Ik was er gisteravond nog!quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:33 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik reken mezelf er wel toe. Had je zelf even op de grote markt gekeken, dan had je het hier niet hoeven vragen.![]()
ik heb het door.quote:
Het is er gezellig.quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:34 schreef Viking84 het volgende:
Maar Sebasser, je bent ook niet lesbisch en toch post je in het lesbeautopic.
Volgende keer beter naar me kijken slimboquote:Op donderdag 7 juni 2007 16:25 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nou, opzich is het niet grappig.
Maar er zijn wel leuke grappen mee te bedenken, alleen het is natuurlijk wel minder voor de personen die er mee te maken hebben gehad, zowel bij zichzelf, of bij bijvoorbeeld een goeie vriend(in) Die zichzelf sneed..
tim immers!quote:
Ik weet hoe het eruit ziet, ex had alletwee haar armen helemaal vol met littekens.quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:35 schreef freecell het volgende:
[..]
Volgende keer beter naar me kijken slimbo
Wat een heumeau.quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
tim immers!
[afbeelding]
jij bent beter bij beter bij beter bij beter bij mij,
want ik ben liever dan liever dan lief, liever dan hij!.
En dat terwijl iedereen onderweg is naar de meet, wat raar dacht je?quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:37 schreef Grulez het volgende:
Ik dacht al wat gaat het topic snel...
nee, toen zag hij dat jij ook weer thuis wasquote:Op donderdag 7 juni 2007 16:37 schreef Sebasser het volgende:
[..]
En dat terwijl iedereen onderweg is naar de meet, wat raar dacht je?
Ah.quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
nee, toen zag hij dat jij ook weer thuis was.
Nou, men post een post, awel? done? okay, men kijkt nu naar de tijd van die post, tadaaa, dat is de tijd.quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:38 schreef Viking84 het volgende:
Hoe laat is het nu eigenlijk? Mijn klokken lopen niet gelijk.
ik zou t net zeggenquote:Op donderdag 7 juni 2007 16:42 schreef Peterselieman het volgende:
Wat zal het hier zometeen rustig zijn
Ja.quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:42 schreef fridiot het volgende:
[..]
ik zou t net zeggen
gaat het altijd zo snel in deze topics?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |