wel.quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:52 schreef Peterselieman het volgende:
En anders maak je maar een rondje om het winkelcentrum heen.
Ja! Dat terrasquote:Op donderdag 7 juni 2007 16:52 schreef Sebasser het volgende:
[..]
huh, de enige die ik zo ken, die staat precies tegenover paddepoel? dus het terrasje is bij dat winkelcentrum? of wat? ach, ik weet al weer waar die zonnelaan is.
ooh, mooi zo, dan vind ik het zo, oude vaste route.quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:53 schreef Peterselieman het volgende:
idd, het is er schuin tegenover.
aha ik ben voorspelbaarquote:Op donderdag 7 juni 2007 16:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
nee, toen zag hij dat jij ook weer thuis was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |