quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:11 schreef ROG het volgende:
[..]
Flevopolder, ten westen van de A6/parkeerplaats Aalscholver!
Correctquote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:13 schreef TwanTwan het volgende:
Net ten zuiden van station Duivendrecht in Amsterdam.
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:42 schreef ROG het volgende:
Hebbes, restaurant De Koperen Hoogte, nabij Zwolle!
Straks kunnen we je hele route herleidenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:47 schreef Rockfire het volgende:
Ook hier ben ik in mijn vakantie langsgefietst
Dan kunnen we nog wel even vooruit, ik heb bijna 1000 km gefietstquote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:31 schreef TwanTwan het volgende:
Straks kunnen we je hele route herleiden
Neequote:
Vandaar dacht ik aan Rotterdam Heijplaatquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:49 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Dat ding in het midden is vooral architectonisch van betekenis
Aan een strak gevormd (ik denk) kanaal, ook de driehoekige vormen van het grasveld en de kade zijn me niet ontgaan... ik voel me gedemotiveerdquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:19 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Als anderen de mening over extra hints delen ga ik at extra hints toevoegen. Vooralsnog kan ik alleen maar aanraden goed te kijken, bijvoorbeeld naar wat er rechts te zien is, waar het gebouw zich blijkbaar bevind etc.
Same.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:22 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Aan een strak gevormd (ik denk) kanaal, ook de driehoekige vormen van het grasveld en de kade zijn me niet ontgaan... ik voel me gedemotiveerd![]()
Kijk eens aanquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:47 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Niet te snel opgeven.
Het is het Wall House in Groningen, aan het Hoornse Meer.
Hij is wel akelig ver ingezoomd...quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 16:18 schreef Sjoerd102 het volgende:
De nieuwe, waar is deze parkeerplek, en waar hoort hij bij? [afbeelding]
rechtsonderin een pluk waterquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 17:11 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Hij is wel akelig ver ingezoomd...
Nee die is het niet... als je op Google had gekeken dan wist je zeker dat dat 'm niet was.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:06 schreef Schanulleke het volgende:
De parkeerplaats van de Efteling
Ja, die pluk water was mij ook al opgevallen. En parkeerplaatsen van kantoorpanden kunnen groot zijn, hoor... kijk hier maar eens.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 17:14 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
rechtsonderin een pluk waterAangezien er ook een zooi grasparkeerplekken is ga ik uit van een groot evenemententerrein, pretpark of iets in die richting. Het zou me verbazen als het van een kantoorpand is.
Het zijn zo'n 800 parkeerplekken...
Joe hebt gelijk!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:29 schreef Rockfire het volgende:
Ja dat mag en dan vind je deze parkeerplaats bij Attractiepark Toverland
Haha, natuurlijk kunnen die heel groot zijn. 800 werknemers is geen uitzondering nee. Maar bij een parkeerplaatst die elke dag afgevuld zal zijn gebruik je geen gras, dat zou namelijk te snel kapot gaan. Daarom is het bij uitstek geschikt voor dat soort parken waar voornamelijk in het weekend geparkeerd wordt.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:32 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Ja, die pluk water was mij ook al opgevallen. En parkeerplaatsen van kantoorpanden kunnen groot zijn, hoor... kijk hier maar eens.
Het rechte en het kromme, ik vermoed een landgoed of koetshuis in de buurt van Loosdrecht e.o.?quote:
Nee, niet in de buurt van Loosdrechtquote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:20 schreef ROG het volgende:
[..]
Het rechte en het kromme, ik vermoed een landgoed of koetshuis in de buurt van Loosdrecht e.o.?
Neequote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:55 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Sint Elisabeths Gasthuis Arnhem?
*Eensch is.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:56 schreef Sjoerd102 het volgende:
misschien tijd voor een nieuwe hint?
De 1e die ik in een oogopslag herkende, en dan ben ik er nietquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:27 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Nieuwe opgave. Het gaat om het gebouw aan de linkerkant
[afbeelding]
Tussen Rouveen en Staphorstquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:18 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
waar vinden we dit.. ?
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |